Na podstawie starego regulaminu, który dostałem na priv, opracowałem listę zmian. Nie wiem czemu administracja nie zrobiła tego sama, było na to pół roku, ale trudno.
Stare wersje regulaminów działów obiecano dosłać jutro.
Nowy regulamin:
viewtopic.php?f=236&t=11535
Stary regulamin:
https://docs.google.com/document/d/e/2P ... vFAFJk/pub
Niektóre punkty zmieniły numer. Trzymam się nowej numeracji, za wyjątkiem tych punktów które zostały usunięte.
ZASADY OGÓLNE
1. Punkt o akceptacji regulaminu, drobna zmiana stylistyczna.
7. Punkt usunięty. Było: "Administracja zastrzega sobie prawo do nieodpisywania na discordzie czy PW w sprawach, które posiadają odpowiednie tematy."
9. Punkt usunięty. Było: "Decyzje Administracji zostają uznane za ostateczne."
PYTANIA I PROPOZYCJE
1. Oprócz przeredagowania, wprowadzono zmiany poniżej:
Było: "Po 2 takich sytuacjach konto główne zostanie zbanowane."
Jest: "Administracja przed podjęciem jakichkolwiek działań, zobowiązuje się do kontaktu z użytkownikiem celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji."
3. Punkt o kontach RPG. Dodany wymóg minimum dwóch osób:
"w ramach jego profilu muszą zostać wymienione minimum dwie osoby odpowiedzialne za konto/ forum RPG."
4. Punkt o zmianie nicka, drobna zmiana stylistyczna.
8. Usunięty fragment
"by uzyskać dostęp do forum bez zakładania odpowiedniej prezentacji" - od teraz ranga technika lub grafika nie chroni przed koniecznością posiadania prezki.
9. Punkt o dezaktywacji kont RPG. Dodano:
"Administracja zaznacza, że przed każdą dezaktywacją podejmie próbę kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za dane konto (o ile dane kontaktowe zostaną wskazane w profilu konta)."
W osobnym miejscu doprecyzowano:
"Za brak aktywności uznaje się brak logowania oraz dodawania nowych postów przez więcej niż 3 miesiące."
11. Punkt o deaktywowaniu i usuwaniu zwykłych kont po 2 latach. Doprecyzowanie kont o niskiej/wyskiej aktywności pozostawiono takie same, ale przesunięto w osobne miejsce.
PUBLIKOWANIE TREŚCI
2. Punkt o udzielaniu się na forum, zmieniony w całości.
Było: "Każdy z użytkowników Edenu może przedstawiać swój punkt widzenia w OKU EDENU."
Jest: "Każdy użytkownik należący do grupy Edeńczycy może udzielać się we wszystkich działach na Edenie (z wyjątkiem reklam), jednakże nie może zakładać tematów w: ZAPOWIEDZI, REKLAMY oraz WARSZTATY GRAFICZNE oraz WARSZTATY TECHNICZNE"
3. Nowy punkt o treści:
"Użytkownicy należący do grupy Graficy i Technicy zyskują dodatkowo możliwość zakładania tematów w: STREFA GRAFICZNA - w przypadku Grafików oraz STREFA TECHNICZNA - w przypadku Techników."
6. Punkt o udostępnianiu prac, od teraz nie można udostępniać nie swoich prac.
Było: "Jeśli użytkownik udostępni pracę, której sam nie wykonał, a nie poda jego źródła, zostanie ona natychmiast usunięta, a użytkownik otrzyma ostrzeżenie w profilu."
Jest: "Zabrania się dodawania nie swoich prac - dotyczy to prac graficznych oraz kodów. Grafika bądź kody znalezione na Tumblr lub innych forach/stronach należy umieścić w polecanych stronach wraz z linkiem do źródła - polecane strony w przypadku kodów i skryptów oraz polecane strony w przypadku grafiki."
8. Nowy punkt:
"Administracja Edenu nie ponosi odpowiedzialności za grafikę, kody, zapowiedzi i inne treści umieszczone przez użytkowników forum."
9. Punkt o usuwaniu treści na życzenie użytkownika, rozbudowany:
"Administracja, na życzenie użytkownika - twórcy, zobowiązuje się do usunięcia wskazanych przez niego treści, których nie chce już dystrybuować na Edenie. Punkt dotyczy treści umieszczanych w Strefie kreatywnej, Strefie Technicznej oraz strefie RPG."
10. Nowy punkt:
"W przypadku kont nieaktywnych, prace umieszczone za czasów aktywności danego użytkownika, pozostają na Edenie nie naruszając zasad i wciąż są one własnością danego użytkownika. Do czasu aż Administracja Edenu nie otrzyma żadnej oficjalnej wiadomości z prośbą o usunięcie wskazanych prac od ich autora, pozostaną one dostępne dla użytkowników Edenu."
REKLAMA BLOGÓW, RPGÓW ORAZ TWÓRCZOŚCI WŁASNEJ
1. Punkt o partnerstwach. Przeredagowany + zmiany poniżej:
Było: "Każda osoba zainteresowana tą formą reklamy powinna zwrócić się do wybranego przez siebie Administratora. "
Jest: (jako nowy punkt 2)
"Zgłoszenia i pytania dotyczące partnerstwa należy kierować na konto ogólne Edenu."
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Było: "Niestosowanie się do zasad regulaminu skutkuje upomnieniem, czasową blokadą pisania, ostrzeżeniem dodawanym do profilu lub całkowitym banem. O wymiarze kary decyduje Administracja."
Jest: "Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania jego zapisów.
Złamanie postanowień regulaminu skutkować będzie karami przewidzianymi w regulaminie.
W przypadkach nieokreślonych przez Regulamin Główny, Administracja zastrzega sobie prawo do wyznaczania odpowiedniej kary za złamanie zapisów Regulaminu.
Administracja zobowiązuje się rozpatrywać każde zgłoszenie/ przypadek łamania zapisów regulaminu.
Nagminne łamanie zapisów Regulaminu Głównego może wiązać się z czasową blokadą dostępu do Edenu lub banem."