Eden PBF - Rejestracja

Nim przystapisz do rejestracji się w serwisie "Eden PBF", prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem i zaakceptowanie jego treści. O ewentualnych zmianach w regulaminie Administracja będzie na bieżąco informować wszystkich zarejestrowanych użytkowników.


ZASADY OGÓLNE
  • Rejestracja na forum jest jednoznaczna z akceptacją poniższego regulaminu. Każdy użytkownik Edenu jest zobowiązany do przestrzegania zasad w nim zawartych.
  • O każdej zmianie regulaminu oraz innych elementów forum użytkownicy będą natychmiastowo informowani w temacie z ogłoszeniami.
  • Nad forum opiekę sprawuje ekipa administratorów i moderatorów, z którymi skontaktować możecie się tutaj. Ich głównym zadaniem jest utrzymywanie porządku na Edenie. Każda decyzja przez nich podjęta jest ostateczna.
  • Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Wyjątkiem są konta zbiorowe, które odpowiadają za dodawania informacji o danym forum. Nickiem kont zbiorowych jest nazwa forum, które reprezentują. Mają obowiązek wstawienia informacji o tym, kto ma do niego dostęp w reklamie oraz zapowiedzi. Administracja Edenu może usunąć takie konto w momencie zakończenia żywotności danego forum.
  • Nick nie może zawierać żadnych obraźliwych treści oraz wyzwisk.
  • Na Edenie istnieją grupy wyróżniające aktywnych użytkowników. Wszystkie informacje o grupach znajduje się w tym temacie.
  • Priorytetem Edenu jest równość i sprawiedliwość. Każdy z użytkowników jest wobec siebie i regulaminu równy.
  • Przynależność do społeczności Edenu nie jest obowiązkiem. Jeśli po jakimś czasie użytkownik postanowi odejść – może usunąć swoje konto, w tym celu należy zgłosić się do wybranej osoby z administracji Edenu. Po usunięciu konta dany użytkownik może w każdej chwili wrócić i założyć nowe konto.
  • Zabronione jest ingerowanie w kod forum. Każda ingerencja skutkuje natychmiastowym usunięciem kodu, a także ostrzeżeniem wpisywanym do profilu użytkownika.
  • W przypadku braku odpowiednich zapisów w regulaminie – obowiązują ustalenia zawarte w innych tematach oraz decyzje podjęte przez administrację.

POSTY, CHATBOX I PRYWATNE WIADOMOŚCI
  • Na forum (w postach, na chatboxie i na PW) należy przestrzegać zasad netykiety. Szczególnie zabronione jest podejmowanie dyskusji na tle rasistowskim, ksenofobicznym oraz nazistowskim.
  • Zabrania się obrażania innych osób (nie tylko użytkowników Edenu) oraz forów. Wszelkie sianie nienawiści, niechęci czy wrogości do innych osób i/lub ich tworów będzie karane.
  • Spory prywatne użytkowników powinny być rozstrzygane poza Edenem najlepiej na prywatnych kanałach komunikacji takich jak Gadu-Gadu czy Discord.
  • Używanie przekleństw jest dozwolone, by zaakcentować swoje emocje. Nie można ich używać, by kogokolwiek urazić.
  • Wypowiedzi na forum powinny być zgodne z treścią i tytułem danego tematu.
  • Każdy z użytkowników Edenu może przedstawiać swój punkt widzenia w Oku Edenu.
  • W dziale reklamy mogą udzielać się jedynie administratorzy poszczególnych forów.
  • Założenie tematu w dziale oceny nie jest obligatoryjne. Forum chcące zareklamować się na Edenie, nie musi zakładać takiego tematu, niemniej jednak zachęcamy, aby to zrobić, ponieważ w tym dziale mogą wypowiadać się użytkownicy.

GRAFIKA I KODY
  • Dostęp do działu z avatarami mają wyłącznie użytkownicy Edenu.
  • W chwili udostępnienia pracy użytkownik oświadcza, że w przypadku kodów - jest jej autorem lub w przypadku avatarów - samodzielnie ją edytował. Jeśli użytkownik udostępni pracę, której sam nie wykonał, zostanie ona natychmiastowo usunięta, a użytkownik otrzyma ostrzeżenie wpisywane do profilu.
  • Każdy z użytkowników może założyć swój warsztat. Nie jest on jednak obowiązkowy i aby dodawać avatary i gotowe kody, nie trzeba go posiadać.
  • Umieszczone prace na Edenie nie stają się własnością forum czy innych użytkowników, którzy mają do nich dostęp, a pozostają jedynie własnością użytkownika, który je udostępnił. Na życzenie użytkownika administracja jest zobowiązana do usunięcia ich z forum.
  • Zabrania się tworzenia własnych avatarów i kodów na podstawie prac innych użytkowników. W tym celu można korzystać z samouczków dodawanych w odpowiednim dziale.
  • Dodawanie avatarów:
    1. Swoje prace należy hostować na serwach imgur, imgbox lub tgfimage, ponieważ są to jedne z niewielu serwisów, na których zgromadzone zasoby nie wygasają.
    2. Do tematu należy wstawiać avatary lub link do wpisu na swoim blogu, na którym można je znaleźć.
    3. W tematach z avatarami realnymi można dodawać avatary w innych rozmiarach niż 200x320px, lecz wówczas należy o tym fakcie w sposób klarowny i zrozumiały poinformować. W przypadku avatarów rysunkowych należy dodać je do tematu z odpowiednim wymiarem i do odpowiedniego działu.
    4. Każdy użytkownik może opatrywać swoje avatary podpisem.
    5. Aby dodać wizerunek do bazy, należy wypełnić formularz, który znajdziecie w panelu swojego konta: Twoje konto -> Formularze.

REKLAMA BLOGÓW, FORÓW ORAZ TWÓRCZOŚCI WŁASNEJ
  • W stopce Edenu znajduje się specjalne miejsce, które służy do promowania blogów z avatarami i kodami, stron z twórczością własną oraz stron partnerskich. Każda osoba zainteresowana tą formą reklamy powinna zwrócić się do wybranego przez siebie administratora.
  • Dozwolone jest reklamowanie swoich blogów, forów lub innych stron w podpisie.
  • Administratorzy forów mogą zareklamować swoje fora w dziale reklam. Reklamujące się tam fora zostaną dodane do bazy forów, a aktualizacje umieszczane w ogłoszeniu nad forum Edenu.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Niestosowanie się do zasad regulaminu skutkuje upomnieniami, czasowymi blokadami pisania, ostrzeżeniami dodawanymi do profilów lub całkowitym banem. O wymiarze kary decyduje administrator.

Regulamin został stworzony przez Asami oraz bandito 27 stycznia 2018 na potrzeby Edenu na podstawie starego regulaminu stworzonego przez Monroe, Cariret oraz Arktyczną Małpę oraz jego późniejsze aktualizacje.