amnzezja

Dzięki założeniu prostej, krótkiej prezentacji, w której przedstawisz siebie - dajesz nam szansę poznać się bliżej, a także kto wie... Może odnajdziesz swoją drugą połówkę do wymarzonej gry?
ODPOWIEDZ ]
Awatar użytkownika

#18749 21 mar 2016, 15:34

• TROSZECZKĘ O TOBIE

JESTEM: Lena, królowa, pani świata itd.
O SOBIE: studiuję psychologię (hehe), pracuję na lotnisku, jestem wiecznie niezadowolona ze wszystkiego, ale ogólnie to lubię życie, więc jest sztos i w sumie to da się mnie lubić!
ULUBIONA KSIĄŻKA: ojezu milion! wszystkie christophera moore'a <3 i meg cabot, ostatnio wkręciłam się w 'porzuconych', 'pośredniczkę', '1-800-jeśli-widziałeś-zadzwoń' i inne, te chyb a na razie pierwsze przychodzą mi na myśl, ale dodam też GOT, bo dopiero przeczytałam 1szą część, ale też uwielbiam!
ULUBIONY SERIAL: GOT <33, Revenge, Gossip Girl, TVD, Teen Wolf,OUAT, Cougar Town i milion innych, bo jestem trochę serialoholiczką
ULUBIONY FILM: leon zawodowiec, wenus w futrze, a od wczoraj 'dressmaker'
ULUBIONY GATUNEK MUZYCZNY: nienawidzę discopolo i techno 8)

• UMIEJĘTNOŚCI

ZNAM SIĘ NA: paincie? i rządzeniu światem
POMOGĘ Z: znalezieniem fajnej grafiki

• TROCHĘ O FORACH

PREFEROWANA TEMATYKA FORÓW: jakieś nadnaturalne i totalnie uwielbiam tematykę bajkową w świecie realnym #lovenamaksa
FORA NA KTÓRYCH GRAŁEM: czarodzieje, fairytales, heroesdestiny na ok1 (pierwsza miłość), jakieś nowejorki i wiele innych
AKTUALNIE GRAM NA: fairytales
ULUBIONE WYGLĄDY:
  • - żeńskie: magda zalejska, abbey lee kershaw, giza lagarce, aida domenech, alba galocha, cara delevingne, felicity jones, crystal reed, joanna halpin, taylor marie hill, zhenya katava, staz lindes, frida gustavsson
    - męskie: isaac carew, tom hardy, yuri pleskun, ash stymest, liam hemsworth, jake cooper, garrett hedlund

#18767 22 mar 2016, 8:27