BESOS

Dzięki założeniu prostej, krótkiej prezentacji, w której przedstawisz siebie - dajesz nam szansę poznać się bliżej, a także kto wie... Może odnajdziesz swoją drugą połówkę do wymarzonej gry?
ODPOWIEDZ ]
Awatar użytkownika

#14272 29 lis 2015, 15:17

• TROSZECZKĘ O TOBIE
JESTEM: Oskar
O SOBIE: Mam 21 lat, studiuję filologię angielską w Krakowie i jestem fanem Magdy Gessler lol. Na forach gram jakoś od gimnazjum, ale obecnie jestem po dosyć długiej przerwie w grze więc pewnie nikt mnie nie kojarzy. W wolnych chwilach jem w McDonaldzie, czytam książki i oglądam seriale. Mimo wszystko nie jestem gruby, potwierdzone info.
ULUBIONA KSIĄŻKA: banalnie powiem, że Hari Pota, ale oprócz tego to miałem fazę na Igrzyska Śmierci i Więźnia Labiryntu, czytuje Kinga i Greena.
ULUBIONY SERIAL: za dużo obejrzałem ale: Veronica Mars, How to get away with murder, Teen Wolf, Gossip Girl, Gra o Tron, Scream Queens, AHS, OTH, O.C, Gotowe na wszystko, Buffy, Supernatural i inne....
ULUBIONY FILM: chyba nie mam
ULUBIONY GATUNEK MUZYCZNY: wszystkiego posłucham ale głównie to Lana Del Rey, Marina and the Diamonds, Bastille, Imagine Dragons, Fall Out Boy, Years & Years, The Weeknd

• UMIEJĘTNOŚCI
ZNAM SIĘ NA: trochę na fotoszopie, coś tam zawsze wyczaruję
POMOGĘ Z: z grafiką ewentualnie

• TROCHĘ O FORACH
PREFEROWANA TEMATYKA FORÓW: no sl'e, ale jakąś lekką fantastyką też nie pogardzę
FORA NA KTÓRYCH GRAŁEM: glee pbf, jhs, j'adore, brookhaven, ues i nie pamiętam więcej, w sumie to wszędzie byłem ale rzadko zostawałem na dłużej
update: alaska, newyork
AKTUALNIE GRAM NA: czekam na alaske
ULUBIONE WYGLĄDY:
  • - żeńskie: nie gram dziewczynami :)
    - męskie: Nathaniel Buzolic, Jack Falahee, Dylan O'Brien, Diego Barrueco, Matt Bomer,
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2016, 16:32 przez besos, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Moje RPGi
Berrylane

16160343

#14306 29 lis 2015, 23:05

A Magda Gessler na forach to nie Twoja postać?

Awatar użytkownika
O mnie