wesolydzik

Dzięki założeniu prostej, krótkiej prezentacji, w której przedstawisz siebie - dajesz nam szansę poznać się bliżej, a także kto wie... Może odnajdziesz swoją drugą połówkę do wymarzonej gry?
ODPOWIEDZ ]
Awatar użytkownika

#11231 20 sie 2015, 13:04

• TROSZECZKĘ O TOBIE

JESTEM: podwarszawskim dzikiem
O SOBIE: nie umiem pisać o sobie, duh. ale no; wiecie już, że nie jestem warszawiakiem z krwi i kości ;( nic ciekawego w życiu nie robię - studiuję sobie, pracuję, eh. No nie wiem; lubię: deszcz, musicale, telezakupy, stare kreskówki z cartoon network, szwedzki humor, japońskie słodycze, festiwale muzyczne, koszule w kartkę i wiele innych rzeczy, o których zapominam :/
ULUBIONA KSIĄŻKA: saga Zwiadowców Johna Falnagana i Dzienniki Gwiazdowe Stanisława Lema
ULUBIONY SERIAL: z serialami mam tak, że zacznę pierdyliard a nie skończę żadnego, bo: a) nudzą mnie; b) nie mam czasu; c) bo zaraz zaczynam inny, także no; serialoholik za pięć złotych :/ ale jakieś ulubione mam, a są to: American Horror Story, Doctor Who, Sherlock, Orphan Black, Parks and Recreation, The Big Bang Theory, Black Mirror, Galavant i uwaga: Policjanci z Miami :-?
ULUBIONY FILM: takich rzeczy dowiecie się na moim filmwebie, hehe
ULUBIONY GATUNEK MUZYCZNY: nie ograniczam się, ale na mojego lasta też mogę zaprosić

• UMIEJĘTNOŚCI

ZNAM SIĘ NA: niczym :cry:
POMOGĘ Z: jak mi się chce, to mogę zarzucić jakimiś avkami, gifami; nawet własnego tumblr'a założyłam, ale ostatnio jakoś mało aktywna jestem

• TROCHĘ O FORACH

PREFEROWANA TEMATYKA FORÓW: kiedyś były to potterowskie, bo głównie na nich zaczynałam, ale obecnie skaczę sobie po sl'ach