- TROSZECZKĘ O TOBIE
JESTEM: podwarszawskim dzikiem
O SOBIE: nie umiem pisać o sobie, duh. ale no; wiecie już, że nie jestem warszawiakiem z krwi i kości ;( nic ciekawego w życiu nie robię - studiuję sobie, pracuję, eh. No nie wiem; lubię: deszcz, musicale, telezakupy, stare kreskówki z cartoon network, szwedzki humor, japońskie słodycze, festiwale muzyczne, koszule w kartkę i wiele innych rzeczy, o których zapominam :/
ULUBIONA KSIĄŻKA: saga Zwiadowców Johna Falnagana i Dzienniki Gwiazdowe Stanisława Lema
ULUBIONY SERIAL: z serialami mam tak, że zacznę pierdyliard a nie skończę żadnego, bo: a) nudzą mnie; b) nie mam czasu; c) bo zaraz zaczynam inny, także no; serialoholik za pięć złotych :/ ale jakieś ulubione mam, a są to: American Horror Story, Doctor Who, Sherlock, Orphan Black, Parks and Recreation, The Big Bang Theory, Black Mirror, Galavant i uwaga: Policjanci z Miami :-?
ULUBIONY FILM: takich rzeczy dowiecie się na moim filmwebie, hehe
ULUBIONY GATUNEK MUZYCZNY: nie ograniczam się, ale na mojego lasta też mogę zaprosić
- UMIEJĘTNOŚCI
ZNAM SIĘ NA: niczym
POMOGĘ Z: jak mi się chce, to mogę zarzucić jakimiś avkami, gifami; nawet własnego tumblr'a założyłam, ale ostatnio jakoś mało aktywna jestem
- TROCHĘ O FORACH
PREFEROWANA TEMATYKA FORÓW: kiedyś były to potterowskie, bo głównie na nich zaczynałam, ale obecnie skaczę sobie po sl'ach
FORA NA KTÓRYCH GRAŁEM: CZARODZIEJE - kocham to forum maks, ale jakoś nie umiem do niego powrócić ;( RIDDIKULUS też bardzo kochałam, ale umarło! było jeszcze: art academy, double decker, jadore, jakieś forum o hawajach, warszawa (tylko ta stara), tehs, neighbours, fake life, nie pamiętam już, jakieś inne pewnie był + było kiedyś takie zaje forum o warszawie, gdzie były same nicki, ale nie pamiętam jak się to forum nazywało :/ aaa, no i miałam tam jakaś laskę z valentine fillol-cordier na avie i typka z yurim pleskunem, heheh. podsumowując - dużo tego było!