Gomez

Dzięki założeniu prostej, krótkiej prezentacji, w której przedstawisz siebie - dajesz nam szansę poznać się bliżej, a także kto wie... Może odnajdziesz swoją drugą połówkę do wymarzonej gry?
ODPOWIEDZ ]
Awatar użytkownika
O mnie
jestem nudna, nie mam życia, piszę dużo postów i truję wszystkim dupkę, sora
Moje RPGi
czekam na Selkiewo
pojawiam się i znikam, taka rola magika

 Gomez #3358
 630774

#7515 08 cze 2015, 19:43

  • TROSZECZKĘ O TOBIE
JESTEM: Kamila, Gomez (nie od Selenki, ale od Mario!)
O SOBIE: zestarzałam się i mam już 21 lat, kończę amerykanistykę, a w wakacje chodzę pijana i zapracowana
poza tym to jestem z Warszawy, z Ursynowa, ale studiuję we Wrocławiu i chętnie zdradzę Ci, gdzie zjeść najlepszą pizzę na świecie całym
na forkach to jestem już bardzo długo, lubię grać i odpisuję bardzo szybko, polecam się!
ULUBIONA KSIĄŻKA: dużo
ULUBIONY SERIAL: pamiętniki wampirów, przyjaciele, under the dome, prison break, orange is the new black
ULUBIONY FILM: kocham avengersów jak coś
ULUBIONY GATUNEK MUZYCZNY: słucham wszystkiego tak naprawdę, ale generalnie to nie slucham za dużo
  • UMIEJĘTNOŚCI
ZNAM SIĘ NA: czymś na pewno!
POMOGĘ Z: grafiką typu avatary, obrazki do działów; fabułą, mechaniką forum i brudną robotą ogólnie

  • TROCHĘ O FORACH
PREFEROWANA TEMATYKA FORÓW: fantasty typu Potterowskie, pamiętnikowe, teen wolf i uwielbiam mutantów, wszelakie mutacje to jest to! poza tym polubiłam ostatnio tajemnice i różne takie, teraz jestem zdesperowana - zagram wszędzie
zaczęłam też grać na slach!!!!! a to szok w ogóle, bo się bardzo przed tym wzbraniałam, a teraz bardzo się dobrze na nich bawię