If you don't like the weather, wait a minute!

Jesteś ciekawy/a jakie nowe fora pojawiają się na rynku pbf'ów? Chcesz śledzić ich losy od samego początku? Zajrzyj do tego tematu i dowiedz się jak najwięcej.
ODPOWIEDZ ]
Awatar użytkownika
O mnie
spaceruję, wertuję książkę za książką i wciąż wierzę, że kiedyś napiszę powieść

avatar: asa (nuitdhiverasa)
Moje fora
czekam z niecierpliwością na coś, co mnie na starość oczaruje

#58495 03 sie 2022, 18:07

Kiedy możemy spodziewać się daty otwarcia? I jakie wizerunki wybrała administracja? :wroc:

Awatar użytkownika
O mnie
Asta, Crystaleth, Elentiya, Isabella, Martyna, Viol, Scarlett, Iries, Blueberry
Pomógł(a) : 1 raz

#58501 05 sie 2022, 13:27

@przelotnie
Hejka, już odpowiadamy! <3
Otwarcie planujemy na początek września, dokładniejszą datę podamy, jak już będziemy mieć pewność — musimy zgrać się ze sobą czasowo, żeby każdej z Nas odpowiadało - a to nie takie proste przy 9 osobach! ^^
Aktualnie zajęte wizerunki przez administrację to: Elizabeth Olsen, Olivia Holt, Kennedy Walsh, Madelyn Cline, Bridget Satterlee , Timothée Chalamet, Marine Vacth, Abigail Cowen. Jeszcze jedna osoba nie podjęła decyzji co do wizerunku, lecz większość z Nas wizów już nie zmieni, a jeśli zajdzie jakaś zmiana — poinformujemy w zapowiedzi :D
edit: ostatni wizerunek to Zoe Barnard!
2 Obrazek

Awatar użytkownika
O mnie
av: fassylover
Moje fora
szukam swojego miejsca

#58543 13 sie 2022, 8:24

Czekam na Was! :loff:
Czy przed otwarciem dodacie więcej info o kolejnych rodzinach fabularnych i miejscach pracy? I byłabym wdzięczna za szczegóły dotyczące rezerwacji! Finalizuje mi się pomysł na postać, ale nie chciałabym nikomu wchodzić w paradę (ani też odbić się od muru) więc czekam niecierpliwie na kolejną garść niusów z placu budowy!

Awatar użytkownika
O mnie
Asta, Crystaleth, Elentiya, Isabella, Martyna, Viol, Scarlett, Iries, Blueberry
Pomógł(a) : 1 raz

#58544 13 sie 2022, 11:35

Obrazek
If you don't like the weather, wait a minute...
Kolorowe witraże w oknach mieniły się w blasku zachodzącego słońca.
Ogromny, zdobiony ołtarz przykuwał wzrok, a wiszące na bocznych ścianach obrazy przedstawiały fragmenty Biblii. Uklękła w jednej z ostatnich ławek, układając splecione dłonie na drewnianej płycie. Nie modliła się. W zasadzie była niewierząca, a jej wizyta w tym miejscu miała zupełnie inny cel niż ten religijny. Czujny wzrok, skryty pod wachlarzem gęstych rzęs spoczywał na sylwetce wysokiego mężczyzny. Stał na ambonie, przerzucając strony jakiejś księgi. Wydawało się, że nawet jej nie zauważył. Evan Ross, pastor tutejszego miasteczka. Uwielbiany przez wszystkich, zwłaszcza starszą część społeczeństwa, która z zapartym tchem słuchała niedzielnych nauk. Kolejny z rodziny założycieli, dzierżący władzę nad miastem. Potomek Benedicta Rossa, syn Henry’ego, poprzedniego pastora. Kobieta przyglądała się mężczyźnie, zastanawiając się, ile sekretów skrywa ten niepozorny człowiek, jak wiele ma tajemnic. Starała się znaleźć informacje o Benedictcie, jednak wszystkie archiwalne akta i zapiski kończyły się na tym, że był po prostu jednym z założycieli. Udało jej się za to dotrzeć do nielicznych informacji o współczesnych członkach rodziny Rossów. Jej uwagę zwróciła tajemnicza śmierć męża Stephanie Ross, siostry pastora. Zdążyły dojść do niej plotki, że założycielka jedynego w mieście sierocińca zabiła swojego męża, a sama oszalała. Czy to właśnie ta tajemnica, którą ukrywa pastor? Czy może ma ona związek z jego najstarszym synem, który niespodziewanie wyjechał z miasta? Wyjechał albo uciekł… Cokolwiek ukrywała święta rodzina Rossów, kobieta o kruczoczarnych włosach zamierzała się tego dowiedzieć.


***

Brzęk szklanek i butelek oraz głośne, ożywione rozmowy wypełniały wnętrze niedużego lokalu. Wewnątrz było duszno, a tuż po przekroczeniu progu do nozdrzy wdzierał się ostry zapach papierosów. Miejsce w niczym nie przypominało wielkomiejskiego lokalu z drogimi alkoholami i wymyślnymi drinkami, ale mieszkańcy chętnie spędzali tu wieczory.
Czarnowłosa kobieta podeszła do baru, przeciskając się między gęsto rozstawionymi stolikami. Zerknęła na wystawę alkoholi za plecami postawnego barmana. Na butelkach wypełnionych bursztynowym płynem dumnie prezentowało się nazwisko Drummondów. Kolejna rodzina z historią. Ich rany po zaginięciu najstarszego syna prawdopodobnie nigdy się nie zagoiły – nic dziwnego. Cała historia została dość szybko wyciszona. Dziwne. Zupełnie, jakby nie zależało im na wyjaśnieniu sprawy, która odebrała im pierworodne dziecko. A może wszystko jest inne niż się wydaje…? Zamówiła szklaneczkę whisky Drummondów i czujnym wzrokiem rozejrzała się po lokalu. Ktoś musiał znać prawdę, a ona zamierzała znaleźć tę osobę.
Kilka przydatnych informacji...
Witamy w kolejnej zapowiedzi Szkocji.
W poprzedniej zapowiedzi poinformowałyśmy Was, że będziemy przybliżać rodziny fabularne oraz skupimy się na ingerencji Mistrza Gry. Tym razem przedstawiłyśmy Wam aż dwie rodziny. Prace nad forum idą dobrze, jesteśmy aktualnie na etapie dopracowywania lokacji oraz szczegółów w wyglądzie. Otwarcie planujemy na początek września, dokładną datę jeszcze podamy, ponieważ może się ona zmienić — chcemy oddać Wam do dyspozycji forum ukończone w stu procentach. Jeśli macie propozycje co do lokacji oraz miejsc, które chcielibyście zobaczyć — możecie podesłać nam swoje pomysły na konto Szkocji.
— Ostatnio padło pytanie w sprawie wizierunków i chociaż udzieliłyśmy odpowiedzi, dla pełnej jasności podajemy jeszcze raz listę wizerunków, które wybrała administracja:
Elizabeth Olsen, Olivia Holt, Kennedy Walsh, Madelyn Cline, Bridget Satterlee, Marine Vacth, Abigail Cowen, Zoe Barnard.
Chcemy również poinformować, że zwalniamy Timothée Chalameta, a na jego miejsce wskakuje Ben Barnes.
W odpowiedzi na pytania @sandman — szczegółową listę miejsc pracy umieścimy w następnej zapowiedzi, przedstawimy również resztę rodzin fabularnych. Szczegóły na temat rezerwacji podamy od razu. Cieszymy się, że masz już pomysł na postać! <3

Rezerwacje wizerunków:
— Użytkownicy będą mieli możliwość rezerwacji dwóch wizerunków.
Wizerunek podstawowy, na który rezerwacja będzie ważna przez 72h oraz dodatkowy, na który rezerwacja będzie ważna przez 24h, jeśli nie zostanie odebrana — niestety przepadnie.
— Nie przewidujemy przedłużania wizerunków świeżo po otwarciu, ponieważ wiemy, że kończy się to falą wiadomości prywatnych pierwszego dnia. Przedłużenie wizerunku będzie możliwe po upływie 48h od otwarcia, nikt nie będzie musiał obawiać się o wizerunki, ponieważ rezerwacje będą wciąż aktualne.
— Wizerunki będą przedłużane do pełnego tygodnia — 3 dni rezerwacji podstawowej + 4 dni.
— Rezerwacje będą ważne do godziny 23:59 ostatniego dnia trwania rezerwacji, co oznacza, że w przypadku nieodebrania rezerwacji / nieprzedłużenia / braku kp, o północy wizerunek wraca do obiegu.



Informacje z placu budowy
1. Ingerencja Mistrza Gry
Szkocja to forum, na którym kluczową rolę będzie odgrywać Mistrz Gry. Chcemy zaoferować Wam interaktywną zabawę, dzięki której wczujecie się klimat naszego forum. Zależy nam na tym, żeby każdy czuł się tutaj dobrze oraz wiedział, że przynależy do tej społeczności, podobnie jak postać przynależy do miasta, w którym przyszło jej mieszkać.
Przedstawimy zasady działania Mistrza Gry, ponieważ nie będzie on prowadzony w sposób typowy dla innych forów; w przypadku naszego miasta będzie on grał pierwsze skrzypce, a poczynania postaci będą pod jego czujnym okiem — dlatego w ekipie mamy czterech Mistrzów Gry, a nie jednego, który nie byłby w stanie nad wszystkim zapanować.
W ten sposób, niezależnie od tego, jak poprowadzicie postać oraz fabułę, będziecie mieć pewność, że Wasze postacie oraz gry mają wpływ na fabułę i nie są obojętne dla głównego wątku.
— Główny wątek będzie dzielił się na kilka aktów, prolog i epilog. Prolog gry poznacie w ostatniej zapowiedzi, reszta będzie odbywać się już na forum. Szczegóły fabuły oraz garść informacji fabularnych, które ułatwią Wam życie na forum i odnalezienie się w świecie gry, będą przedstawione w przewodniku fabularnym na który przeznaczono odpowiedni dział.
— Wiemy, że nie wszyscy lubią bawić się z Mistrzem Gry, ponieważ wolą prowadzić własne fabuły, i oczywiście to rozumiemy, dlatego wprowadziłyśmy poziomy ingerencji MG.


Ingerencja MG:

0 — Ingerencja na tym poziomie oznacza tak naprawdę… brak ingerencji w życie postaci. Obejmuje tylko i wyłącznie lokacje specjalne. Oznacza to, że nawet osoba która w profilu wybrała tę opcję, musi brać pod uwagę to, że grając w lokacji specjalnej, ten MG może się pojawić.

1 — Minimalna ingerencja MG. Drobne przypadki losowe, bądź nieobowiązkowe zadania od MG, lokacje specjalne. Na tym poziomie ingerencji postać mogą spotkać drobne przypadki losowe, które nie będą miały negatywnego wpływu na postać, ani na jej życie. Jest to poziom dla urozmaicenia rozgrywek, wprowadzenia w nie drobnych zmian, których skutki będą neutralne.

2 — Wyższa ingerencja MG. Wybierając ten poziom ingerencji, gracz zgadza się na to, by MG miał wpływ na postać. Ten poziom ingerencji obejmuje: przypadki losowe, zadania od MG, lokacje specjalne, negatywne bądź pozytywne sytuacje, które mogą wpłynąć na postać, jej dobro materialne, zdrowie oraz sytuację życiową.

3 — Najwyższy poziom ingerencji MG w życie postaci. Wybierając ten poziom, gracz zgadza się na to, by MG brał czynny udział w życiu postaci. Na tym poziomie ingerencji może zdarzyć się tak naprawdę wszystko. W pewnym sensie, wybierając numer trzy, gracz oddaje postać w ręce Mistrza Gry. Poziom ten obejmuje: zdarzenia losowe, przypadki, zadania od MG, ingerencję w gry, lokacje specjalne. Gracz wyraża również zgodę na sytuacje, które mogą wpłynąć w sposób pozytywny bądź negatywny na sytuację życiową postaci — choroby, zaginięcia członków rodziny, porwanie, traumatyczne przeżycia oraz wpływ na dobro materialne.


Kostki:
Kostki będą głównym systemem na którym będziemy pracować. W odpowiednim dziale na forum znajdziecie dokładny opis tego, na jakiej zasadzie działają kostki oraz jak z nich korzystać, a będzie miał do tego prawo każdy gracz. Rzuty kostkami pomogą nam w poprowadzeniu głównej fabuły oraz eventów, graczom przydadzą się natomiast w wykonywaniu zadań od Mistrza Gry oraz realizacji zdarzeń losowych, które będą nieodłączną częścią forum.



Czym są zdarzenia losowe?
Zdarzenia losowe to sytuacje, których opisy będą dodawane przez MG w dzienniku postaci. Mogą być to sytuacje zarówno pozytywne jak i negatywne — w zależności od wybranego przez gracza poziomu ingerencji. Wymyślając zdarzenia losowe i zadania specjalne, będziemy zwracać uwagę na to, by uniknąć sytuacji, w której gracz poczuje się niekomfortowo z zadaniem, które dostał. Za wykonywanie zadań oraz realizację zdarzeń losowych przewidujemy drobne nagrody; za niewykonanie ich kary nie będzie, ale mamy nadzieję, że zaangażowanie w zadania przyniesie Wam frajdę.
Uważamy się za osoby, z którymi nietrudno się dogadać, więc jeśli komuś zadanie nie będzie odpowiadać, zachęcamy do odezwania się na konto Mistrza Gry, a po konsultacji dojdziemy do kompromisu i dodamy zadanie, które będzie wygodniejsze dla użytkownika.


Wątki poboczne:
Równolegle do głównej fabuły, na forum będą prowadzone również tła fabularne, które będą zmieniać się co miesiąc, dwa miesiące. Tło fabularne nie będzie ściśle powiązane z główną fabułą, choć nie wykluczamy nawiązań. Będą to bardziej rzeczy przyziemne, przykładowo coroczna wystawa owiec odbywająca się w mieście czy jakieś święto. Za udział w tle fabularnym przyznawane będą odznaki, które będą do zdobycia tylko przez czas trwania wątku pobocznego. Celem wątków pobocznych będzie zabawa i odpoczynek od nieco bardziej dramatycznego głównego wątku. Oczywiście nikogo nie będziemy zmuszać do czynnego udziału w tej zabawie, jest ona dla chętnych! Mamy nadzieję, że ten sposób zaangażowania w fabułę przypadnie do gustu naszym graczom.

2. Dziennik Mistrza Gry
— Na forum wprowadzimy dziennik Mistrza Gry, który będzie podpięty do kalendarza. Dzięki dziennikowi będziemy w stanie poznać bliżej i lepiej Wasze postacie, ponieważ zamieszczone tam informacje będą dotyczyć: uzależnień postaci, fobii, przyjmowanych leków oraz kilku innych kwestii, które dadzą nam wgląd w to, z jaką postacią mamy do czynienia.


3.Gazetka
— W celu odzwierciedlenia klimatu miasteczka, postanowiłyśmy stworzyć gazetę lokalną, w której regularnie będą pojawiać się artykuły dotyczące tego, co dzieje się aktualnie w fabule, oraz innych, mniej ważnych informacji dotyczących miasta. Gazetka będzie miała również własną stronę internetową, lecz ze względu na ciężkie warunki pogodowe, takie jak silne wiatry i opady deszczu, czy też przez zwykły brak zasięgu (już nie wspominając o: młodzi ludzie, co to jest ten internet, narzędzie Szatana?!), nie zawsze będzie ona dostępna.


4. Postacie NPC
— Na forum, prócz rodzin fabularnych, będą również postacie NPC. Dwie z nich pełnią wyjątkowo ważną rolę, ponieważ są bohaterami naszych opowieści. Jak już zdążyliście zauważyć, w świat tego tajemniczego miasteczka wprowadzają Was powoli dwie postacie — miły starszy pan oraz reporterka, która razem z nami odkrywa świat rodzin fabularnych. Obydwie z tych postaci chcemy przedstawić Wam bliżej.

Olivia Stirling:
Gdzie się nie pojawia, tam zwraca uwagę. Jej kruczoczarne włosy i damskie garnitury w całej gamie kolorów zawsze przyciągają wzrok. Wydaje się absolutnie nie pasować do tego miejsca i nawet nie do końca wiadomo, skąd wzięła się w mieście. Część mieszkańców pamięta, że pewnego dnia po prostu pojawiła się tu ze starszym od siebie mężem, uznawanym za przyjaciela Drummondów (choć nigdy nikt nie widział go w towarzystwie Zachary'ego Drummonda), a wkrótce męża już nie było. Choć Olivia zdaje się wiedzieć wszystko o wszystkich, niemal nikt nie wie nic o niej. Trzy lata temu przejęła lokalną gazetę po nieco tajemniczej, ale oficjalnie naturalnej śmierci dotychczasowego redaktora naczelnego. Od tamtej pory, zdaniem niektórych, zbyt często wtyka nos w nieswoje sprawy, a jednak ma jakiś niezwykły dar, który z czasem pozwala jej dociec każdej prawdy. Niedawno skończyła 35 lat i nie wszystkim jest na rękę, że z pewnością jeszcze nie zamierza kłaść się do grobu.

David Henrickson:
Davida kojarzą wszyscy mieszkańcy. Starszy mężczyzna, zafascynowany historiami i legendami krążącymi po mieście. Całym sobą kocha swój kraj, w którym tak samo jak się urodził, chciałby umrzeć. Mężczyzna ma około siedemdziesięciu lat, choć jego wiek nie jest do końca znany, a on sam czasem zapomina; kiedy ma urodziny; nie pamięta nawet roku, w którym się urodził. Przeszłość mężczyzny nie jest do końca znana, choć w papierach widnieje informacja, że w wieku dziesięciu lat został adoptowany przez rodzinę pasterzy — państwa Henrickson. Wśród mieszkańców miasta istnieją osoby, które, podobnie jak on, dzielą fascynację legendami, lecz nie brakuje również tych, którzy twierdzą, że staruszkowi odbiło na stare lata. David to bardzo wrażliwy, starszy człowiek, który, choć ma swoich przeciwników i osoby, które podkładają mu kłody pod nogi, stara się szanować każdego mieszkańca, niezależnie od tego, jaki jest. Młodzieńcze lata spędził na farmie, która leżała nieopodal Talhost Hill. Farma spłonęła kilka lat temu. Cudem uszedł z życiem i codziennie dziękuje Bogu za to, że go uratował. Od zawsze był głęboko wierzący, wszelkie pozytywne wydarzenia przypisuje stwórcy, którego wyznaje, a negatywne — rozumie. David doczekał się dwójki dzieci ze swoją żoną, która zmarła dwa lata temu. Dzieci wspólnie postanowiły oddać ojca do domu starców, gdy poinformowały go o swoich planach — wyjeździe do Anglii. Od kilku lat mężczyzna jest sam i nie ma nikogo, poza mieszkańcami, którzy go odwiedzają i swoją opiekunką, Ericą.

Na dziś to wszystko. W następnej zapowiedzi poznacie dwie, już ostatnie rodziny fabularne, listę miejsc pracy oraz członków poszczególnych rodzin. Podrzucimy Wam również kilka informacji, które pomogą Wam w dokładniejszym wykreowaniu postaci: opisane dzielnice mieszkalne, grupy oraz organizacje do których będzie mogła przynależeć postać - urozmaicenie życia postaci w formie kół zainteresowań.
Do zobaczenia! <3






8 Obrazek

Awatar użytkownika
O mnie
av: fassylover
Moje fora
szukam swojego miejsca

#58546 13 sie 2022, 14:12

Chyba czytacie mi w myślach, bo w tych fragmentach pojawił się dokładnie taki smaczek, na jaki liczyłam. Dzięki za błyskawiczną odpowiedź! *.*
Baaardzo podoba mi się kwestia z Mistrzem Gry, a fakt, że będą prowadzić go cztery osoby też na pewno jest na plus, trzymam za to kciuki.
Co do lokacji, to po cichu liczę, że nie zapomnicie o jakich ruinach starego kościoła i zakątkach przepełnionych miejscowymi legendami. Jeśli najdzie mnie inspiracja, odezwę się na PW!
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym w poprzednim poście o czymś nie zapomniała, a chciałam dopytać jeszcze jakie będą zasady dotyczące multikont oraz czy Olivia i David (już go kocham) zajmują też jakieś wizerunki? :brewki:

Awatar użytkownika
O mnie
Zapalony RPGowiec z ponad 13 letnim stażem w temacie oraz twórczyni larpowa na największych konwentach w Polsce.
Moje fora
Secrets of London, Something in progress
Podziękował(a): 32 razy | Pomógł(a) : 11 razy
 Jesieniara#6571

#58547 13 sie 2022, 14:35

Zapowiedź jest całkiem klimatyczna, ale zastanawiam się czy nie bierzecie na siebie zbyt dużo. Zadania od MG, eventy, wątek kryminalny i lokacje specjalne przy stosunkowo małej ekipie bardzo szybko mogą wyczerpać zasoby administracji.
Do tego martwią mnie aż cztery osoby przydzielone jako Mistrzowie Gry, zastanawiam się czy macie w planach wydzielenie jednej osoby, która będzie pilnowała spójności całego wątku, co przy śledztwach i zagadkach jest wyjątkowo ważne, żeby całość dobrze się ze sobą spinała.

Awatar użytkownika
O mnie
Asta, Crystaleth, Elentiya, Isabella, Martyna, Viol, Scarlett, Iries, Blueberry
Pomógł(a) : 1 raz

#58548 13 sie 2022, 15:02

@sandman

Bardzo się cieszymy, że udało Nam się trafić w Twoje plany ^^
Co do lokacji, bierzemy każdą możliwość pod uwagę, na pewno nie zabraknie na forum ruin oraz miejsc inspirowanych legendami, bez nich Szkocja by nie istniała :D
Zapraszamy!
W przypadku multikont, sytuacja wygląda następująco:

Na start każdemu użytkownikowi przypisują 3 multikonta, a dalej prezentuje się to w następujący sposób:
,,By utworzyć 4 multikonto, gracz musi posiadać 15 postów fabularnych na każdej z postaci. W celu utworzenia każdej kolejnej postaci, gracz musi wykazać o 15 postów więcej, czyli:
30 postów fabularnych na każdej postaci - 5 multikonto
45 postów fabularnych na każdej postaci - 6 multikonto, itd. "

Olivia oraz David nie mają przypisanych wizerunków! Ich wizualizacje zostawiamy wyobraźni <3

@Kira
Wszystko mamy obmyślone tak, by w żaden sposób nikogo nie obciążyć.
Taka liczba MG może faktycznie wydawać się duża, lecz każda osoba której MG został przypisany, będzie zajmowała się czymś innym. Spójność fabuły będzie nadzorowana przez dwie osoby, które rozplanowały dokładnie fabułę i tworzyły ją od a do z, przez co nawet jeśli kogoś odpowiedzialnego za główny wątek np. nie będzie, ponieważ coś mu wypadnie — reszta Mistrzów będzie wiedziała, co gdzie wrzucić i w jakiej kolejności. Stawiamy również na dużą komunikację między sobą, co znacznie ułatwi Nam poprowadzenie spójnie fabuły, mamy również miejsce specjalne w którym wrzucamy wszystkie rzeczy dotyczące głównego wątku ^^ Między innymi właśnie dlatego nie martwimy się o to, że coś pójdzie nie po naszej myśli, bądź Nas przerośnie :D
2 Obrazek

Awatar użytkownika
O mnie
Zapalony RPGowiec z ponad 13 letnim stażem w temacie oraz twórczyni larpowa na największych konwentach w Polsce.
Moje fora
Secrets of London, Something in progress
Podziękował(a): 32 razy | Pomógł(a) : 11 razy
 Jesieniara#6571

#58549 13 sie 2022, 15:35

Hmmm... Okej, no dobra.
Kostki:
Kostki będą głównym systemem na którym będziemy pracować. W odpowiednim dziale na forum znajdziecie dokładny opis tego, na jakiej zasadzie działają kostki oraz jak z nich korzystać, a będzie miał do tego prawo każdy gracz. Rzuty kostkami pomogą nam w poprowadzeniu głównej fabuły oraz eventów, graczom przydadzą się natomiast w wykonywaniu zadań od Mistrza Gry oraz realizacji zdarzeń losowych, które będą nieodłączną częścią forum.

Skoro już poruszyłam kwestię organizacji oraz game designu, to trochę nie rozumiem tego akapitu. System losowy w przypadku gier fabularnych musi się o coś opierać, mieć jakąś podstawę, więc rozumiem, że będzie zaprojektowany jakiś system rozwoju postaci? O co będą się opierać te rzuty w stosunku do bohatera gracza?

Awatar użytkownika
O mnie
Asta, Crystaleth, Elentiya, Isabella, Martyna, Viol, Scarlett, Iries, Blueberry
Pomógł(a) : 1 raz

#58550 13 sie 2022, 15:45

@Kira

Na naszym forum system losowy ma pozwolić na uczynienie losów postaci bardziej nieprzewidywalnymi. W życiu każdego zdarzają się przypadki, na które nie mamy wpływu. W związku z tym, że tworzymy forum typu sl, nie wprowadzamy systemu rozwoju postaci - chcemy zdać się na kreatywność naszych użytkowników i odrobinę ich szczęścia (lub nieszczęścia). Rzuty pozwolą więc jedynie na urozmaicenie rozgrywki o pewien stopień losowości, wprowadzając różnorodność możliwych scenariuszy w tej samej sytuacji, które będą przypisane do poszczególnych wartości kostek.
1 Obrazek

Awatar użytkownika

#58578 wczoraj, 10:44

Nie mogę się doczekać 😍
1 Obrazek