2 kwietnia 1268 roku — po siedmiu latach wyniszczających wojen, Królestwa Północy podpisują z cesarstwem Nilfgaardu traktat pokojowy w Cintrze, zwany od tamtej pory Pokojem Cintryjskim. Wojenna zawierucha zmieniła oblicze świata na dobre, a Północ pozostawiła choć wolną, to słabą, zrujnowaną i dymiącą jeszcze pożogą. Cesarz Emhyr van Emreis liże zranioną dumę nad Albą, północni władcy usiłują odbudować ład na swoich włościach, spierając się o rozdarte przez cesarstwo terytoria.
Na splamionych krwią błoniach wczorajszych bitew grasują trupojady wydłubujące szpik oraz mięso spod zaśniedziałych pancerzy. Rozzuchwalone bestie zaglądają w okna chałup. Po gościńcach tułają się sieroty, wdowy i wysiedleńcy, padając łatwym łupem bandytów oraz dezerterów. Kupieckie karawany oraz samotni podróżni przemierzający trakty znów nasłuchują wśród ostępów złowrogiego świstu strzał. Do lasów powróciły komanda Scoia’tael, zdradzone przez Dol Blathanna oraz Nilfgaard.
W mroźne wieczory wiatr wyje jak potępieniec, a w jego skowycie, wśród deszczu, wśród gromów i błyskawic, słychać tętent Dzikiego Gonu.
Przełom Yule i Imbaelk, rok 1272 — roztopy. Zima spływa z gór lodem, a doliny poniżej zaczynają oddychać ciepłym powietrzem. Upływają cztery lata od podpisania Pokoju Cintryjskiego. Niektórzy powiadają z nadzieją, że oto Północ przetrwała Czas Ognia i Pogardy. Inni, że ten czas dopiero nadchodzi.
Na splamionych krwią błoniach wczorajszych bitew grasują trupojady wydłubujące szpik oraz mięso spod zaśniedziałych pancerzy. Rozzuchwalone bestie zaglądają w okna chałup. Po gościńcach tułają się sieroty, wdowy i wysiedleńcy, padając łatwym łupem bandytów oraz dezerterów. Kupieckie karawany oraz samotni podróżni przemierzający trakty znów nasłuchują wśród ostępów złowrogiego świstu strzał. Do lasów powróciły komanda Scoia’tael, zdradzone przez Dol Blathanna oraz Nilfgaard.
W mroźne wieczory wiatr wyje jak potępieniec, a w jego skowycie, wśród deszczu, wśród gromów i błyskawic, słychać tętent Dzikiego Gonu.
Przełom Yule i Imbaelk, rok 1272 — roztopy. Zima spływa z gór lodem, a doliny poniżej zaczynają oddychać ciepłym powietrzem. Upływają cztery lata od podpisania Pokoju Cintryjskiego. Niektórzy powiadają z nadzieją, że oto Północ przetrwała Czas Ognia i Pogardy. Inni, że ten czas dopiero nadchodzi.
Oferujemy:
Świat utrzymany w duchu prozy Andrzeja Sapkowskiego – dorosły i fabularnie przemyślany.
Ciekawie zaplanowane przygody, skrojone pod oczekiwania graczy.
Cieszącą oko, dopracowaną kolorystycznie szatę graficzną połączoną z wygodnym layoutem.
161 unikalnych i wciąż rozbudowywanych lokacji opisujących okolice Delty Pontaru.
Bogactwo ilustrowanych artykułów, treściwie przybliżających świat gry.
Sprawiedliwą i nieskomplikowaną mechanikę pozwalającą na satysfakcjonujący rozwój postaci.
Liczne udogodnienia: wewnętrzny system rzutów, immersyjne ogłoszenia, mapy do starć.
Zaangażowaną i pomocną graczom administrację.
Regularne aktualizacje i nieustanny rozwój forum.
http://vattghern.com/









http://vattghern.com/