
Factum est
DIE AC NOCTE
Only the devil can eat the devil out.
In the month of red leaves I climb to a bed of fire.
In the month of red leaves I climb to a bed of fire.
i. die ac nocte
Die Ac Nocte to gra PBF osadzona w autorskim świecie czarownic i satanizmu. Akcja forum zaczyna się w 1985 roku, kiedy to do fikcyjnego miasteczka Saint Fall w hrabstwie Hellridge w stanie Maine, USA powracają koszmary. Postaciami pierwszoplanowanymi są u nas czarownicy i czarownice - wyznające wiarę w Lucyfera, Lilith i Aradię. Postacie żyją w świecie niemagicznym i muszą mierzyć się nie tylko z wpływem magii na ich życie, ale też codziennymi trudnościami. W naszym tak zwanym "małym Salem" istnieją dwie sekty zagorzałych fanatyków, do których można dołączyć - Kowen Dnia oraz Kowen Nocy - które mają bezpośredni wpływ na fabułę główną forum. Nasz świat stworzony jest na religiach chrześcijańskich, a także innych mono- i politeistycznych wiarach oraz umożliwia realizację własnych pomysłów fabularnych i eksplorację uniwersum. Posiadamy proste mechaniki autorskie bazowane na systemach takich jak Świat Mroku i DnD, posiadającej także elementy losowości.
Postacie mają możliwość uczestniczenia w życiu miasta oraz prowadzenia rozgrywek z Mistrzem Gry, oraz gier obyczajowych. Stawiamy na różnicowaną i wielopoziomową rozgrywkę. Na forum istnieje multilokacja, umożliwiająca swobodną grę obyczajową.
Postacie mają możliwość uczestniczenia w życiu miasta oraz prowadzenia rozgrywek z Mistrzem Gry, oraz gier obyczajowych. Stawiamy na różnicowaną i wielopoziomową rozgrywkę. Na forum istnieje multilokacja, umożliwiająca swobodną grę obyczajową.
ii. co nas wyróżnia?
• autorskie uniwersum, którego akcja dzieje się w fikcyjnym mieście w zalesionym i wietrznym stanie Maine w USA w społeczeństwie czarowników i czarownic wyznających wiarę w Piekło
• otwarty świat bazujący na latach 80, zgodny z historycznymi i łatwymi do zrozumienia regułami
• inspiracje zaczerpnięte z Biblii, ale także "Chilling Adventures of Sabrina" czy "Wednesday"
• bezpośredni wpływ postaci na fabułę główną opartą o eksplorację świata oraz wyjątkowe magiczne zdarzenia
• rozbudowane i dobrowolone interakcje z Mistrzem Gry z równoczesną możliwością prowadzenia rozgrywek jedynie obyczajowych
• na naszym forum istnieją 3 poziomy ingerencji Mistrza Gry umożliwiające swobodne określenie zaangażowania w rozgrywki fabularne
• prosta mechanika fabularna, rozbudowana o magię rytualną wraz z wytwórstwem takim jak alchemia, jubilerstwo, krawiectwo, zaklinanie demonów czy tworzenie kadzideł, albo zatrzaskiwanie czarów, wróżbiarstwo i magiczne wypiekanie
• opcja pisania retrospekcji, snów i koszmarów, a także kartek z pamiętnika
• możliwość systematycznego i zrównoważonego rozwoju postaci z pomocą zdobywanych za rozgrywki, osiągnięcia i wydarzenia punktów doświadczenia, które można przeznaczać na przedmioty dostępne w sklepie mistrza gry, umiejętności specjalne oraz punkty statystyk i zdolności
• opcje stworzenia postaci opartych o odmienności autorskie i bazowane na znanych legendach i mitach, takie jak syreny i zwierzęcopodobni, ale też cienie, rozszczepieńcy, słuchacze, medium albo wskrzeszeńcy
• umiejętności specjalne takie jak telepatia, biokineza, sublimacja, magia niewerbalna czy przywołanie chowańca
• możliwość gry postaciami drugoplanowymi - niemagicznymi
• otwarty świat bazujący na latach 80, zgodny z historycznymi i łatwymi do zrozumienia regułami
• inspiracje zaczerpnięte z Biblii, ale także "Chilling Adventures of Sabrina" czy "Wednesday"
• bezpośredni wpływ postaci na fabułę główną opartą o eksplorację świata oraz wyjątkowe magiczne zdarzenia
• rozbudowane i dobrowolone interakcje z Mistrzem Gry z równoczesną możliwością prowadzenia rozgrywek jedynie obyczajowych
• na naszym forum istnieją 3 poziomy ingerencji Mistrza Gry umożliwiające swobodne określenie zaangażowania w rozgrywki fabularne
• prosta mechanika fabularna, rozbudowana o magię rytualną wraz z wytwórstwem takim jak alchemia, jubilerstwo, krawiectwo, zaklinanie demonów czy tworzenie kadzideł, albo zatrzaskiwanie czarów, wróżbiarstwo i magiczne wypiekanie
• opcja pisania retrospekcji, snów i koszmarów, a także kartek z pamiętnika
• możliwość systematycznego i zrównoważonego rozwoju postaci z pomocą zdobywanych za rozgrywki, osiągnięcia i wydarzenia punktów doświadczenia, które można przeznaczać na przedmioty dostępne w sklepie mistrza gry, umiejętności specjalne oraz punkty statystyk i zdolności
• opcje stworzenia postaci opartych o odmienności autorskie i bazowane na znanych legendach i mitach, takie jak syreny i zwierzęcopodobni, ale też cienie, rozszczepieńcy, słuchacze, medium albo wskrzeszeńcy
• umiejętności specjalne takie jak telepatia, biokineza, sublimacja, magia niewerbalna czy przywołanie chowańca
• możliwość gry postaciami drugoplanowymi - niemagicznymi
iii. najważniejsze linki
Do zobaczenia w Piekle!
Nowo otwarte forum w autorskim świecie czarownic wyznających wiarę w Szatana. Tej zimy do Hellridge wracają koszmary.