Yati

Dzięki założeniu prostej, krótkiej prezentacji, w której przedstawisz siebie - dajesz nam szansę poznać się bliżej, a także kto wie... Może odnajdziesz swoją drugą połówkę do wymarzonej gry?
ODPOWIEDZ ]
Awatar użytkownika
Moje RPGi
Sakura no Hana

#177 13 mar 2015, 20:40

  • TROSZECZKĘ O MNIE

JESTEM: Yati, Marta
O SOBIE: Mam 20 lat od 7 lat siedzę na PBF-ach... a może nawet i dłużej, nie pamiętam, kiedy zaczęłam tak naprawdę. Jestem studentką anglistyki z językiem japońskim na cudownym Uniwersytecie Śląskim. Swego czasu dużo uczyłam się niemieckiego, trochę szwedzkiego. Ogólnie języki obce to coś, co mi w życiu wychodzi. Lubię oglądać seriale, koreańskie i japońskie dramy. Kiedyś oglądałam chińskie bajki i czytałam mongolskie kolorowanki, ale mi przeszło. Niby jestem dorosła, ale w duchu nadal czuję się gimbusem i mam typowy, gimbusiarski humor. Uważam siebie za osobę tolerancyjną i chętną do pomocy.
ULUBIONA KSIĄŻKA: Twórczość Jakuby Ćwieka, m.in Chłopcy i Kłamca
ULUBIONY SERIAL: Supernatural, Erased, Przyjaciele, Hyakuman-en no onna-tachi
ULUBIONY FILM: Nadal nie wiem
ULUBIONY GATUNEK MUZYCZNY: Wszystkiego po trochu. Jak się napiję to i disco polo jest dobre.

  • UMIEJĘTNOŚCI

ZNAM SIĘ NA: Kody, forumpolish
POMOGĘ Z: Avatary, css, fp

  • FORUMOWO

PREFEROWANA TEMATYKA FORÓW: Grałam na forach mangowych, na podstawie, w fantastycznych światach autorskich i na zwykłych SLach. Tak więc nic mi nie jest obce.
FORA NA KTÓRYCH GRAŁEM: New Bern, Hola Sevilla, Darkest Night,ABND, Onirisme, Virus, Hello Boston, FTPM, LV... i wiele, wiele innych.
AKTUALNIE GRAM NA: Hello Boston, tworzę Jawię
ULUBIONE WYGLĄDY:
  • - żeńskie: Birdy, Saoirise Roan, Kaya Scodelario, Gillian Zinser, Małgorzata Jamroży, Bryden Jenkins, Im Yoon-ah, Son Ye Jin, Alysha Nett, Lyndsey Gunnulfsen, Aarika Wolf, Shraddha Kapoor,
    - męskie: Nie gram facetami.
Ostatnio zmieniony 07 lis 2018, 15:19 przez yati, łącznie zmieniany 14 razy.

#187 13 mar 2015, 21:00

Witamy na Edenie! <33