Fabuła w pigułce: Roleplay potterowski pozbawiony postaci kanonicznych, którego fabuła toczy się w okresie dwudziestolecia międzywojennego. W przerwie pomiędzy dwiema wielkimi, mugolskimi konfliktami neutralność próbują zachować czarodzieje, ale nawet w ich świecie toczy się burza związana z wydaniem pewnego dokumentu...
Temat z opiniami: Tutaj.

W świecie czarodziejów po wojnie można było zobaczyć, dużo wyraźniej niż wcześniej, rozwarstwienie. Przede wszystkim, coraz bardziej widoczny był podział na rodziny tradycyjne, bardzo staroświeckie i przykładające bardzo dużą wagę do statusu krwi, jak i pewnych norm wyuczonych przez wieki. Ich przeciwieństwem były rodziny, które ruszyły do przodu i poddały się wirowi lat trzydziestych, który wprowadzał powiew świeżości w ich życia. Nie bez znaczenia był fakt, iż większość tych chętnych do zmian i równości rodzin nie miała nawet szans znaleźć się w Skorowidzu Czystości Krwi. Sama lista wywołała bardzo dużo zamieszania, które jeszcze bardziej rozzłościły i zwaśniły konkurujące między sobą rodziny.
Witamy w świecie podziałów i nierówności, gdzie musieliśmy wreszcie zdać sobie sprawę z tego, że po wprowadzeniu Międzynarodowego Kodeksu Tajności to czarodzieje żyją w świecie mugoli, a nie odwrotnie.
2) Odbywających się regularnie zajęcia lekcyjne i imprezy dla uczniów, którzy urodzeni już w czasach powojennych żyją w swojej sielance za pozornie bezpiecznymi murami Hogwartu.
3) Aktywnie działającej Brygady Uderzeniowa Ministerstwa, która pełni u nas również funkcję zwykłej policji działającej pod Departamentem Przestrzegania Prawa Czarodziejów, tropiąca i wyłapująca przestępców, których u nas nie brakuje. Posiadamy również znane i lubiane Biuro Aurorów, powołane w celu walczenia z czarnoksięstwem.
4) Otwartości na zmiany i propozycje użytkowników, którzy mogą brać czynny udział w naszym rozwoju, a nie biernie patrzeć na decyzje administracji. Można u nas zgłaszać nowe grywalne rasy, czary, eliksiry, przedmioty i lokacje, a te po przedyskutowaniu ich wpływu na grę przez administrację zostaną dodane do spisów!
5) Przyjaznej atmosfery i wsparcia dla nowicjuszy w świecie PBFów, oraz osób niezorientowanych w realiach świata przedstawionego. Nasze forum to zabawa i zabawą ma pozostać.
6) Możliwości toczenia rozgrywek nie tylko na terenie całego kraju, ale i świata (chociaż główna fabuła toczy się, rzecz jasna, w Wielkiej Brytanii).
7) Indywidualnych sesji z Mistrzem Gry na życzenie użytkownika oraz systemu zadań i wyzwań, z którego możesz skorzystać w przerwach pomiędzy przygodami i lekcjami, żeby zdobyć nietypowe przedmioty i umiejętności.
8) Braku skomplikowanej mechaniki, przez którą spędzasz pół życia na wypełnianiu pól profilu.