Mika, bo tamten profil nieaktualny nieco

Dzięki założeniu prostej, krótkiej prezentacji, w której przedstawisz siebie - dajesz nam szansę poznać się bliżej, a także kto wie... Może odnajdziesz swoją drugą połówkę do wymarzonej gry?
Awatar użytkownika
O mnie
Gram sobie na forach od x lat, czytam, śpiewam i robię inne pierdoły
Moje RPGi
Sieję spustoszenie moim stadem na San Jose, Dallas i Gabriel są na Sweetwater

 Mika#5203

#44388 11 paź 2018, 22:39

  • TROSZECZKĘ O TOBIE
JESTEM:
Panna M, Zło wcielone, ale wołajcie na mnie Mika
O SOBIE:
Nie wiem co robić ze swoim życiem, pracuję to tu to tam, uciekając ostatnio w świat fantazji i chorych marzeń, ale co poradzisz. żyję pełnią życia, nie rzadko ściągając na siebie problemy, przynajmniej umiem je rozwiązać nim zrobią się naprawdę wielkie. Chcesz ze mną porozmawiać? Nie bój się pisać, jestem lepszym słuchaczem niż mówcą. Wiele rzeczy można o mnie powiedzieć, jednak nie to, że nie posiadam wyobraźni. Ci, z którymi piszę, na pewno się ze mną zgodzą. Chronię swoją prywatność jak lew, szanuj mnie, a ja będę szanować Ciebie.
ULUBIONA KSIĄŻKA:
Nic się tutaj nie zmieniło, za wiele, by wyłonić jednego ulubieńca. Nie jest mi jednak obcy cykl Wiedźmina, Kłamcy i Siewca Wiatru. Pogadajmy o książkach, serio.
ULUBIONY SERIAL:
W większości sama fantastyka, ostatnio na tapecie Supernatural, znajdzie się miejsce jeszcze dla Czarnego Lustra, True Blood i Orange is the New Black
ULUBIONY FILM:
Horrory, horrory i jeszcze raz horrory, chociaz jestem z pokolenia Harrego Pottera i Władcy Pierścieni, co oglądam po x razy w tygodniu.
ULUBIONY GATUNEK MUZYCZNY:
Rock z przełomu lat 80 i 90, nowsze produkcje też nie są mi obce, na te tematy można rozmawiać ze mną
  • UMIEJĘTNOŚCI
ZNAM SIĘ NA:
Bawię się w avatary, robię cracki gifów, coś tam grzebię w html
POMOGĘ Z:
Wymyślaniem, podpowiem co pasuje, a co nie, popatrzę obiektywnie na Twoje wypociny

  • TROCHĘ O FORACH
PREFEROWANA TEMATYKA FORÓW:
SL
FORA NA KTÓRYCH GRAŁAM: