Ameba

Dzięki założeniu prostej, krótkiej prezentacji, w której przedstawisz siebie - dajesz nam szansę poznać się bliżej, a także kto wie... Może odnajdziesz swoją drugą połówkę do wymarzonej gry?
Awatar użytkownika
O mnie
Lubię rzucać kostkami i lubię ciastka
Moje RPGi
Story of Magic - administracja
Pomógł(a) : 2 razy

 Ameba#2379

#53272 06 wrz 2020, 0:02

TROSZECZKĘ O TOBIE
JESTEM: Ameba, Rudałke, Zu, Noemi dużo pochodnych od wszystkich wymienionych
O SOBIE: Pochłaniają mnie seriale, czasami nie lubię ludzi, ale staram się być uprzejmym ziemniaczkiem, co więcej staram się być cierpliwa. Wychodzi różnie. Lubię ciastka i czekoladę, testuję napoje z całego świata, a oprócz tego umiem robić drinki.
Jestem człowiekiem-dyplomem, obecnie studiuję trzeci kierunek. Na PBFach siedzę od 2009 z przerwami, wcześniej kręciłam się po grach na silnikach Vallheru. Jakby tego było mało, gram w RPG i nawet o nich preleguję na konwentach, które zdarza mi się organizować. Jak mam czas i chęci, to gram sobie też w cRPGi, bo wyraźnie pisane i gadane to dla mnie za mało. A jak już w ogóle chcę zaszaleć, to larpuję.
ULUBIONA KSIĄŻKA: nie mam jednej, ale kocham HP, szanuję sagę Lodu i Ognia, czytuję Grishama, Le Guin, lubię Endera - trochę tego jest. Głównie jednak fantastyka różnej maści.
ULUBIONY SERIAL: Lucyfer, The Magicians, Hannibal, Tales of Arcadia, DragRace, Crazy ex-girlfriend, the 100, Brooklyn 99, Insatiable, Good Place i badżylion innych.
ULUBIONY FILM: Stoker, Milczenie Owiec, Deadpool i inne (w ogóle lubię MCU)
ULUBIONY GATUNEK MUZYCZNY: Zależy od pory dnia i życia, nie słucham rapu i hiphopu, a reszty różnie. Szanuję dobrą muzykę klasyczną i instrumentale

UMIEJĘTNOŚCI
ZNAM SIĘ NA: trochę na RPGach i mechanice, trochę na gramatyce
POMOGĘ Z: mogę sprawdzać teksty, rzucać pomysły na fabułę, sprawdzać mechanikę

TROCHĘ O FORACH
PREFEROWANA TEMATYKA FORÓW: Urban fantasy