#97 Moje alter ego?

Miejsce na tematy w których od ponad roku nikt się nie udzielał.
ODPOWIEDZ ]
Awatar użytkownika
O mnie
studiuję, maluję, strasznie smęcę
Moje RPGi
i miałam długą przerwę

#36662 07 sty 2018, 0:47

Swego czasu miałam ogromną skłonność do tworzenia całej masy multikont. Uwielbiałam wymyślać dane personalne, charaktery, historie, a potem z całej gromady przeżywała ta jedna postać - ta, która myślała jak ja, mówiła jak ja, ubierała się jak ja; ta, którą pisząc mogłam być zupełnie sobą. Nie wyjątkowo męskim strażakiem, nie miękką Puchonką, znaną aktorką czy grubszym urzędasem z podwarszawskiej wsi, bo to wszystko do tego stopnia stało w opozycji z tym, kim jestem, że dopowiedzenie jakiegokolwiek słowa do bieżącej historii aż bolało. Bez wysiłku za to przychodziło mi granie nieco przebiegłymi młodymi damami o artystycznych duszyczkach. Testowałam wiele wariantów i wszystkie przegrywały z tym jednym, stale powracającym, gdy przychodziłam na nowe forum i próbowałam wymyślić postać. Nic nie było tak proste, jak zbudowanie świata dla kogoś takiego, jak ja.
Z drugiej strony znam całkiem sporo osób, które szczególnie upodobały sobie grę płcią przeciwną lub postacią, która stanowi dla nich ideał charakteru lub odzwierciedla ulubionego bohatera z książki albo filmu. Próbują oderwać się od swojego życia lub usiłują w ten sposób kreować swój własny wizerunek. Rezerwują najpopularniejsze twarze, które coraz częściej stają się wyznacznikiem fajności. I czują się z tym świetnie.
Osobiście już niemal mimowolnie nadaję postaciom moje cechy charakteru, a wątki coraz częściej inspiruję wydarzeniami z własnego życia. Ja kontra Nowy Jork, Hogwart czy dżungla - za każdym razem tworzę coś nowego, ale w oparciu o to, co już znam; o słowa, które mogłyby paść z moich ust i o zachowania, które wydają mi się zupełnie naturalne.