Shitstorm - kontynuacja artykułu

ODPOWIEDZ ]
Awatar użytkownika

#24328 11 gru 2016, 16:07

[Nie wiem czy to dobry dział, ale jeśli nie, to uprzejmie proszę o przeniesienie!]

Cześć,

chciałabym, po zakończeniu edycji wywiadów na Drzewie Światów napisać kontynuację artykułu ukazanego na Vision Lighthouse - Shitstorm. Nie chcę się jednak ograniczać do swoich własnych doświadczeń i poglądów, gdyż artykuł będzie wówczas niekompletny. W związku z tym mam do Was dwa pytania:
1. Co jest przyczyną tzw. "gównoburz"? I skłaniam się tu bardziej do źródeł wynikających z błędnej komunikacji, błędnej interpretacji czegoś, przeświadczenia, że jest tak, a nie inaczej z czego wychodzą nieporozumienia. Zależy mi przede wszystkim na argumentach racjonalnych, a nie takich, które wynikają z "ja wiem lepiej, bo tak". Mam nadzieję, że rozumiecie co mam na myśli.
2. Jak niwelować kolejne tzw. "gówoburze"? Innymi słowy co zrobić, aby takich sytuacji na grze pojawiało się mniej. Czy to zależy od twardej ręki administracji? A jeśli tak, to jak to robić, aby nie przesadzić w jedną czy drugą stronę? Czy powinno się coś zmienić w świadomości graczy? Etecera, etecera.

Pozdrawiam serdecznie i liczę na ciekawą dyskusję,
Joanne.

Awatar użytkownika

#24379 15 gru 2016, 11:10

Podbijam temat, jestem ciekawa Waszych opinii ;)

#24384 15 gru 2016, 18:17

Generalnie to tutaj -> KLIK , całkiem niedawno zostało wiele na ten temat powiedziane... stąd pewnie ten brak odzewu.

Awatar użytkownika
Pomógł(a) : 17 razy

#24386 15 gru 2016, 20:12

Joanne, masz przecież materiał "na żywo" -> https://eden-pbf.pl/viewtopic.php?f=114&t=5367#24335 a w nim wszystkie elementy rozwoju gównoburzy: od momentu powstania, przez udział osób trzecich, po rozjątrzanie sprawy przez administrację i jej bierność w niwelowaniu problemu. Wystarczy popatrzeć, przeanalizować, spisać wnioski.

#24387 15 gru 2016, 20:24

Gównoburz nie zniwelujesz, one będą zawsze. Bo takie już są i po to są. Żeby być i żeby było z powodu gówna. :/

Awatar użytkownika

#24416 17 gru 2016, 11:38

Bardzo, bardzo Wam dziękuję za pomoc i linki. Z tematami zapoznałam się pobieżnie i już widzę, że będą pomocne. Są to też ważne tematy dla społeczności tekstowych gier fabularnych i cieszę się, że są w ogóle poruszane.

Temat można w sumie zamknąć ;)

ODPOWIEDZ ]