Baza Forów


Dzięki poniższym spisom, możesz w łatwy sposób wyszukać miejsca do gry spełniające Twoje oczekiwania.
Informacja dla administratorów: jeśli chcecie, aby w bazie widniał inny opis lub macie gotowy banner (600x120), wyślijcie dane do któregokolwiek z administratorów, a zostaną tutaj zamieszczone.


Gry RP na Discordzie

akcjawojskoszpiedzyprzyszłośćnaukawalkasupermoceprzygoda

Czy na pewno możesz ufać swoim współpracownikom?

Overwatch jest znaną na całym świecie organizacją pokojową. Tworzą ją bohaterzy wojenni i niezwykłe jednostki z całego świata, zdolne przeciwstawić się potężnym wrogom. Powstała 20 lat temu, gdy na świecie wybuchł konflikt omniczny – bunt samoświadomych robotów doprowadził do wielkiej wojny światowej. Infrastruktura wielu krajów została zniszczona, a pełno dzieciaków zostało pozbawionych rodzin i zmuszonych do życia w biedzie. W 2068 roku te dzieciaki są już dorosłymi ludźmi, ukształtowanymi przez trudne czasy. Mogą dołączyć do bohaterów, którzy zakończyli wojnę w przeszłości. Stać się agentami Overwatch. Jako żołnierze, naukowcy i medycy wprowadzić świat w lepszą erę.

Jednak czy wszyscy są na tyle wspaniałomyślni? Trudne czasy, wymagają specjalnych działań. Każdy nauczył się walczyć o swoje. Organizacja terrorystyczna Talon wierzy, że tylko konflikt doprowadzi do rozwoju ludzkości, by ponownie nie musiała się nigdy lękać omników. W wielu krajach realną władzę sprawują grupy przestępcze, nie politycy. Futurystyczny gang kowbojów, architekci tkający ze światła, niebezpieczni najemnicy...

Staniesz po stronie Overwatch? A może pragniesz doprowadzić do upadku bohaterów? Dołącz do nas i weź udział w ekscytujących historiach. Czekamy na ciebie, agencie...

06.11.2020
fora Urban i Modern Fantasy

Harry_Potter Hogwart Londyn Wielka_Brytania czarodzieje realne_wizerunkiczasy_współczesnemagia

Wszystkim wydawało się, że ten rok w Hogwarcie będzie dużo spokojniejszy niż poprzednie, ze względu na brak wymian międzyszkolnych. Nic bardziej mylnego!
Po powrocie do szkoły zaburzenia magii, które towarzyszyły uczniom już podczas letnich wakacji w Grecji, stają się coraz silniejsze – zdarza się nawet, że bardzo wprawni czarodzieje mają problem z rzuceniem prostych zaklęć. Kolejne nadchodzące z Hogwartu wiadomości są jeszcze bardziej niepokojące – pojawiają się problemy z działaniem sufitu w Wielkiej Sali, portrety zapominają haseł, Tiara Przydziału zupełnie wariuje i co gorsza - słabną bariery zabezpieczające szkołę.
W Hogwarcie panuje nerwowa atmosfera - wszyscy zastanawiają się co jest powodem tych nagłych problemów i co zrobić, żeby je opanować. Sprawa nie jest jednak taka prosta, a czas nie jest ich sprzymierzeńcem. Problemy zamku zaczynają odbijać się także na dorosłych - skutki zaburzeń magii odczuwają w pracy, a codzienne życie przynosi nowe wyzwania, gdy kolejne zaklęcia nie przynoszą żadnych efektów. Czy czarodziejom uda się odnaleźć przyczynę dziwnych zakłóceń i odwrócić szkody nim będzie za późno?

09.10.2009
Harry_Potter magia realne_wizerunki Wielka_Brytania lata_80

Melodia kołysanki dotychczas była cicha i spokojna. Stanowiła jeden z elementów tła, nienachalnie towarzysząc chcącym z nią przebywać słuchaczom. Nigdy nawet nie próbowała zagłuszać pozostałych dźwięków - w końcu była tylko kołysanką, miała określone zastosowanie - ale również nigdy nie przerwała się ani na chwilę. Aż do teraz.

26.05.2019
Harry_Potter Hogwart Londyn Wielka_Brytania czarodzieje realne_wizerunkirok_1956magia

Anglia, rok 1955 Mugolskie wojny światowe wstrząsnęły również światem czarodziejów; konflikt, którego czarodzieje nie potrafili pojąć, ciągnął za sobą ogrom nieszczęść, zniszczenia i śmierci. Niektórzy angażowali się w nie czynnie, broniąc Wielkiej Brytanii przed zniszczeniem. Mugole stanowili inny świat, konflikty o granice, wyższość jednych narodowości nad innymi, nie interesowały czarodziejów. Czarodzieje chcieli jedynie pokoju. Magia była sporym wsparciem podczas bitwy o Anglię. Groza była tym większa, że daty II wojny światowej zbiegły się z datami wojny z Gellertem Grindewaldem, czarnoksiężnikiem, który w imię rzekomego większego dobra zapragnął zapanować nad światem mugoli i wyprowadzić czarodziejów z ukrycia. Plan ten, jakże szalony i zbrodniczy, miał zostać dokonany przy pomocy trzech tajemniczych artefaktów zwanymi Insygniami Śmierci. Grindelwald zdołał zdobyć Czarną Różdżkę, odebrał ją wytwórcy różdżek Gregorowiczowi, a przy jej pomocy siał terror wzdłuż i wszerz Europy, zdobywając kolejne wpływy. Jako pierwszą podporządkował sobie Bułgarię. Znamiennym był pojedynek, który odbył się w 1945 roku pomiędzy nim a Albusem Dumbledorem, jego dawnym przyjacielem i wyjątkowo utalentowanym czarodziejem. Grindewald zabił Albusa, a siedem lat później na skutek wynegocjowanego z Ministerstwem Magii pokoju, przejął zwierzchnictwo nad Hogwartem. Hogwart pod wodzą Grindelwalda podupadł. Niektóre rodziny, zwłaszcza słabszej krwi, zabrały swoje dzieci ze szkoły. Zaczęto w niej uczyć czarnej magii, wprowadzono wojskowy dryl na wzór wschodniego Durmstrangu. Grindelwald jednak rzeczywiście ucichł... Nic nie słychać o Tomie Riddle, lecz jego bliscy znajomi, ludzie, którymi się otaczał w szkole, wiedzą, że mieszka w Anglii. O tajemniczych Rycerzach Walpurgii krążą plotki przez wielu uznawane za czcze teorie spiskowe. Wciąż panuje chaos po wojennej zawierusze; wykorzystują to bandyci, ulice nie są bezpieczne. Panuje pokój, lecz nastroje nie są spokojne – coś wisi w powietrzu, choć trudno do końca wyczuć, czym to pachnie...

16.07.2015
Harry_Potter Hogwart Londyn Wielka_Brytania czarodzieje realne_wizerunkirok_1936magia

Mortis to roleplay potterowski osadzony w realiach dwudziestolecia międzywojennego w Wielkiej Brytanii. W państwach europejskich władzę przejmują rządy totalitarne, Hitler został już kanclerzem Niemiec, a komuniści przejęli władzę w Rosji. Lata 30. XX wieku to tak naprawdę czas narodzin nowej epoki, budującej się nie jak to bywało do tej pory w bólu, ale w rytmie foxtrota, jazzu i swingu. Świat powoli dochodził do siebie po nie tak dawno zakończonej Pierwszej Wojnie Światowej i choć największym problemem państw był ogólnoświatowy kryzys ekonomiczny - ludzie wchodzili w epokę nocnego życia i wiecznej zabawy. Rozwój miast zapoczątkowany w poprzednim stuleciu zaczął mieć znaczący wpływ na życie mieszkańców, przyciągając do siebie grono młodych i ciekawych nowego ludzi. Miasta zaczęły się więc zapełniać, społeczeństwo tonęło w poczuciu anonimowości, dostępie do szeregu dóbr, samodzielności i niezależności, jakich nie mogli zaznać wcześniej. Był to przede wszystkim okres buntu wobec wszelkich wartości obowiązujących w poprzednich dekadach, przejawiający się tak naprawdę we wszystkich dziedzinach życia. W świecie czarodziejów po wojnie można było zobaczyć, dużo wyraźniej niż wcześniej, rozwarstwienie. Przede wszystkim, coraz bardziej widoczny był podział na rodziny tradycyjne, bardzo staroświeckie i przykładające bardzo dużą wagę do statusu krwi, jak i pewnych norm wyuczonych przez wieki. Ich przeciwieństwem były rodziny, które ruszyły do przodu i poddały się wirowi lat trzydziestych, który wprowadzał powiew świeżości w ich życia. Nie bez znaczenia był fakt, iż większość tych chętnych do zmian i równości rodzin nie miała nawet szans znaleźć się w Skorowidzu Czystości Krwi. Sama lista wywołała bardzo dużo zamieszania, które jeszcze bardziej rozzłościły i zwaśniły konkurujące między sobą rodziny.

11.01.2016
harry-pottermagiahogwartphoenix-feather

Quo vadis? Mugolski pisarz zadał kiedyś to pytanie, które obecnie zdaje się definiować naszą egzystencję - Dokąd zmierzasz?

Właśnie, dokąd zmierzamy? Odkąd wkroczyliśmy w XXI wiek, świat niemagiczny pędzi niczym ekspres Londyn-Hogwart napędzany Eliksirem Wigoru. W obecnym 2020 roku szczególnie dobrze wiedzą to czarodzieje, którzy związali się z mugolami i codziennie godzą dwa światy. Nowinki technologiczne udowadniają do czego potrafi posunąć się społeczeństwo niemagiczne, żeby tylko ułatwić sobie funkcjonowanie - po co komu różdżki?

Jak w tym wszystkim funkcjonuje magiczna część ludzkości, która z własnej woli wkroczyła w kręgi technologiczne? Jedni lepiej, drudzy gorzej. Największą frajdę mają najmłodsi, którzy wychowują się w świadomości istnienia dwóch światów.

Nie ekscytujcie się, dzieciaki! Do Hogwartu nadal nie można zabierać urządzeń elektronicznych, nie mielibyście z nich pożytku. Nawet jeśli na przestrzeni lat kadra szkoły zmieniła się kompletnie, to nadal jedziecie tam korzystać z zakurzonych ksiąg spoczywających na tych samych regałach, warzyć eliksiry z użyciem szkolnych zapasów, odkrywać tajemnice zamku, chłonąć wiedzę bez potrzeby stukania w ekrany tabletów. Bo magia ma się dobrze bez technologii. Bo Nasz postęp odmierzamy według innej skali.

Ale cóż, jeśli sądzisz, że w dobie komputerów sztuka czytania zanikła, zwłaszcza wśród dzieci, to niezawodny znak, że jesteś mugolem.

31.01.2021
FORA SECOND LIFE

Seattle duże_miasto

Szmaragdowe miasto położone w stanie Waszyngton na południe od granicy z Kanadą. Liczy niespełna milion mieszkańców i jest jednym z ważniejszych portów lotniczych oraz morskich w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Kultura tego miejsca jest szeroko rozpięta. Pochodzą z niego takie osobistości, jak Bill Gates, Clint Richardson, Constance Cummings. Przechadzając się chodnikami deszczowego miasta znajdziesz murale przedstawiające Nirvanę czy Pearl Jam; a na ulicach dostrzeżesz wielkie loga znanej kawiarni Starbucks czy firmy Amazon, które swój początek miały właśnie tutaj. Mieszkańcom nieobca jest także sportowa rozrywka, na którą tłumnie uczęszczają, stadiony wypełniane są przez fanów futbolu amerykańskiego, baseballu oraz piłki nożnej. Miasto leży przy zatoce Puget, a wraz z jeziorem Waszyngtońskim łączą się w Lake Union. Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie - maruderzy święty spokój, a ci żądni rozrywek - niezasypiający miejski zgiełk. Miasto zaskoczy cię każdego dnia i nigdy nie poznasz go do końca.

22.07.2020
Floryda turystyka małe miasteczko system odznak

Hope Valley to nieduże miasteczko w południowo-zachodniej części Florydy, liczące sobie góra 15 tys. ludzkich istnień, osiedlonych tu na stałe. Jego wyjątkowe położenie – pomiędzy Zatoką Meksykańską a ogromnym Parkiem Narodowym Everglades – daje jego mieszkańcom wachlarz możliwości, dotyczących zarówno wyboru pracy, jak i nietuzinkowych sposobów spędzania wolnego czasu. W starej, głównej części miasta czas jakby się zatrzymał. Dwa rynki – większy z ratuszem w centrum i drugi z małym kościołem stanowią serce, wokół którego skupione jest życie mieszkańców. Budynki to raczej niska zabudowa w stylu kolonialnym – pełna wszelkiego rodzaju sklepików, lokalnych biznesów i punktów, które nastawione są na odwiedziny turystów. Tu mieszkają też ci, którzy lubią nazywać się lokalsami. Zaledwie kilka kilometrów dalej znajduje się piękny, ozdobny wjazd do znacznie bogatszej, nowszej części miasta: tam spotkamy ludzi wszelkiej maści i obyczajów, których łączy jedna cecha: pewnego razu zakochali się w Hope Valley na dobre i postanowili tu osiąść na zawsze. W miasteczku panuje pozytywny klimat nie tylko ze względu na pogodę. Duża ilość turystów i ludności napływowej powoduje, że nikogo nie razi tu inna narodowość, orientacja seksualna czy kolor skóry. Nie ma też znaczenia zawód czy zasobność portfela – wszyscy są tu mile widziani. Tylko jedno spędza rdzennym mieszkańcom sen z powiek – rozrastająca się dzielnica bogatych zagraża mniejszym, często rodzinnym biznesom. Bo co, jeśli komercyjny Starbucks zagrozi istnieniu kawiarenki „U Andy”?

15.05.2020
New York Cityaktywny MGNYCity

Forum typu second-life, osadzone w Nowym Jorku. Mamy aktywnego MG, pomocną administracje jak i użytkowników <3

Zapraszamy!

20.12.2019
forum_literackie forum_homoerotyczne 18+ wizerunki_mieszane

Rainbow to działające od 2014 roku literackie homoerotyczne forum RPG, na którym gracze mogą prowadzić nieograniczoną liczbę sesji w ramach jednego konta. Wszystko zaczyna się od znalezienia kogoś, kto podziela Twoje zainteresowania, np. też lubi fabuły z wątkami BDSM lub underage. Później ustalacie między sobą szczegóły i rozpoczynacie fabułę, w której każde z Was odgrywa umówioną rolę. W fabułach zwykle występują dwie główne postaci, które nawiązują relację, często seksualną. Brzmi dobrze? Zajrzyj do nas i – jak wielu innych graczy – przekonaj się, że nie tylko brzmi!

2014
fora historyczne

fora Science Fiction

fora fantasy

tagtagtagtagtag

Żelazny tron, czyli niedościgniona mrzonka dla tłumów i niewygodne krzesło dla jednostek.
Spiski, intrygi i knowania. Nieodgadnione intencje osób pozornie wiernych i załamanie światowych potęg. Brzmi ciekawie? Historia w naszej grze potoczyła się nieco inaczej. Inni nigdy nie nadeszli, a smoki nie powróciły. Żebraczy Król Viserys okazał się sprawnym organizatorem i zdołał zaatakować Siedem Królestw za swojego życia. Robert, król uzurpator, zginął w bitwie wraz ze swym namiestnikiem. Rozpoczął się wówczas proces fragmentacji królestwa. Dawni przyjaciele Roberta koronują się, a pogrążony w wojnie i szaleństwie region Dorzecza dzieli się na trzy małe królestwa i jedno lordostwo. Nadchodzi rok 336 AC. Szesnastka królów władających swymi domenami staje się zmęczona ciągłymi niesnaskami. Czas werbunku, płynącego potokami złota, ale także łez i krwi. Wobec miecza najeźdźcy wszyscy są równi.
Mamy złożony, acz łatwy do zrozumienia system umiejętności, opisujący talenty postaci. Każdy gracz ma prawo stworzyć jednego bohatera będącego od początku królem lub głową rodu. Grając władcą, można wpływać i zmieniać swój region, a nawet oddziaływać na cały kontynent.

12.2017
gra o tronpieśń lodu i ogniasmokifantasy

Kiedy do Westeros przybyły smoki, nie było armii, która mogła im się oprzeć. Cień potężnych skrzydeł pochłaniał Siedem Królestw tak, jak smoczy ogień mury Harrenhal: zachłannie, skutecznie i jakże bezlitośnie. Aegon sprawił, że wybór stał się prosty – uklękniesz albo zginiesz.

Niemal stulecie później Krew Starej Valyrii wciąż jest silna w potomkach Zdobywcy; na Żelaznym Tronie zasiada Jaehaerys Targaryen, zwany Pojednawcą, zaś u jego boku nieustannie trwa królowa Alysanne i wydaje się, że para królewska – niczym filary podtrzymujące świątynię – wraz z ciężarem koron dzierży potęgę niemal całego Westeros.

Dorne wciąż pozostaje niepodległym Księstwem, które nie tylko oparło się smokom, lecz udowodniło, że te są śmiertelne. Obdzierani z nimbu boskości Targaryenowie – nie Stary Król i jego królowa, lecz nowe pokolenie – muszą stawić czoła dławiącej niby lyseńskie łzy prawdzie.

W 98 roku po Lądowaniu Aegona wiadome jest tylko jedno: nie ma ziemi niczyjej.

W tej grze zwyciężasz albo giniesz.

28.09.2019
WiedźminFantasyPółnocPotworyMieczeMagia

Północ, choć obroniła swoje granice i odbiła większość utraconych ziem, znalazła się w trudnym położeniu. Słaba, zrujnowana, dymiąca jeszcze pożogą, dręczona plagą głodu, chorób i bezprawia. Podczas gdy daleko nad Albą liże zranioną dumę Biały Płomień Tańczący na Kurhanach Wrogów, północni władcy usiłują odbudować ład na swoich włościach, spierają się o rozdarte terytoria. Głosu rozsądku próżno nasłuchiwać ze strony Czarodziejów, kiedyś obecnych w roli doradców na każdym dworze, obecnie, po upadku Rady i Kapituły, rozproszonych po świecie.

Tymczasem, na splamionych krwią błoniach wczorajszych bitew dziś wciąż grasują trupojady wydłubujące szpik oraz mięso spod zaśniedziałych pancerzy. Rozzuchwalone bestie zaglądają w okna chałup. Po gościńcach tułają się sieroty, wdowy i wysiedleńcy, padając łatwym łupem bandytów oraz dezerterów. Kupieckie karawany oraz samotni podróżni przemierzający trakty znów nasłuchują wśród ostępów złowrogiego świstu strzał. Do lasów powróciły komanda Scoia’tael, zdradzone przez Dol Blathanna oraz Nilfgaard. Bez nadziei na zwycięstwo, rzucają się do ostatniego rozpaczliwego zrywu przeciwko ludziom.

W mroźne wieczory wiatr wyje jak potępieniec, a w jego skowycie, wśród deszczu, wśród gromów i błyskawic, słychać tętent Dzikiego Gonu.

30.03.2018
fora zwierzęce

smokifantasySWS

Smoki Wolnych Stad to forum o długoletniej tradycji (powstaliśmy w 2006 roku!), gdzie każdy, kto zapragnie wcielić się w smoka, znajdzie miejsce dla siebie. Dołącz do jednego z Wolnych Stad i, dzięki pomocy swoich współplemieńców, zostań siejącym postrach czarodziejem czy wojownikiem, wychowującym młode pokolenie piastunem lub ratującym zdrowie i życie uzdrowicielem. Nie zdziw się, kiedy usłyszysz z pysków twoich smoczych pobratymców opowieści brzmiące jak legendy, a okaże się, że były to prawdziwe wydarzenia z udziałem graczy, które w naturalny sposób zachowały się w się w tradycji ustnej naszych smoczych podopiecznych. Pamiętaj: na SWS główną siłą fabuły są postacie graczy i interakcje między nimi, więc to jak będzie wyglądać twoja rozgrywka zależy od ciebie i od innych graczy. Ale przecież nie tylko innymi smokami się żyje! Za ponadstandardowe rozgrywki odpowiedzialna jest Administracja i Mistrzowie Fabuły, którzy potrafią ubarwiać wydarzenia na bardzo niecodzienne sposoby.

04.2006
zwierzęcekotywarrior catswojownicyna podstawieerin hunter

Artemida jest to najstarsze, wciąż prężnie rozwijające się forum oparte na świecie Wojowników autorstwa Erin Hunter. Akcja forum skupia się na dzikich, leśnych kotach żyjących w czterech klanach: Cienia, Gromu, Rzeki i Wichru, które łączy przestrzeganie Kodeksu Wojownika oraz wiara w Gwiezdny Klan, a także kotach spoza klanów: samotnikach żyjących na własną łapę oraz pieszczochach - domowych kotach.

Forum stawia przede wszystkim na fabułę w której każdy może znaleźć coś dla siebie: od morderczych potyczek między członkami poszczególnych klanów, przez zawiłe intrygi i zdrady, po skomplikowane przyjaźnie, a nawet silniejszą od czegokolwiek innego miłość.

Znajdzie się tu także miejsce dla miłośników kostek, bowiem nasz sztab dobrze przeszkolonych w autorskim systemie Mistrzów Gry dokłada wszelkich starań, by każde polowanie, walka, przygoda, czy też wyprawa zawierały w sobie mnóstwo ciekawych elementów, które nieraz zaszokują - w pozytywny sposób!

2006
manga & anime

Bleachmangaanime

PBF oparty na mandze i anime Bleach, pozbawiony postaci kanonicznych. Forum wyróżnia się szerokim wachlarzem dostępnych graczowi ras, jak i rozbudowanym systemem rozwoju postaci. Można wcielić się w pożerającego dusze pustego, jak i shinigami chroniącym równowagę panującą pomiędzy światem żywych, a zaświatami.

Pomimo 10 lat funkcjonowania forum wciąż się rozwija rozbudowując świat gry o autorskie rozwiązania nie stojące jednak w sprzeczności z duchem oryginału. Posiadamy ekipę zgranych i doświadczonych mg, którzy z chęcią poprowadzą przygody nowym graczom.

30.03.2008
pokemon pokemon_crystal anime manga textgame pikachu

Marzyłeś kiedyś, by zostać trenerem lub koordynatorem Pokemonów? Wybrać niepowtarzalnego startera z którym wyruszysz w prawdziwą podróż. Móc zdobywać nowe stworki, trenować je, by stały się championami. Na Crystalu zapewniamy takie atrakcje! Najpierw wystarczy założyć kartę postaci, a potem wybrać odpowiedniego mistrza gry, który poprowadzi Ci niezapomnianą przygodę. Dodatkowo oferujemy: Fakemony, pokazy, walki z liderami i innymi userami, konkursy z nagrodami, eventy, zagadki itp. Ale to nie wszystko, bowiem możesz także zdecydować się na granie Pokemonem! Warto wspomnieć, że poznasz tu wielu przyjaciół z różnych stron Polski. Zaproś znajomych i pozwól ponieść się na skrzydłach wyobraźni już dziś!

23.03.2011
naruto anime shinobi

Mam przyjemność zaprezentować PBF w świecie Naruto. Stworzyliśmy go z myślą o jak najwygodniejszej mechanice tworzenia oraz rozgrywki dla gry opartej na taktycznych efektach. Ceniąc sobie wydarzenia z mangi postaraliśmy się o jak największą zgodność z ciągle wydawaną serią, z wprowadzeniem zmian jedynie dla wygody naszych graczy. Nie zabraknie również nowych elementów wprowadzonych dla rozwoju fabuły. Zapraszam do gry!
Znane nam wydarzenia z mangi, są już jedynie elementem podręczników do historii. Kilkadziesiąt lat po straszliwej wojnie, która wstrząsnęła światem shinobi, słuch zaginął po ogoniastych bestiach, a ludzie otrząsnęli się z koszmaru, wracając do trudów życia codziennego. Mimo powszechnego poczucia bezpieczeństwa, sytuacja polityczna pogarsza się z dnia na dzień. Pomiędzy pięcioma Kage, nie ma nawet krzty zaufania. Kumo ponawia próbę kradzieży Kekkei Genkai , shinobi Konohy stanowią jedynie marne wspomnienie dawnej potęgi tej wioski, Suna wypiera się starych sojuszy, zaś Kiri i Iwa, stanowią dla obcych wielką i niebezpieczną zagadkę. I tu na arenę wkracza Oto, które widząc narastające konflikty między wioskami, postanawia odzyskać należne mu miejsce na mapie świata. Młodzi shinobi nie mogą spać spokojnie. Krainy przemierzają niebezpieczni nukenini, bezkarni w obliczu osłabionych jednostek ANBU. To jednak nie koniec. Chciwość i pragnienie władzy, narasta wśród nowych Daimyo. Pięciu władców feudalnych, stanowi wbrew pozorom największe zagrożenie dla osłabionych przez wojnę wiosek, które aby przetrwać, muszą bez słowa sprzeciwu służyć swym panom. Niebezpieczeństwo nadciąga ze wszystkich stron, także w postaci ośmiu ognistych smoków. Od kiedy zniknęły ogoniaste bestie, nic już nie stoi na przeszkodzie wszelkiej maści demonom, aby te spróbowały przejąć władzę nad światem ludzi. I jeszcze ta plotka o tajemniczym Konstruktorze, nadciągającym z odległego zachodu, wieszcząc koniec ery shinobi.

06.2013
Narutomangaanimeshinobisamuraj

Świat, w którym odbywa się rozgrywka, bazuje na uniwersum ukazanym w mandze/anime Naruto, jednak dosyć luźno. Mimo tej samej genezy, wydarzenia toczą się w całkowicie inny sposób. Akcja ma miejsce jeszcze przed założeniem ukrytych wiosek, w czasach pełnych wojen i krwawych spisków, gdzie zwaśnione Rody walczą o każdy kawałek ziemi. Sojusze powstają i upadają, a wielcy Shinobi rodzą się i obracają w proch. Kontynent pełen jest niebezpieczeństw i tajemnic, takich jak Głębokie Odnogi - prowincja będąca schronieniem dla wszelkiego rodzaju morderców i elementu przestępczego, albo też Tajemniczy Las, obfitujący w dziwaczne, często ogromne, formy życia i nieznane zagrożenia. W tym wszystkim powstają ostoje spokoju, neutralne prowincje skupiające się na handlu i rozwoju świata.

Realia ocierają się o średniowiecze, w dużej mierze bazowane i stylizowane na japońskie. A pośród tego wszystkiego Shinobi - ludzie swoimi możliwościami wykraczający poza możliwości zwykłego śmiertelnika. Plucie ogniem, zwiększanie swoich rozmiarów, kontrola piasku, możliwości medyczne, a nawet popychanie świata niezwykłymi mechanizmami. Gracz wciela się właśnie w jednego z nich.

24.04.2015
AngliaWielka_Brytaniamangaanimerysunkowe_avatarywishtownnadnaturalne

Po świecie, niczym zaraza zaczęła rozprzestrzeniać się tajemnicza mutacja. Powodowała ona zmiany w centralnym układzie nerwowym, wywołujące nietypowe objawy. Według miejskich legend, ludzie dotknięci tą chorobą zyskiwali kontakt z zaświatami, inni twierdzili, że w ten sposób zostali naznaczeni przez samego Szatana, a moce, które zyskali to oznaka klątwy. Co gorsza, ze śpiących umysłów chorych bez udziału ich wiedzy i woli zaczęły wydostawać się potwory. Nazwane Koszmarami bestie rozpoczęły sianie spustoszenie wśród ludzi. Zabijały, pożerały i niszczyły. Mieszkańcy pewnego angielskiego miasteczka postanowili się zjednoczyć w walce przeciw potworom i tym, którzy dali im życie. Małe obywatelskie stowarzyszenie w zatrważającym tempie rozrastało się, aż urosło do rangi ogólnoświatowej organizacji, mającej na celu ochronę ludzi przed wiedźmami – Inkwizycji. Czarownice, obawiające się zagrożenia ze strony ludzi, odsunęły się w cień. Wiele z nich zamieszkało w mrocznych lasach. Jednak ostatnimi czasy pokazuje się ich coraz więcej. Słyszy się także o demonicznym Cyrku wiedźm, porywającym dzieci. Wszystko wskazuje na to, iż czarownice szykują się do odwetu na ludziach. Czy Inkwizycja jest gotowa, by odeprzeć atak?

Maj 2013