Baza Forów


Dzięki poniższym spisom, możesz w łatwy sposób wyszukać miejsca do gry spełniające Twoje oczekiwania.
Informacja dla administratorów: jeśli chcecie, aby w bazie widniał inny opis lub macie gotowy banner (600x120), wyślijcie dane do któregokolwiek z administratorów, a zostaną tutaj zamieszczone.


fora Urban i Modern Fantasy

Harry_Potter Hogwart Londyn Wielka_Brytania czarodzieje realne_wizerunkiczasy_współczesnemagia

Wszystkim wydawało się, że ten rok w Hogwarcie będzie dużo spokojniejszy niż poprzednie, ze względu na brak wymian międzyszkolnych. Nic bardziej mylnego!
Po powrocie do szkoły zaburzenia magii, które towarzyszyły uczniom już podczas letnich wakacji w Grecji, stają się coraz silniejsze – zdarza się nawet, że bardzo wprawni czarodzieje mają problem z rzuceniem prostych zaklęć. Kolejne nadchodzące z Hogwartu wiadomości są jeszcze bardziej niepokojące – pojawiają się problemy z działaniem sufitu w Wielkiej Sali, portrety zapominają haseł, Tiara Przydziału zupełnie wariuje i co gorsza - słabną bariery zabezpieczające szkołę.
W Hogwarcie panuje nerwowa atmosfera - wszyscy zastanawiają się co jest powodem tych nagłych problemów i co zrobić, żeby je opanować. Sprawa nie jest jednak taka prosta, a czas nie jest ich sprzymierzeńcem. Problemy zamku zaczynają odbijać się także na dorosłych - skutki zaburzeń magii odczuwają w pracy, a codzienne życie przynosi nowe wyzwania, gdy kolejne zaklęcia nie przynoszą żadnych efektów. Czy czarodziejom uda się odnaleźć przyczynę dziwnych zakłóceń i odwrócić szkody nim będzie za późno?

9 PAŹDZIERNIKA 2009
Harry_Potter Hogwart Londyn Wielka_Brytania czarodzieje realne_wizerunkirok_2000magia

Minął rok od pamiętnej Bitwy o Hogwart zakończonej pokonaniem Lorda Voldemorta. Wszystkie horkruksy zostały zniszczone, jednak za ogromną cenę życia wielu osób. Hogwart obrócił się niemal w ruinę na skutek bitewnych potyczek. Na szczęście udało się odbudować zamek, zaś od kiedy na czele szkoły stanęła Minerwa McGonagall życie młodych adeptów magii wróciło do normalności. Wciąż nie można jednak powiedzieć, że nastały spokojne czasy. Obecny minister Kingsley Shacklebolt zmaga się z silną konkurencją, która chce przejąć jego stanowisko. Wśród politycznych rywali są zarówno zwolennicy silnych, bezkompromisowych rządów jak i ci, którym nie jest na rękę ponowne zrównanie w prawach czarodziejów czystokrwistych i tych którzy nie mogą się wykazać odpowiednim pochodzeniem. Środowisko śmierciożerców również pozostaje podzielone. Chociaż większość z nich udało się wtrącić w mury Azkabanu, na wolności wciąż pozostała grupa dawnych popleczników Lorda Voldemorta. Pozbawieni przywódcy zmuszeni są działać na własną rękę dążąc stopniowo do zjednoczenia. Chociaż wśród nich nie brakuje ambitnych jednostek tytuł następcy Czarnego Pana wciąż pozostaje nieobsadzony. Powoli na jaw zaczynają wychodzić kolejne mroczne sekrety potęgi tego czarnoksiężnika. Już teraz wiadomo, że dążył on do całkowitego podporządkowania sobie mugoli dokonując rzeczy naprawdę strasznych. W jego wizjach przyszłości ten kto posiadał czystą krew czarodziejów był panem dla ludzi niemagicznych. Świat panujących i świat służących. Realizację tych planów przerwała jego śmierć, ale wciąż przecież istnieje spory dorobek jego dokonań. Nie trudno zatem o naśladowców, którzy będą chcieli zajść jeszcze dalej, osiągnąć jeszcze więcej. Nie jest ich wielu, ale stają się coraz silniejsi. Coraz bardziej nerwową atmosferę podsycają wygnańcy, którzy najwięcej stracili po upadku Lorda Voldemorta. To przede wszystkim ci, którzy przyłączyli się do niego z chęci zysku i władzy. Buntownicy ukrywający się gdzieś w niezbadanych podziemiach ulicy Pokątnej i Śmiertelnego Nokturnu dokonują coraz liczniejszych napaści i rabunków chcąc stanowczo zaprotestować przeciw obecnym rządom. Coraz trudniej ukryć Ministerstwu Magii, że nie kontroluje już powstającego bałaganu. Czy ten chaos może zaprowadzić świat magiczny do kolejnego zagrożenia? Czy seria tajemniczych zaginięć mugoli to tylko niefortunny zbieg okoliczności?

MAJ 2010
Harry_Potter tag tag tag tag

Może słyszeliście, a może nie... Ale gdzieś z błoni wydobywa się cicha melodia. Z każdą jednak sekundą rozbrzmiewa coraz głośniej i głośniej. Nieznane nuty atakują każdego ucznia, dorosłego, skrzata na swojej drodze. Nawet duchy poddają się jej urokowi. Idą wszyscy w ramię w ramię. Idą byleby tylko muzyka nie przestała grać. Czyści. Mieszańce. Brudni. Każdy dumny. Każdy gotowy. Bo ten dzień nadszedł. Dzień, kiedy magia wiedzie ich ku nieznanemu przeznaczeniu. Przyłączysz się?

30 WRZEŚNIA 2013
wampirywilkołakiduchydemonymagiazłołowcy

Senne, mgliste miasteczko, które w 1922 roku niemal całkowicie zrównał z ziemią pożar, poszerzyło swoje horyzonty na tyle gwałtownie w krótkim czasie, że niektórzy upatrują się w tym ingerencji sił wyższych. Nowoczesne wieżowce, kluby i wielkie kasyno, wybudowano na szczątkach dawnej Astorii, próchniejących podziemiach zawilgoconych piwnic, mających swoją historię. Któż się nią jednak przejmuje, skoro oto na oczach wszystkich rodzi się nowa?

Jewell to miasteczko, które wstrzymało oddech w oczekiwaniu na najgorsze, które nie nadchodzi. Amerykańskie rezerwaty słyną z rekordowych liczb niewytłumaczalnych zjawisk, a rezerwat w pobliżu miasteczka nie stanowi od owych przekazów wyjątku. Od momentu ogłoszenia zamknięcia kopalni, mieszkańcami targają wewnętrzne konflikty. Utracone w wypadkach życia, choć stosownie opłakane, nie są według niektórych powodem do zamknięcia jednego z największych miejsc pracy wśród miejscowej ludności.

31.10.2018
Harry_Potter Hogwart Londyn Wielka_Brytania czarodzieje realne_wizerunkirok_1956magia

Anglia, rok 1955 Mugolskie wojny światowe wstrząsnęły również światem czarodziejów; konflikt, którego czarodzieje nie potrafili pojąć, ciągnął za sobą ogrom nieszczęść, zniszczenia i śmierci. Niektórzy angażowali się w nie czynnie, broniąc Wielkiej Brytanii przed zniszczeniem. Mugole stanowili inny świat, konflikty o granice, wyższość jednych narodowości nad innymi, nie interesowały czarodziejów. Czarodzieje chcieli jedynie pokoju. Magia była sporym wsparciem podczas bitwy o Anglię. Groza była tym większa, że daty II wojny światowej zbiegły się z datami wojny z Gellertem Grindewaldem, czarnoksiężnikiem, który w imię rzekomego większego dobra zapragnął zapanować nad światem mugoli i wyprowadzić czarodziejów z ukrycia. Plan ten, jakże szalony i zbrodniczy, miał zostać dokonany przy pomocy trzech tajemniczych artefaktów zwanymi Insygniami Śmierci. Grindelwald zdołał zdobyć Czarną Różdżkę, odebrał ją wytwórcy różdżek Gregorowiczowi, a przy jej pomocy siał terror wzdłuż i wszerz Europy, zdobywając kolejne wpływy. Jako pierwszą podporządkował sobie Bułgarię. Znamiennym był pojedynek, który odbył się w 1945 roku pomiędzy nim a Albusem Dumbledorem, jego dawnym przyjacielem i wyjątkowo utalentowanym czarodziejem. Grindewald zabił Albusa, a siedem lat później na skutek wynegocjowanego z Ministerstwem Magii pokoju, przejął zwierzchnictwo nad Hogwartem. Hogwart pod wodzą Grindelwalda podupadł. Niektóre rodziny, zwłaszcza słabszej krwi, zabrały swoje dzieci ze szkoły. Zaczęto w niej uczyć czarnej magii, wprowadzono wojskowy dryl na wzór wschodniego Durmstrangu. Grindelwald jednak rzeczywiście ucichł... Nic nie słychać o Tomie Riddle, lecz jego bliscy znajomi, ludzie, którymi się otaczał w szkole, wiedzą, że mieszka w Anglii. O tajemniczych Rycerzach Walpurgii krążą plotki przez wielu uznawane za czcze teorie spiskowe. Wciąż panuje chaos po wojennej zawierusze; wykorzystują to bandyci, ulice nie są bezpieczne. Panuje pokój, lecz nastroje nie są spokojne – coś wisi w powietrzu, choć trudno do końca wyczuć, czym to pachnie...

16 LIPCA 2015
Harry_Potter Hogwart Londyn Wielka_Brytania czarodzieje realne_wizerunkirok_1936magia

Mortis to roleplay potterowski osadzony w realiach dwudziestolecia międzywojennego w Wielkiej Brytanii. W państwach europejskich władzę przejmują rządy totalitarne, Hitler został już kanclerzem Niemiec, a komuniści przejęli władzę w Rosji. Lata 30. XX wieku to tak naprawdę czas narodzin nowej epoki, budującej się nie jak to bywało do tej pory w bólu, ale w rytmie foxtrota, jazzu i swingu. Świat powoli dochodził do siebie po nie tak dawno zakończonej Pierwszej Wojnie Światowej i choć największym problemem państw był ogólnoświatowy kryzys ekonomiczny - ludzie wchodzili w epokę nocnego życia i wiecznej zabawy. Rozwój miast zapoczątkowany w poprzednim stuleciu zaczął mieć znaczący wpływ na życie mieszkańców, przyciągając do siebie grono młodych i ciekawych nowego ludzi. Miasta zaczęły się więc zapełniać, społeczeństwo tonęło w poczuciu anonimowości, dostępie do szeregu dóbr, samodzielności i niezależności, jakich nie mogli zaznać wcześniej. Był to przede wszystkim okres buntu wobec wszelkich wartości obowiązujących w poprzednich dekadach, przejawiający się tak naprawdę we wszystkich dziedzinach życia. W świecie czarodziejów po wojnie można było zobaczyć, dużo wyraźniej niż wcześniej, rozwarstwienie. Przede wszystkim, coraz bardziej widoczny był podział na rodziny tradycyjne, bardzo staroświeckie i przykładające bardzo dużą wagę do statusu krwi, jak i pewnych norm wyuczonych przez wieki. Ich przeciwieństwem były rodziny, które ruszyły do przodu i poddały się wirowi lat trzydziestych, który wprowadzał powiew świeżości w ich życia. Nie bez znaczenia był fakt, iż większość tych chętnych do zmian i równości rodzin nie miała nawet szans znaleźć się w Skorowidzu Czystości Krwi. Sama lista wywołała bardzo dużo zamieszania, które jeszcze bardziej rozzłościły i zwaśniły konkurujące między sobą rodziny.

11 STYCZNIA 2016
Shadows_Of_York York Wielka_Brytania realne_wizerunkiczasy_współczesne supermoce wampiry

Fabuła na forum rozpoczyna się 30 października 2017 roku. Po kilku dniach od pojawieniu się w sforze umiera wilkołak. Według ugrupowania popierającego zostanie podziemnymi, jest to pierwszy udany eksperyment, który miał szpiegować dla nich w szeregach sfory York. Chłopak umiera, a nim dochodzi do pogrzebu, jego ciało przybiera ohydną postać, gnije i niszczeje, ledwo w ciągu kilku godzin od śmierci. Wszyscy zastanawiają się, dlaczego doszło do czegoś takiego, ktoś wiąże tę sytuację z odnajdywanymi zwłokami, które były w podobnym stanie rozkładu. Panika, która od kilku miesięcy była tłumiona, zdaje się przybierać coraz większe rozmiary. Nikt nie jest bezpieczny, nie wiadomo co może przynieść kolejny dzień. Kilka osób spakowało swój dobytek i zniknęło w Yorku, wiedząc, że to być może jedyna szansa na znalezienie bezpiecznego miejsca. Nocni Łowcy w Instytutu w York są postawieni w stan gotowości i biorą czynny udział w rozwiązywaniu tej zagadki. Uda im się? Czy w Yorku znów będzie bezpiecznie?

29 PAŹDZIERNIKA 2017
FORA SECOND LIFE

tag tag tag tag

Każde miasteczko skrywa jakąś mroczną tajemnicę. Nikt jednak nie podejrzewał, że przekleństwem Berrylane stanie się Francis Fuller. Gdy zginęli jego rodzice, malec trafił w opiekę państwa Smith, powszechnie znanego i szanowanego małżeństwa. Posiadali oni córkę, która była w podobnym do niego wieku. Sądzili wówczas, że dzięki temu Francis zmieni się, otworzy i zapomni o swoich grzesznych rodzicach. Do pewnego czasu wszystko wskazywało na to, że ich plan się powodzi - chłopak nie sprawiał problemów, dobrze się uczył i wspaniale dogadywał się ze swym nowym ojcem. Regularnie zaszywali się w leśnych odmętach i polowali na zwierzynę, co ku ironii, rozbudziło w nim drzemiące zło. Nie trzeba było długo czekać na rozwój wydarzeń - gdy państwo Smith zauważyli, że Francis stał się niebezpieczny, opuścili raz na zawsze Berrylane. Trzy miesiące później chłopak dokonał pierwszego morderstwa, a po upływie trzech lat stał się postrachem miasteczka. Kierowała nim gorączkowa chęć zemsty na ludziach, którzy skrzywdzili jego rodzinę. Nim został powstrzymany, zdążył brutalnie zamordować czternaście osób. I choć policji prawie udało się go ująć, Francis nazywany wówczas Huntsmanem, rozpłynął się nagle w powietrzu. Jego ciała nigdy nie odnaleziono, przez co znów zaczęto bać się mrocznych lasów. To był przełomowy moment dla miasteczka - w obawie przed kolejnymi, brutalnymi zdarzeniami, Berrylane osunęło się w kąt. Skryte pomiędzy mgłą zostało zapomniane przez cały świat.

15 GRUDNIA 2017
duże_miasto Illinois USA wizerunki_realne czasy_współczesne

Chicago – znane również jako Wietrzne Miasto, ma do zaoferowania dużo więcej, niż mogłoby się wydawać. Nie każdy musi zachwycać się pięknem architektury, a także bogactwem kulturalnym! Chicago to przede wszystkim miasto rozwijające się, metropolia, w której odnajdą się przede wszystkim ludzie przedsiębiorczy. Natomiast Ci, którzy nie brną przez życie na maksymalnej prędkości i cenią sobie głównie szczęśliwe chwile w gronie najbliższych, zadomowią się nieco dalej nieco dalej od centrum. Tam pośpiech jest wręcz niewskazany.

17 CZERWCA 2016
forum_multisesyjne tag tag tag tagtag

Depesza to nie PBF, Depesza to forum multisesyjne stawiające na luźną rozgrywkę w klimatach SL. Przychodzisz, rozgrywasz wątek w jednym uniwersum i skaczesz do zupełnie innego - jedynie zmieniając dział na forum - lub zostajesz w nim na dłużej. Użytkownik sam decyduje jak wygląda świat przedstawiony i ile trwa rozgrywka w nim. Często nasze wątki ciągną się miesiącami a przerwy między kolejnymi postami potrafią trwać tygodnie, jednak nadrabiamy ich jakością. Na to stawiamy główny nacisk: na jakość i przyjemność z tworzenia, oczywiście. Na Depeszy nie ma Mistrzów Gry, choć jesteśmy otwarte na propozycje. Nie ma sztywnych zasad dotyczących rozgrywki, nie praktykujemy też akceptacji Kart Postaci przed rozpoczęciem pisania. Depesza powstała z inicjatywy pięciu dziewczyn - mojej i moich przyjaciółek - które połączyła miłość do słowa pisanego. Nasze forum dopiero raczkuje i mamy świadomość, że jeszcze sporo musimy poprawić, jednak już teraz zapraszamy do wspólnej rozgrywki. Będziemy także wdzięczne za propozycje odnośnie ulepszenia Depeszy.

4 SIERPNIA 2017
SecondLifeLongBeachrealne_wizerunkiswobodna_atmosfera

Forum dotyczy miasta Long Beach i tutaj tętni nasze życie. Mamy kluby, kawiarnie i restauracje jak na każdym forum czy też jeziorko, park i plaże na chwile relaksu. Jest wiele boisk i wiele dyscyplin. Mamy także wielki kompleks siłowniowo-fittnesowy z sauną i salonem masażu. Do tego wiele miejscowości na wypady zarówno bliskie jak i dalsze.

Konta mogą być dwojakie: albo kilka postaci na jednym koncie lub 1 postać =1 konto.Jak kto woli :) Jeśli chodzi o posty pełna swoboda. Piszemy jak komu wygodnie. 1 osoba czy 3 osoba - forma wedle uznania. Posty staramy się pisać minimum kilku zdaniowe. Ale jeśli ktoś chce napisać epopeje to tez może ;) Nie mamy MG ale jest narrator jakby ktoś potrzebował. Wszystko związane z forum jest omawiane generalne ze wszystkimi by każdemu pasowało.

Jest też dział "Imprezy prywatne" gdzie można w razie chęci długoterminowego wydarzenia grać bez blokowania swoich postaci w grze realnej... Pomaga to w razie ewentualnej nieobecności osoby na forum. Nie chcemy wstrzymywać gry ale i nie chcemy blokować postaci do grania w innych wydarzeniach.

Forum już było kilka razy przenoszone z racji włamania albo zmiany serwera wiec istniejmy dobrych kilka lat. I nie zamierzamy znikać :)

3 sierpinia 2014
New York PBFNew Yorksecond life

New York PBF to forum dla osób, które lubią grać. Działamy według zasady - powiedz, czego pragniesz, a my to zrobimy. Nie wprowadzamy ograniczeń na multikonta, możesz mieć tyle postaci, ile jesteś w stanie udźwignąć i aktywnie nimi grać.

Wejdź do świata Wielkiego Jabłka i zostań z nami na dłużej! <3

21 listopada 2018
KanadaMistrz gryNPCRodziny fabularneIndianieTajemnice

Nightwood to kanadyjskie, malownicze miasto położone po obu stronach rzeki Thorn, pomiędzy dwoma tajemniczymi lasami Nightwood Grove i Silverwood Forest. Ponad nimi można podziwiać góry Charlotte, wznoszące swe szczyty w niemalże obronnym geście. W rezerwacie nieopodal miasteczka znajdują się dwie wioski Indian: Wyandoci oraz Mohawkowie. Pomiędzy mieszkańcami miasteczka, a Indianami toczy się spór, który może eskalować w każdej chwili. Czy nowo przybyły biznesmen i polityk Kai, polujący na miejsce burmistrza, przyczyni się do zaostrzenia nastrojów panujących w Nightwood? A może to gwałtowny i surowy szeryf lub wścibski, zawzięty redaktor lokalnej gazety Grove News będą maczali w tym palce? Nie zapominajmy o grupie przestępczej Madstone Rebel, złożonej głównie z młodych, gniewnych i zagubionych ludzi, którzy starają się zasnuć miasto mgłą chaosu. Przekonaj się sam jak jest naprawdę i rozpocznij swoją przygodę, przyczyniając się do rozwinięcia fabuły. Czekamy właśnie na Ciebie.

29 września 2019
forum_literackie forum_homoerotyczne 18+ wizerunki_mieszane

Rainbow to działające od 2014 roku literackie homoerotyczne forum RPG, na którym gracze mogą prowadzić nieograniczoną liczbę sesji w ramach jednego konta. Wszystko zaczyna się od znalezienia kogoś, kto podziela Twoje zainteresowania, np. też lubi fabuły z wątkami BDSM lub underage. Później ustalacie między sobą szczegóły i rozpoczynacie fabułę, w której każde z Was odgrywa umówioną rolę. W fabułach zwykle występują dwie główne postaci, które nawiązują relację, często seksualną. Brzmi dobrze? Zajrzyj do nas i – jak wielu innych graczy – przekonaj się, że nie tylko brzmi!

2014
TreeHillmiasteczkotreehillnorth carolinaNCOTH

Miasteczko Tree Hill usytuowane w Stanie północnej Karoliny, na wybrzeżu oceanu, otoczone z pozostałych stron wzgórzami, pomiędzy którymi wije się kręta rzeka, to tylko niektóre atuty, które sprawiają, że Tree Hill jest niezwykle urokliwym miasteczkiem. Zaprasza tutaj nie tylko malownicze położenie, ale także liczne kluby, restauracje i miejsca, w których można spędzać swój wolny czas. Dla bardziej wymagających znajdą się wysokiej klasy szkoły: TH High oraz TH University, a także wiele ciekawych miejsc pracy, w których każdy znajdzie dla siebie satysfakcjonujące zajęcie. Tree Hill jest magnesem dla ciekawych osobistości, wszyscy mieszkańcy razem, a także każdy z osobna tworzą barwny fundament tego miejsca. Każdy z nas tworzy swoją własna prawdziwą historię. Historię o o miłości, przyjaźni, wzajemnym zaufaniu, ojcach i synach, matkach, żonach, córkach, o zakazanym owocu, po którego tak mocno chcesz sięgnąć, o szczęściu, którego szukasz.. O życiu i o czasie.

Października 2008
fora historyczne

tag tag tag tag

Wyobraź sobie ponad sześciomilionową stolicę państwa u szczytu potęgi. Pulsujący, żywy organizm, w którego żyłach, wąskich uliczkach i szerokich alejach przemieszczają się codziennie tłumy postaci. Centrum świata sztuki i innowacji technicznej. Pyszniący się nocą, rozświetlony milionami żarówek, witryn herbaciarń i szyldów nad wypełnionymi po brzegi teatrami. Deszczowy, zamglony Londyn, którego wschodnie krańce, toczone przez parszywą chorobę ubóstwa, kryją niewygodną prawdę o wyzysku i ignorancji. Schizofreniczne miasto przeróżnych dialektów, akcentów i obcych dźwięków. Rozpędzone jak koła wyścigowego automobilu. Pozwól zatrzymać się przez moment i nacieszyć oczy tym widokiem. Wiesz, że wystarczy sekunda, mrugnięcie zaledwie, żeby czas zmienił je nie do poznania. Korzystaj więc, nim ta chwila przeminie.

15 MARCA 2008
fora Science Fiction

tag tag tag tag tag

Wraz z Zaćmieniem, inwazją balrogów w 2018 roku, nastąpił koniec świata takiego, jaki znała ówczesna Europa. Najeźdźcy naruszyli kruchą równowagę pomiędzy Planami, równolegle istniejącymi innymi wszechświatami, które zaczęły się splatać, przelewać jeden w drugi, tworząc na Ziemi Przebicia. Balrogi, żerując na energii cierpienia i przetwarzając ją na swoją magię, zajęły większą część Starego Świata. Tym, których nie zabili, odebrali godność wolnego człowieka. Urodzone w odpowiednim czasie dzieci przemieniły w swoje sługi, jegrów. Niedługo po Zaćmieniu nastąpiło Nadejście, gdy z obcego Planu przybyła odsiecz elfia. Wtedy Polska jako jeden z nielicznych krajów, ramię w ramię ze szpiczastouchą ekspedycją ratunkową, postawiła opór najeźdźcom, przeciwstawiając im swoją broń – normalność. Poczucie solidarności, wciąż pielęgnowaną narodową tradycję, zwykłą ludzką przyzwoitość. Oraz magię. Karabiny maszynowe i przeczarowane ostrza miecza, szyfrowane hasła i nanokadabrowe zaklęcia, znaki bojowych kata i słowiański cios na odlew prosto w pysk. Po latach pojawił się kolejny przeciwnik – eurazjatyckie przebicie z Planu Mgły, przez które stale sączy się Czerwona Mgła przekształcająca ludzkie ciała i umysły. Jest rok 2066. Od czasu inwazji minęło prawie 50 lat. Przez ten czas Polska zyskała sprawiedliwego króla, wojsko sprawnie reagujące na obu frontach i mniej-więcej stabilną pozycję. Pomimo katastrofy ludzie, zamiast popaść w popłoch i utonąć w dezorganizacji, zasymilowali się z nieoczekiwanymi przyjaciółmi i wiedli nadal swoje spokojne, niekiedy nawet nudne życie w kraju zewsząd opływającym w magię.

15 sierpnia 2017
The_Gifted Seattle Olympia USA realne_wizerunki czasy_współczesne supermoce mutanci

Mutanci pozwalają sobie ostatnio na coraz więcej. Ich nienawiść do zwykłych ludzi popycha ich do popełniania kolejnych przestępstw.
Wczorajszego dnia doszło do aktu terrorystycznego. Zgodnie z relacjami nielicznych świadków ataku dokonali mutanci, którzy uciekli z pobliskiego więzienia. Weszli do głównej sali banku i ukrywając swoje twarze pod kominiarkami zażądali pieniędzy od jednego z pracowników placówki. Napastników było czterech, dwóch z nich było uzbrojonych w broń palną. Według dalszych relacji świadków jeden z mężczyzn zniszczył monitoring banku za pomocą świetlistych promieni, które wystrzeliwały mu z dłoni.
Pracownik został przymuszony do wydania mutantom ponad stu tysięcy dolarów. Przez ten czas pozostali klienci oraz pracownicy byli przetrzymywani w roli zakładników.
Jedynymi poszkodowanymi w ataku byli policjanci, którzy otoczyli główne wyjście z banku. Zostali oni ostrzelani przez mutantów, którzy następnie zniknęli w huku eksplozji, która zniszczyła fasadę budynku.
Zakładnicy zostali wyprowadzeni z banku, a następnie przetransportowani do szpitala. Ich życiu nie zagraża niebezpieczeństwo. Niestety dowodzący akcją policji inspektor Jacob Collins walczy o życie w placówce medycznej.

8 GRUDNIA 2017
fora fantasy
tagtagtagtag

Herbia jest fabularną grą forumową istniejącą od 2008 roku, RPG osadzonym w autorskim świecie fantasy, który można by określić jako „ciężki”. Nie jest to ani horror, ani uniwersum bajkowych krain wypełnionych cudami oraz magią — jest to świat nieprzyjazny, niebezpieczny, zdradliwy i niekomfortowy, rozdarty wieloma konfliktami oraz sporami. Mechanika forum bazuje na gawędzie, ale obecne są klasyczne karty postaci z wartościami liczbowymi, co jest bazą do porównania dwóch postaci graczy między sobą lub światem zewnętrznym. Mimo to, system pozwala na stworzenie praktycznie dowolnej postaci — jedynym ograniczeniem jest pozostawanie w zgodzie ze światem przedstawionym — pomagając ją zbalansować i dając użytkownikom możliwość rozpoczynania rozrywki na wyrównanym poziomie. Początkujący nie mają czego się obawiać — służymy pomocą przy tworzeniu pierwszej KP (zresztą, każdej kolejnej też), włącznie z dostępem do programu stworzonego przez naszego forumowego kolegę Valasa i ułatwiającego rozdanie punktów. Miłośnicy postaci magicznych mają możliwość zupełnie samodzielnego opracowywania swoich czarów, które mogą przyjąć przeróżną formę: od szczerej modlitwy, przez klasyczną kulę ognia, po okrzyk bojowy czy wróżenie z kostek. Zaś co do rozgrywki, to na zaspokojenie swoich potrzeb mogą liczyć zarówno zwolennicy storytellingu, jak i klasycznych systemów liczbowych. Co prawda, siłą napędową fabuły pozostaje gawęda, lecz ostatecznie to gracz decyduje, jakie są jego preferencje — może skupić się na snuciu opowieści o dziejach postaci, a może skrupulatnie rozwijać atrybuty oraz umiejętności i kolekcjonować nagrody fabularnie, kując swego czempiona.

19 GRUDNIA 2012
tagtagtagtag

„Rok 250 był to dziwny rok, w którym rozmaite znaki na niebie i ziemi zwiastowały jakoweś klęski i nadzwyczajne zdarzenia...” - Z „Roczników” kapituły Andhem.

Imperius jest podzielony. Dotychczasowy ład światowy zaczyna się rozpadać wraz z upadkiem wielkich imperiów. W próżnię po nich wchodzą najróżniejsze księstwa, republiki chłopskie czy dzikie plemiona ze wschodu. Zbliża się starcie o władzę nad kontynentem. Czy odważysz się pokierować swymi ludźmi do panowania nad światem? Czy jeszcze długie lata po Twojej śmierci całe kroniki będą poświęcone Twojemu panowaniu, czy może po Twoich rządach pozostaną tylko małe inskrypcje na podniszczonych pomnikach?

Imperius jest unikalną koncepcją gry rozgrywanej na forum, gdzie warstwa strategiczna przenika się z odgrywaniem dynastii i poszczególnych jej członków. Ewenementem(nawet na skalę światową!) jest wykorzystywanie zintegrowanej aplikacji MECH – która to wykonuje wszystkie obliczenia „mechanicznej” części gry pozwalając zaoszczędzić dużo czasu, który można poświęcić na rozbudowywanie aspektów fabularnych naszego kraju. Co warte podkreślenia, u nas możesz przetestować jak greccy hoplici poradzą sobie w walce z niemieckimi lancknechtami lub czy wojownicy majów wymyślą sposób jak pobić koczowników z dalekich stepów. Ogranicza Cię tylko Twoja własna pomysłowość!

XII EDYCJA IMPERIUSA - LISTOPAD 2018
tagtagtagtagtag

Żelazny tron, czyli niedościgniona mrzonka dla tłumów i niewygodne krzesło dla jednostek.
Spiski, intrygi i knowania. Nieodgadnione intencje osób pozornie wiernych i załamanie światowych potęg. Brzmi ciekawie? Historia w naszej grze potoczyła się nieco inaczej. Inni nigdy nie nadeszli, a smoki nie powróciły. Żebraczy Król Viserys okazał się sprawnym organizatorem i zdołał zaatakować Siedem Królestw za swojego życia. Robert, król uzurpator, zginął w bitwie wraz ze swym namiestnikiem. Rozpoczął się wówczas proces fragmentacji królestwa. Dawni przyjaciele Roberta koronują się, a pogrążony w wojnie i szaleństwie region Dorzecza dzieli się na trzy małe królestwa i jedno lordostwo. Nadchodzi rok 336 AC. Szesnastka królów władających swymi domenami staje się zmęczona ciągłymi niesnaskami. Czas werbunku, płynącego potokami złota, ale także łez i krwi. Wobec miecza najeźdźcy wszyscy są równi.
Mamy złożony, acz łatwy do zrozumienia system umiejętności, opisujący talenty postaci. Każdy gracz ma prawo stworzyć jednego bohatera będącego od początku królem lub głową rodu. Grając władcą, można wpływać i zmieniać swój region, a nawet oddziaływać na cały kontynent.

GRUDZIEŃ 2017
darkfantasyautorskiescifi

— Ciężkie nastały czasy, nieznajomy — rzekł sędziwy mężczyzna o twarzy pooranej bruzdami i spalonej słońcem. Uniósł kufel z piwem i zapatrzył się w jego mętną zawartość. Przez chwilę wydawał się być nieobecny duchem. Po chwili jednak pociągnął srogi łyk.

— A pomyśleć, że wszystko rozpoczęło się od odnalezienia tego, przeklętego przez Onych, urządzenia. To zamierzchłe czasy, które mogliby pamiętać nasi pradziadowie. Mój szlachetny przodek był kronikarzem, a swoje zapiski zostawił synowi, nakazując kontynuować swe dzieło. Ten uczynił to samo względem własnego pierworodnego i tak dalej, aż wreszcie na mnie spadł zaszczytny obowiązek dopisywania kolejnych kart naszej historii. Pozwól, że Ci ją opowiem:

W tamtych czasach ludzie byli wyczerpani długą i niezwykle krwawą wojną, która opanowała cały znany świat. Żadna ze stron konfliktu nie osiągnęła zamierzonych celów, jedynie najznamienitsze rycerstwo ze wszystkich nacji poszło na zatracenie, gdy ginęło w kolejnych bezsensownych potyczkach. Wśród zwykłego ludu także zebrała obfite żniwo. Coraz wyraźniej było słychać głos rodzący się jednakowo z gardeł wysoko urodzonych, jak i biedoty, a brzmiał on: „Dość! Skończmy z tą wojną! Zakończmy to szaleństwo!”. Ich wołanie zostało wysłuchane. Księstwo Jaksaru, Królestwo Waldgrossen, Królestwo Hirminy, Sułtanat Huzzarów, a także Cesarstwo Czterech Wysp, przy ogólnej radości ludu podpisało wreszcie oczekiwany pokój, a było to w roku 1051. Wszystkie kraje zostały zrujnowane zarówno gospodarczo, militarnie, jak i społecznie. Rozpoczął się powolny proces odbudowy.

Królestwo Waldgrossen, pragnąc zwiększyć wydobycie torfu z moczarów przy pólnocno-zachodniej granicy z Jaksarem, posłało tam grupę robotników – nikt nie mógł przewidzieć, że tak wyraźnie zarysują się na kartach historii. Sam nie wiem, jakimi słowami opisać dziwaczą budowlę, która wyłoniła się z mętnych wód bagien, gdy pewien górnik znalazł podest z kryształem, zatopiony na obrzeżach bagniska, i, zaintrygowany odkryciem, dotknął go.

To, co znaleziono w środku, było niesamowite. Korytarze lśniły w blasku pochodni niczym wypolerowane srebro bez żadnej skazy. Nie sposób było znaleźć ślad rdzy, pajęczyny czy kurzu. W samym centrum budowli natrafiono na pomieszczenie z urządzeniem – wyglądało jak kryształ pod szklaną kopułą, obudowany ze wszystkich stron konsolą, jak ją nazywamy, pełną przycisków z jaśniejącymi symbolami, przełączników i regulatorów. W każdym rogu pomieszczenia znajdowała się komora w kształcie walca mieszcząca jednego człowieka.

Lingwiści stwierdzili, że język, który użyty został w Srebrnej Świątyni, jak został nazwany obiekt, to sanctin – język bogów, dawniej używany przez kapłanów podczas obrzędów. Najznamienitsi uczeni zjeżdżali na waldgosseńskie bagna, aby poznać sekret tajemniczego budynku. Minęło dwieście lat, nim zorientowano się, czym naprawdę jest Srebrna Świątynia. Tak, przez dwieście lat pokolenia lingwistów i wszelkiej maści magistrów rozszyfrowywało oraz interpretowało zapiski znalezione wśród srebrnych ścian.

Przez cały ten czas doszło do dwóch ważnych wydarzeń. Po pierwsze ogromnych, wręcz nienaturalnych, rozmiarów kataklizm przetoczył się przez Królestwo Hirminy, pustosząc cały kraj. Ludzie stamtąd uciekli do Sułtanatu Huzzarów, łącząc się z tamtejszym ludem i tworząc Zjednoczony Sułtanat Nerdii. Drugim, kilka lat później, była wojna między Cesarstwem Czterech Wysp, a Sułtanatem, zakończona porażką tych ostatnich.

Gdy wreszcie odszyfrowano zapiski z Srebrnej Świątyni, wyniki okazały się wręcz niewiarygodne. Maszyna służyła do nadawania zwykłym ludziom mocy, uzdalniała ich do korzystania z czegoś nazwanego „energią”. Postanowiono przeprowadzić eksperyment. Kilku ochotników poddano działaniu urządzenia; w ten sposób powstali pierwsi magowie. Wokół Srebrnej Świątyni powstał kompleks naukowo-treningowy nazwany Initium, gdzie świeżo obdarzeni mocą mogli doskonalić swoje możliwości, oraz kształcić swoich następców. Niestety ten niewątpliwy sukces przesłoniło zło, które niczym jastrząb spadło na niczego niespodziewających się ludzi. Tym czymś byli Pierwsi.

Trudno im nadać jakiekolwiek miano. Na myśl przychodzi tylko jedno określenie: nieludzcy. Nadeszli znikąd i rozpoczęli rzeź. Ani miecz, ani strzały nie imały się ich ciał. Byli szybcy, silni, a co najgorsze sprytni. Pojawiali się pod osłoną nocy i niczym fala zniszczenia przetaczali się przez kolejne ludzkie osiedla, zostawiając za sobą śmierć. Jedynie Cesarstwo Czterech Wysp było wolne od tej zarazy. Magowie, którzy zaczęli rozumieć swoją moc, byli jedyną siłą zdolną powstrzymać napastnika. Walczyli dzielnie, ginęli bez lęku, z honorem. W końcu udało im się przepędzić Pierwszych. Zwycięstwo było jednak pyrrusowe. Tylu ofiar nie było od czasu Wielkiej Wojny. Magowie wykorzystali osłabienie Królestwa Waldgrossen i oderwali Initium od państwa, uzyskując dla niego niemal pełną autonomię, choć teoretycznie nadal podlegają Królestwu. Dodatkowo magowie odkryli kolejne urządzenie na najbardziej wysuniętej na południe wyspie Cesarstwa i założyli tam kolejną placówkę.

Po tych wszystkich wydarzeniach doszło do Wielkiego Porozumienia między państwami, swoistego paktu o braku agresji obowiązującego w razie, gdyby Pierwsi znów stanowili zagrożenie. Magowie otrzymali artefakty, ale nie byli w stanie używać ich ze względu na modyfikacje, jakie przeszli. Jednak zwykli ludzie, po odpowiednim przeszkoleniu i częściowym poddaniu wpływowi urządzenia z Initium, są w stanie nimi władać. Tak powstali egzarchowie – zbrojne ramię w walce przeciw Pierwszym.

Minęło dwadzieścia pięć lat, jest rok 1525. Wystarczyło ćwierć stulecia, aby ludzie zapomnieli o czyhającym niebezpieczeństwie. Sam widzisz, jak ułomna jest nasza pamięć. Oddajemy się monotonii codziennych zajęć, a nasi włodarze znów knują, aby coraz bardziej poszerzać swoje wpływy. Każdemu z władców marzy się, aby zdobyć kontrolę nad Urządzeniami. Pierwsi jednak gdzieś tam są i z pewnością zaatakują.

GRUDZIEŃ 2017
FantasyMistrzy-GryDwa-WymiaryKyotoDungeonyWymiar-EnishiYokaiRasy

Czas Akcji: 2023 r.

Miejsce Akcji: Miasto Kyoto, AyakashiKan (czyt. Specjalny ośrodek dla Hanyou i ochroniarzy - Youkai), obrzeża miasta i granice poza Japonią.

Czas w Enishi: Edo

Miejsce Akcji: Cały wymiar Enishi

FABUŁA

Nie od dziś jest wiadome, iż człowiek ma na swoim karku już wiele lat. Przeżył wiele i zapewne przeżyje jeszcze więcej. Choć są krótkotrwali, to jednak na przełomie lat nie wyginęli, jednakże czy tak będzie do skończenia świata? Tego nikt nie może być pewny... Zwłaszcza że na ziemi nie są sami.

Choć przyjmuje się, iż są jednym z najstarszych gatunków, to już przed nimi pojawiły się istoty im podobne, lecz nie były nimi. Po wielkim wybuchu w Piekle, które zostało zaatakowane przez oddział Anielski, wiele dusz, jak i demonów pouciekało z Piekła i do nie wróciła do dziś. Gdzie więc zatem byli? Byli pośrodku. Nie w niebie ani w piekle, tylko na ziemi. Aby jednak móc funkcjonować na niej, musieli przybrać odpowiednią postać. To oni byli pierwsi na ziemi, oni, czyli Youkai. Formy, jakie przyjmowali, były różne, od przedmiotów, po rośliny aż do zwierząt. Nie rozwijali się wcale, a nawet jeśli, to nie było to widoczne.

Dopiero z biegiem lat, gdy Youkai żyli swoim życiem, na ziemi pojawił się człowiek. Nie został stworzony jednak tak jak nakazuje Biblia, a przez wiele lat formowania, postępów stał się tym, kim jest obecny człowiek. Człowiek miał swój początek, jako małpa, do której nadal są podobni w ponad 90%. Ten przełom nie został jednak przeoczony przez istoty, które przypominały ludzi.

Youkai zainteresowało się nimi, do tego stopnia, by się zbliżyć, lecz inni zbliżali się po to, by zabić. Tak rozpoczęły się pierwsze spory, relacje pomiędzy tymi rasami. Owocem tego wszystkiego powstała kolejna rasa, która została nazwaną Hanyou. Nie był to człowiek ani Youkai. Był silniejszy od tego pierwszego, a zarazem słabszym od drugiego. W swoich żyłach miał krew obu tych ras, przez co są także nazywane pół-duchami. Pół Youkai, pół człowiek.

Choć początkowo byli oni kryci, to z biegiem kolejnych lat czyści Youkai zaczęli masywne mordowania pół demonów, tylko przez ich inność. Były uważane za przekleństwo, słabeuszy, darmozjadów, jak i brudasów, ze względu na mieszaną krew. Spór jednak ten nie ucichł mimo lat, a był coraz głośniejszy, aż doszło do czasów, gdy pół-demony zaczęły kryć swoją naturę, w wyniku czego przez wielu są uważanych za gatunkiem wymarłym, albowiem płód, który był owocem miłości dwóch ras, był mordowany najczęściej tuż po porodzie, jak i rodzice niemowlęcia otrzymywali srogie kary, nawet śmierć. Dzięki niejednokrotnym morderstwom Youkai, jak i ludzie, by powstrzymać mord, postanowiły się odsunąć od siebie, dla własnego bezpieczeństwa, tak też się stało... Wszystko miało jednak swój kres.

Minęło kilka lat od wyjścia na światło dzienne informacji o tym, że wśród ludzi żyją Youkai i Hanyou oraz inne stworzenia, nieznane nam jeszcze na świecie. Przez wiele lat na świecie panował pokój, ponieważ ludzie i Youkai nie wchodzili sobie w drogę. Niestety w roku 2019 doszło do wielu morderstw Hanyou. Sprawcami byli dzicy Youkai, którzy nie godzą się na zacieśnianie relacji między ludźmi, a Youkai, czego wynikiem była coraz to większa liczba Hanyou. Zginęło wielu obdarzonych na całym globie. Byli oni głowami bardzo bogatych i wpływowych rodów. Organizacja agentów wymorzyła swoje działania, aby zapewnić lepszą ochronę swoim panom. Organizacja ta posiadają kilka siedzib w różnych krajach. Agenci każdego dnia zacięcie walczą o bezpieczeństwo Hanyou. Niestety Dzikie Youkai nie zaprzestają atakować. Uważają oni obdarzonych za wynaturzenie, które nie powinno istnieć. Czy Youkai oraz ich sojusznicy wygrają tę zaciętą wojnę i udowodnią, że Hanyou mają prawo istnieć? Która stronie wygra: dzikie Youkai, które chcą zabić obdarzonych, czy odwrotnie? A Ty? Po której stronie konfliktu się odpowiesz?

Podstawowe Informacje:

- Mamy Dungeony gdzie można zdobywać surowce do craftingów, różne nagrody itd.

- Można stworzyć własną odmianę Yokai, która jest

- Można odkrywać różne gatunki z flory i fauny.

- Tworzyć własne artefakty i jak wynalazki.

- W Wymiarze występuje jedno cesarstwo i 3 prefektury dla trzech grup yokai (wodnych, humanoidalnych i zwierzęcych)

- Występują różne wymiary, które skrywają różne tajemnice świata

- Mechanizm jest oparty na kostkach i na storylingu.

- Każde wydarzenie będzie w kronice dokładnie opisywane.

- Na forum występują różne organizacje i inne ogrupowania.

- Dostępne rasy są:

I. Ludzie (którzy mogą posługiwać się magią są to Łowcy, ale też mogą być tacy którzy po prostu się jej uczą).

II. Hanyou (pół Yokai i pół człowiek)

III. Yokai (demon - będzie dostępna lista występowań ich)

IV. Inne Istoty (rasy które nie pasują do Yokai, Ludzi i Hanyou) czyli magiczne zwierzęta.

- Poziomowanie umiejętności i mocy (i magii).

- Miła Atmosfera i Administracja chętna do pomocy.

30.07.2031
Wiedźmin Novigrad rysunkowe_wizerunki magia

Vatt’ghern to storytellingowy PBF umiejscowiony w uniwersum sagi „Wiedźmin”. Oparty został na kanwie porzuconego przez administrację forum Vedymin PBF, stając się niejako jego kontynuacją i alternatywą dla tych, którzy wciąż są zainteresowani przygodami w świecie Sapkowskiego. W naszych założeniach leży swobodna rozgrywka, oparta na gawędzie i zaangażowaniu gracza w rozwój swojej postaci oraz jego pomysłowości. Dla urozmaicenia zabawy wprowadzona została prosta mechanika. Nad fabułą czuwać mają Mistrzowie Gry, którzy służą za arbitrów oraz ostateczny głos w rozstrzyganiu o powodzeniu akcji podejmowanych przez postacie bądź wynikach walk. Nadają oni także kierunek dziejom świata i prowadzą całe przygody oraz wydarzenia fabularne. Przede wszystkim jednak, ich rolą jest czuwanie nad inwencją graczy jako główną napędową rozgrywki na forum.
Tym razem zapraszamy graczy do odnalezienia się w barwnym, ludnym mieście Novigrad, niepisanej stolicy handlu oraz tygla wszystkich ras i kultur Północy. Na jego giełdach w jeden dzień można zdobyć lub stracić bogactwo życia, z ulic wykładanych brukiem i obsadzonych klombami kwiecia zbłądzić w błotnisty zaułek, gdzie powitają nas pałką w łeb w najlepszym wypadku, nożem pod żebra w najgorszym. Wielu nie w smak są niezliczone zagrożenia uwikłanego w intrygi i polityczne oraz finansowe porachunki grodu, surowe teokratyczne rządy, których wzrokowi nie sposób umknąć czy nieustanne starcia o wpływy i autorytet — od zmagań o kontrolę przestępczych zakątków Starego Miasta, po prawdziwe walki lwów na miejskiej giełdzie i elekcjach nowych reprezentantów władzy. Ci mogą szukać swobody poza murami Novigradu, w lasach i dolinach Delty Pontaru — tam problemy są proste. Większość posiada kły i pazury. Te bardziej skomplikowane pakują opierzoną szaro strzałę między łopatki intruza, zanim ten zorientuje się, że wkroczył na tereny upatrzone sobie przez komando Scoia’tael. By mieć zaś pewność, że się tam nie wkracza, starczy trzymać się miasta lub wsi. Lub uchodzących za nawiedzone Kurhanów. Tam nawet Wiewiórki — nawet bestie z dziczy — nie ośmielają się zapuszczać.
Jaka jednak była prawda?

30 MARCA 2018
post-apozwierzęcefantasysmokigryfywilkikotykonie

Żądza władzy roztrzaskała świat na kawałki. Na dryfujących pozostałościach Eleboru zostali powołani do życia Strażnicy Równowagi, którzy walczą z rozrywającą mroczną siłą. Przyjdzie ci wcielić się w postać magicznego zwierzęcia, które otrzyma nadprzyrodzone moce. Będziesz musiał wykorzystać je aby ratować strzępki ładu jaki pozostał w Zaświatach. Twoje życie będzie pełne wyzwań i chociaż masz zwierzęcą powłokę to będziesz dokonywać czynów największych bohaterów. Twa służba Radzie Równowagi jest wieczna, musisz to zaakceptować. Czy roztrzaskany świat można na nowo złożyć? Na to pytanie jeszcze nie jest znana odpowiedź, a Demony, które przyczyniły się do apokalipsy, będą strzec tej tajemnicy.

Outland PBF to specyficzne forum, które łączy w sobie cechy PBF fantasy ze zwierzęcym. Postacie w jakie można się wcielić to zwierzęta - Smoki, Gryfy, Magiczne Wilki, Koty i Roślinożercy (Konie, Jelenie itp.), jednakże rozgrywka przypomina bardziej typowe PBF Fantasy gdzie kierujemy bohaterami. Tak więc nie spotkasz tu nudnych polowań czy okresów godowych, lecz liczne misje i wyzwania z którymi trzeba się zmierzyć. Na naszym forum jest sporo naleciałości ze świata Warcrafta, jednakże nie boimy się brać garściami także z bardziej tradycyjnych uniwersów jak chociażby książki Tolkiena.

Jeśli więc szukasz PBFa o spokojnej atmosferze i pełnego wyzwań to serdecznie zapraszamy!

7 kwietnia 2019
fora zwierzęce
Król LewPBFzwierzęceAfryka

Niezależnie od tego czy pociągają cię intrygi i walka o władzę, czy może masz ochotę pograć swoim ulubionym afrykańskim zwierzakiem w realiach filmu „Król Lew”, tutaj odnajdziesz miejsce dla siebie. Wcielając się w lwa, hienę, a nawet zebrę czy sępa możesz włączyć się do wyścigu po koronę Lwiej Ziemi, odnaleźć duchową równowagę w kontakcie z istotami nadprzyrodzonymi lub wieść pełne przygód życie wędrowca.

Świat pełen niebezpieczeństw oraz prastarej magii stoi przed tobą otworem. Dołącz do gry i rozpocznij swoją przygodę.

1 listopada 2018
smokifantasySWS

Smoki Wolnych Stad to forum o długoletniej tradycji (powstaliśmy w 2006 roku!), gdzie każdy, kto zapragnie wcielić się w smoka, znajdzie miejsce dla siebie. Dołącz do jednego z Wolnych Stad i, dzięki pomocy swoich współplemieńców, zostań siejącym postrach czarodziejem czy wojownikiem, wychowującym młode pokolenie piastunem lub ratującym zdrowie i życie uzdrowicielem. Nie zdziw się, kiedy usłyszysz z pysków twoich smoczych pobratymców opowieści brzmiące jak legendy, a okaże się, że były to prawdziwe wydarzenia z udziałem graczy, które w naturalny sposób zachowały się w się w tradycji ustnej naszych smoczych podopiecznych. Pamiętaj: na SWS główną siłą fabuły są postacie graczy i interakcje między nimi, więc to jak będzie wyglądać twoja rozgrywka zależy od ciebie i od innych graczy. Ale przecież nie tylko innymi smokami się żyje! Za ponadstandardowe rozgrywki odpowiedzialna jest Administracja i Mistrzowie Fabuły, którzy potrafią ubarwiać wydarzenia na bardzo niecodzienne sposoby.

Kwiecień 2006
zwierzęceWolfRPGwilki

To świat fantasy całkiem zdominowany przez wilki. Nie są to jednak takie zwykłe zwierzęta. Mimo podobieństw do realnych wilków jak zewnętrzna aparycja, tworzenie społeczności (nazywanych klanami) czy organizacja polowań występuje też wiele różnic. Nasze wilki mogą posiadać niespotykane w naturze kolory futra, miewają rogi czy skrzydła, posiadają niezwykłe moce, które przychodzą wraz z coraz wyższą pozycją zajmowaną w danej społeczności oraz wykazują niekiedy bardzo ludzkie spektrum różnych zachowań. To jedyny w swoim rodzaju świat, który ciężko opisać ale za to warto poznać.

2005/2006
zwierzęcekotywarrior catswojownicyna podstawieerin hunter

Artemida jest to najstarsze, wciąż prężnie rozwijające się forum oparte na świecie Wojowników autorstwa Erin Hunter. Akcja forum skupia się na dzikich, leśnych kotach żyjących w czterech klanach: Cienia, Gromu, Rzeki i Wichru, które łączy przestrzeganie Kodeksu Wojownika oraz wiara w Gwiezdny Klan, a także kotach spoza klanów: samotnikach żyjących na własną łapę oraz pieszczochach - domowych kotach.

Forum stawia przede wszystkim na fabułę w której każdy może znaleźć coś dla siebie: od morderczych potyczek między członkami poszczególnych klanów, przez zawiłe intrygi i zdrady, po skomplikowane przyjaźnie, a nawet silniejszą od czegokolwiek innego miłość.

Znajdzie się tu także miejsce dla miłośników kostek, bowiem nasz sztab dobrze przeszkolonych w autorskim systemie Mistrzów Gry dokłada wszelkich starań, by każde polowanie, walka, przygoda, czy też wyprawa zawierały w sobie mnóstwo ciekawych elementów, które nieraz zaszokują - w pozytywny sposób!

2006
manga & anime

Bleachmangaanime

PBF oparty na mandze i anime Bleach, pozbawiony postaci kanonicznych. Forum wyróżnia się szerokim wachlarzem dostępnych graczowi ras, jak i rozbudowanym systemem rozwoju postaci. Można wcielić się w pożerającego dusze pustego, jak i shinigami chroniącym równowagę panującą pomiędzy światem żywych, a zaświatami.

Pomimo 10 lat funkcjonowania forum wciąż się rozwija rozbudowując świat gry o autorskie rozwiązania nie stojące jednak w sprzeczności z duchem oryginału. Posiadamy ekipę zgranych i doświadczonych mg, którzy z chęcią poprowadzą przygody nowym graczom.

30 marzec 2008
Dragon_Ball wiele_światów rysunkowe_wizerunki rok_751 supermoce

Dragon Ball: Another Universe to świat, jaki powstał w wyniku ingerowania we właściwy przepływ Czasu. Grupa bliżej znana jako "Łamacze Czasu", wyrządziła wiele szkód, używając stworzonych przez siebie Wehikułów Czasu. Zmiany w przeszłości, jakie przez nich nastąpiły, spowodowały powstawanie Odłamów Czasu, które później przekształciły się w nowe, zupełnie inne Linie Czasowe. "Another Universe" jest właśnie jednym z takich światów....

WRZESIEŃ 2015
tagtagtagtag

Nowe życie i nowy start, nie zawsze znaczą przyszłość malującą się w szczęśliwszych i cieplejszych barwach. O tym też coraz bardziej przekonuje się rasa potworów, dawnych mieszkańców Podziemi, którzy po wiekach zniewolenia przez ludzi, wreszcie wydostają się ze swojego więzienia, by od teraz zamieszkać w sąsiedztwie dawnych oprawców. Strąceni na pogranicza oraz do slumsów miasta leżącego u podnóży sławnej góry, starają się na nowo nauczyć życia zgodnego z regułami świata powierzchni oraz ludzkimi prawami. Nie pomagają w tym jednak ani różnice w wyglądzie, ani też magiczne moce jakimi władają, a które zbyt często wzbudzają obawę i nieufność. Zniknął potworzy król, zniknęło również ludzkie dziecko mające pierwotnie pełnić rolę ambasadora, a szczegóły dotyczące projektu zniszczenia więżącej ich do niedawna magicznej bariery, muszą być skrzętnie ukrywane. Coraz częściej słyszy się o demonstracjach przedstawicieli obu ras. Wiele potworów dość ma nieuczciwego i rasistowskiego traktowania, a jeszcze więcej ludzi nie chce oglądać cudacznych straszydeł za progiem domu. Widmo niechcianego konfliktu wisi nad miastem Ebott.

15 KWIETNIA 2018
pokemon pokemon_crystal anime manga textgame pikachu

Marzyłeś kiedyś, by zostać trenerem lub koordynatorem Pokemonów? Wybrać niepowtarzalnego startera z którym wyruszysz w prawdziwą podróż. Móc zdobywać nowe stworki, trenować je, by stały się championami. Na Crystalu zapewniamy takie atrakcje! Najpierw wystarczy założyć kartę postaci, a potem wybrać odpowiedniego mistrza gry, który poprowadzi Ci niezapomnianą przygodę. Dodatkowo oferujemy: Fakemony, pokazy, walki z liderami i innymi userami, konkursy z nagrodami, eventy, zagadki itp. Ale to nie wszystko, bowiem możesz także zdecydować się na granie Pokemonem! Warto wspomnieć, że poznasz tu wielu przyjaciół z różnych stron Polski. Zaproś znajomych i pozwól ponieść się na skrzydłach wyobraźni już dziś!

23 MARCA 2011
pokemonpokemon kingdomanimemanga

Witaj w Królestwie Pokemon! Miejscu, w którym istnieją stworzenia ziejące ogniem, plujące lodem i panujące nad elektrycznością! Wyrusz razem z nami w niezapomnianą podróż ze swoim towarzyszem, którego możesz wybrać pośród około 500 kieszonkowych stworków.

Pokemon Kingdom to świeżutkie forum tematyki Pokemon o charakterze medium/hard. Oznacza to, że nie jest tak łatwo dorobić się tutaj dobytku, nawet jeśli w szeroko rozbudowanym świecie poza działami MG gracze mają na to naprawdę wiele możliwości. Forum nieustannie się rozwija i czeka na nowe pomysły. Stwórzmy razem miejsce, w którym wrócimy wspólnie do nostalgicznych czasów i wyruszymy w ciekawą podróż z dzielnym Pokemonem u swego boku!

Otwarcie bram: 01/02/2019r.
naruto anime shinobi

Mam przyjemność zaprezentować PBF w świecie Naruto. Stworzyliśmy go z myślą o jak najwygodniejszej mechanice tworzenia oraz rozgrywki dla gry opartej na taktycznych efektach. Ceniąc sobie wydarzenia z mangi postaraliśmy się o jak największą zgodność z ciągle wydawaną serią, z wprowadzeniem zmian jedynie dla wygody naszych graczy. Nie zabraknie również nowych elementów wprowadzonych dla rozwoju fabuły. Zapraszam do gry!
Znane nam wydarzenia z mangi, są już jedynie elementem podręczników do historii. Kilkadziesiąt lat po straszliwej wojnie, która wstrząsnęła światem shinobi, słuch zaginął po ogoniastych bestiach, a ludzie otrząsnęli się z koszmaru, wracając do trudów życia codziennego. Mimo powszechnego poczucia bezpieczeństwa, sytuacja polityczna pogarsza się z dnia na dzień. Pomiędzy pięcioma Kage, nie ma nawet krzty zaufania. Kumo ponawia próbę kradzieży Kekkei Genkai , shinobi Konohy stanowią jedynie marne wspomnienie dawnej potęgi tej wioski, Suna wypiera się starych sojuszy, zaś Kiri i Iwa, stanowią dla obcych wielką i niebezpieczną zagadkę. I tu na arenę wkracza Oto, które widząc narastające konflikty między wioskami, postanawia odzyskać należne mu miejsce na mapie świata. Młodzi shinobi nie mogą spać spokojnie. Krainy przemierzają niebezpieczni nukenini, bezkarni w obliczu osłabionych jednostek ANBU. To jednak nie koniec. Chciwość i pragnienie władzy, narasta wśród nowych Daimyo. Pięciu władców feudalnych, stanowi wbrew pozorom największe zagrożenie dla osłabionych przez wojnę wiosek, które aby przetrwać, muszą bez słowa sprzeciwu służyć swym panom. Niebezpieczeństwo nadciąga ze wszystkich stron, także w postaci ośmiu ognistych smoków. Od kiedy zniknęły ogoniaste bestie, nic już nie stoi na przeszkodzie wszelkiej maści demonom, aby te spróbowały przejąć władzę nad światem ludzi. I jeszcze ta plotka o tajemniczym Konstruktorze, nadciągającym z odległego zachodu, wieszcząc koniec ery shinobi.

CZERWIEC 2013
Harry_Potter Hogwart tag tag tag tag tag

Świat, w którym odbywa się rozgrywka bazuje na uniwersum ukazanego w mandze/anime, ale nie jest jego wierną kopią. Mimo tej samej genezy, wydarzenia toczą się w całkowicie inny sposób. Akcja ma miejsce jeszcze przed założeniem ukrytych wiosek. W czasach pełnych wojen i krwawych spisków, gdzie zwaśnione Rody walczą o każdy kawałek ziemi. Sojusze powstają i upadają, a wielcy Shinobi rodzą się i obracają w proch. Kontynent pełen jest niebezpieczeństw i tajemnic, takich jak Głębokie Odnogi - prowincja będąca schronieniem dla wszelkiego rodzaju morderców i elementu przestępczego, albo też Tajemnicze Lasy, obfitujące w dziwaczne formy życia i nieznane zagrożenia. W tym wszystkim powstają ostoje spokoju, neutralne prowincje skupiające się na handlu i rozwoju świata. Realia ocierają się o późne średniowiecze, ale z każdym kolejnym rokiem powstają nowe wynalazki i wygody życia codziennego. Świat idzie do przodu z każdym kolejnym dniem, który może okazać być ostatnim. A pośród tego wszystkiego Shinobi - ludzie swoimi możliwościami wykraczający poza możliwości zwykłego śmiertelnika. Plucie ogniem, zwiększanie swoich rozmiarów, kontrola piasku, możliwości medyczne, a nawet popychanie świata niezwykłymi mechanizmami. Gracz wciela się właśnie w jednego z nich. Chyba, że zechce zagrać Samuraiem - honorowym wojownikiem, mistrzem miecza, który może i nie jest przystosowany do tego co mogą osiągnąć Shinobi, ale bije ich na głową sprawnością fizyczną i hartem ducha.

MARZEC 2015
tag tag tag tag

Virus to forum postapokaliptyczne wzbogacone o elementy fantasy. Fabuła toczy się w roku 3002, a na popękanych ziemiach zbroczonych posoką zwanych Desperacją każdego dnia toczą się walki, nie tylko o przetrwanie pojedynczych jednostek, ale również przez gangi oraz inne ugrupowania o umocnienie swojej władzy. Trzecią stroną są anioły, które pod nieobecność Boga postanowiły wziąć sprawy w swoje ręce i naprawić splugawiony świat, próbując pozostać po neutralnej stronie. Choć i one coraz bardziej zostają dotknięte śmiercią Desperacji. Rozbudowane przewodniki umieszczone w jednym dziale pozwolą każdemu nowemu użytkownikowi bez problemu w zapoznaniu się ze światem przedstawionym na forum, choć zawsze mogą poprosić jakiegoś admina bądź innego użytkownika forum o pomoc.

13 WRZEŚNIA 2013
AngliaWielka_Brytaniamangaanimerysunkowe_avatarywishtownnadnaturalne

Po świecie, niczym zaraza zaczęła rozprzestrzeniać się tajemnicza mutacja. Powodowała ona zmiany w centralnym układzie nerwowym, wywołujące nietypowe objawy. Według miejskich legend, ludzie dotknięci tą chorobą zyskiwali kontakt z zaświatami, inni twierdzili, że w ten sposób zostali naznaczeni przez samego Szatana, a moce, które zyskali to oznaka klątwy. Co gorsza, ze śpiących umysłów chorych bez udziału ich wiedzy i woli zaczęły wydostawać się potwory. Nazwane Koszmarami bestie rozpoczęły sianie spustoszenie wśród ludzi. Zabijały, pożerały i niszczyły. Mieszkańcy pewnego angielskiego miasteczka postanowili się zjednoczyć w walce przeciw potworom i tym, którzy dali im życie. Małe obywatelskie stowarzyszenie w zatrważającym tempie rozrastało się, aż urosło do rangi ogólnoświatowej organizacji, mającej na celu ochronę ludzi przed wiedźmami – Inkwizycji. Czarownice, obawiające się zagrożenia ze strony ludzi, odsunęły się w cień. Wiele z nich zamieszkało w mrocznych lasach. Jednak ostatnimi czasy pokazuje się ich coraz więcej. Słyszy się także o demonicznym Cyrku wiedźm, porywającym dzieci. Wszystko wskazuje na to, iż czarownice szykują się do odwetu na ludziach. Czy Inkwizycja jest gotowa, by odeprzeć atak?

Maj 2013