Baza Forów


Dzięki poniższym spisom, możesz w łatwy sposób wyszukać miejsca do gry spełniające Twoje oczekiwania.
Informacja dla administratorów: jeśli chcecie, aby w bazie widniał inny opis lub macie gotowy banner (600x120), wyślijcie dane do któregokolwiek z administratorów, a zostaną tutaj zamieszczone.


Gry RP na Discordzie

wyspaśredniowieczesmokwiele-raszwierzętawięzienie

Gladesforth było niegdyś piękną wyspą pełną różnorodnej roślinności i wszelkich surowców. Nikomu niczego nie brakowało. Nie istniał podział na bogatych i biednych - wszyscy byli sobie równi, w czasach kryzysu każdy każdemu starał się pomagać jak tylko mógł. Od zarania dziejów pieczę nad wyspą sprawowała Ruath - jeden z niewielu już żyjących w tamtych czasach Niebiańskich Smoków. Wszyscy ją kochali, wychwalali, a nawet urządzali święta na jej cześć składając wszelkiego rodzaju ofiary. Młoda wówczas smoczyca była wyjątkowo ufna i opiekuńcza wobec wszystkich stworzeń żyjących na wyspie. Och, jakże wszyscy radowali się na wieść, gdy okazało się, że Ruath spodziewa się potomka!

A przynajmniej... Tak z początku się wydawało.

Arrowgard to serwer RP z autorskim światem!

Czego wymagamy?

- Poprawności językowej i gramatycznej

- Umiejętności pisania

- Kreatywnych ludzi z poczuciem humoru!

Co oferujemy?

- Przede wszystkim: autorski świat, otwarty dla praktycznie każdej postaci z uniwersum średniowiecznego fantasy (zwierzęta również!)

- Miłe administratorki, które zawsze są chętne do współpracy

- Otwartą fabułę, która kreowana jest także dzięki pomysłom graczy, a nie tylko i wyłącznie przez administrację

- Stawiamy nie tylko na pisanie RP, ale także na kontakt między graczami! Gadanki integracyjne, pisanie, granie w gry~? Co zechcecie.

- Miejsce do pochwalenia się swoimi pracami artystycznymi

- Konkursy i wiele więcej~

13 września 2020
zwierzęcefantasybez-ludzinie-furrywalkibogowie

Pewnie nieraz chciałeś poczuć się jak dzikie zwierzę. Poruszać się na czterech bądź dwóch łapach. Czuć wiatr w sierści bądź piórach, gorący piasek bądź gęstą trawę pod łapami... I ten świeży zapach drzew i roślin o poranku, gdy dzienna bryza zawita do twojego terytorium.

To właśnie możesz poczuć w Arvelis. Tereny te nieskalane są ludzką nogą. A przynajmniej nie od wyjątkowo długiego czasu. Znajdują się tu oczywiście struktury nieznane zwierzętom... Czyżby pozostałości po starożytnych cywilizacjach?

12 kwietnia 2020
dc comicsbohaterowie i złoczyńcydiscord

Zagadki trafiły nie tylko do skrzynek urzędników, cywili czy zbirów z Gotham ale i też do tych poza granicami tej wspaniałej aglomeracji, wprawiając ludność w zakłopotanie czy dezorientację. Nie umknęło to uwadze bohaterów - a przecież mogli to zbagatelizować! Niektórzy z nich przeszli nawet przez pierwszy etap, jakim było odblokowanie współrzędnych drogi krajowej prowadzącej do Gotham, dowiadując się, że nie jest to przypadkowe “wezwanie”.

Gotham Tales to roleplay umieszczony na platformie Discord, który zrzesza w sobie aktywną rozgrywkę pełną akcji i przygód, zezwalając na rozwój postaci oraz realny wpływ na fabułę serwera. Gwarantujemy dobrą zabawę i wprowadzenie w świat DC Universe jeśli nie jest on Tobie dobrze znany.

Serdecznie zapraszamy!

13 luty 2020
marvelsuperbohaterowieprzestępcyakcjaAvengersX-menHydraNowy Jork

Wielkimi krokami nadszedł rok 2020, a razem z nim kolejne katastrofy naszego świata. Jednak tak dobrze znany nam komiksowy świat, tych problemów nie odczuł. Rzeczywistość bijąca blaskiem bohaterów i poczuciem bezpieczeństwa czeka właśnie na ciebie, niezależnego mieszkańca wielkiej metropolii. Welcome to Marvel: The Bright Times. Nowy Jork. Sama nazwa tego miasta dźwięczy piskiem opon, pachnie fastfoodem i zadziwia wielkością. Co jeśli codziennie w drodze do pracy jako „normalny” obywatel puszczałbyś sobie oczko z innym niepozornie wyglądającym bohaterem na stacji metra. Mijałbyś żółte taksówki i spacerowałbyś ścieżkami Central Parku. Co jeśli ten wielki i wszechstronny Nowy Jork widywałbyś codziennie? Miejsce, w którym nadludzi spotyka się na ulicach. W którym możesz czuć się bezpiecznie będąc odmiennym, bo w ciemnym zakątku prócz oprychów czeka jakiś superbohater. To miasto chwały i blasku ogromnych wieżowców, pomiędzy którymi Spider-Man, jak gdyby nigdy nic, buja się nad głowami mieszkańców. To wszystko czego dusza zapragnie, dodatkowo z dobrym jedzeniem. W twoich oczach powinien pojawić się błysk, przecież wiesz, że w końcu znalazłeś swoje miejsce na Ziemi. W mieście gdzie marzenia się spełniają. Więc jaką ścieżkę obierzesz? Dobra? Zła? Może zwlekasz z wyborem, aby napatrzeć się na tę genialną panoramę? Pora ruszać, w końcu to twoja przygoda.

01.04.2020.
fora Urban i Modern Fantasy

Harry_Potter Hogwart Londyn Wielka_Brytania czarodzieje realne_wizerunkiczasy_współczesnemagia

Wszystkim wydawało się, że ten rok w Hogwarcie będzie dużo spokojniejszy niż poprzednie, ze względu na brak wymian międzyszkolnych. Nic bardziej mylnego!
Po powrocie do szkoły zaburzenia magii, które towarzyszyły uczniom już podczas letnich wakacji w Grecji, stają się coraz silniejsze – zdarza się nawet, że bardzo wprawni czarodzieje mają problem z rzuceniem prostych zaklęć. Kolejne nadchodzące z Hogwartu wiadomości są jeszcze bardziej niepokojące – pojawiają się problemy z działaniem sufitu w Wielkiej Sali, portrety zapominają haseł, Tiara Przydziału zupełnie wariuje i co gorsza - słabną bariery zabezpieczające szkołę.
W Hogwarcie panuje nerwowa atmosfera - wszyscy zastanawiają się co jest powodem tych nagłych problemów i co zrobić, żeby je opanować. Sprawa nie jest jednak taka prosta, a czas nie jest ich sprzymierzeńcem. Problemy zamku zaczynają odbijać się także na dorosłych - skutki zaburzeń magii odczuwają w pracy, a codzienne życie przynosi nowe wyzwania, gdy kolejne zaklęcia nie przynoszą żadnych efektów. Czy czarodziejom uda się odnaleźć przyczynę dziwnych zakłóceń i odwrócić szkody nim będzie za późno?

9 PAŹDZIERNIKA 2009
erisedhogwartharry-potter2001

Od wojny minęły trzy lata. Ci, którzy stracili najbliższych, zdążyli już przeżyć swoją żałobę. Ci, których szczęśliwie ominęło opłakiwanie przyjaciół, teraz wojenne wspomnienia przywołują z niedowierzaniem, jakby rzeczywistość była zbyt abstrakcyjna i niewiarygodna nawet jak na magiczny świat. Szkoła powróciła do funkcjonowania, choć mimo szczerych chęci nie wszystkie pomieszczenia w zamku udało się odbudować. Obecnie w Hogwarcie uczył się już trzeci rocznik, który nie pamiętał dobrodziejstw Pokoju Życzeń.

Wydawało się, że teraz wreszcie nastał spokój. Wielka Brytania odzyskała stabilizację i wszyscy chcieli wierzyć, że nareszcie można odetchnąć pełną piersią. I wtedy zaczęły napływać wiadomości z mugolskiego świata o kolejnych zamachach terrorystycznych. Co to miało wspólnego z czarodziejami? Oficjalnie nic. Czy cokolwiek niepokojącego działo się na terenie Anglii? Nie. A jednak coś wisiało w powietrzu i dopóki społeczność magiczna będzie przekonana, że to tylko resztki bitewnego kurzu po minionej wojnie, nie dowie się prawdy.

Jednocześnie w różnych miejscach kraju, a nawet szkoły działo się coś dziwnego z lustrami. Czasem były to tak drobne rzeczy, że umykały niezauważone, czasem jednak na tyle znaczące, że pozostawały w pamięci kolejne kilka godzin. Jednak wciąż nikt nie zdawał sobie sprawy, co to mogło oznaczać...

24 marca 2020
Harry_Potter tag tag tag tag

Może słyszeliście, a może nie... Ale gdzieś z błoni wydobywa się cicha melodia. Z każdą jednak sekundą rozbrzmiewa coraz głośniej i głośniej. Nieznane nuty atakują każdego ucznia, dorosłego, skrzata na swojej drodze. Nawet duchy poddają się jej urokowi. Idą wszyscy w ramię w ramię. Idą byleby tylko muzyka nie przestała grać. Czyści. Mieszańce. Brudni. Każdy dumny. Każdy gotowy. Bo ten dzień nadszedł. Dzień, kiedy magia wiedzie ich ku nieznanemu przeznaczeniu. Przyłączysz się?

30 WRZEŚNIA 2013
Harry_Potter tag tag tag tag

Jest 1997 rok. Wszechobecnie panujący nastrój niepokoju związany z rychłym końcem tysiąclecia i coraz powszechniejszymi spekulacjami na temat końca świata stał się prawdziwą zmorą – ulice miast zalała fala szarlatanów oferujących zbawienie duszy, gwałtownie wzrosła liczba samobójstw, a rządzące partie i koalicje od dłuższego czasu nie potrafią znaleźć między sobą nici porozumienia. Kilka dni temu tymczasowy konflikt zaogniła Wielka Ucieczka Czarodziejów z Chatangi, jednego z najpilniej strzeżonych więzieni na świecie. Wciąż nie wiadomo, kto tak naprawdę za tym stoi, przez co mogłoby się wydawać, że Starszyzna nabrała wody w ustach. Mimo to, wiszące nad Magiczną Federacją Rosyjską nieuniknione zachwianie politycznych sił sprowokowało przyspieszenie wyborów, aby uniknąć kolejnej rewolucji. Choć scena polityczna zaczyna wrzeć, to życie czarodziejów zdaje się w dalszym ciągu przebiegać relatywnie spokojnie – Petersburg to wciąż jedno z bezpieczniejszych miast w tej części świata. Wszystko jednak zapowiada się, że wkrótce to może się zmienić, jeśli Ministerstwu Magii i Białej Gwardii nie uda się zapanować nad sytuacją, wszak ucieczka czarnoksiężników to zły omen. Omen, który nie powinien być zlekceważony. W innym przypadku kto wie, co czeka magiczną Rosję…

XXX
Harry_Potter Hogwart Londyn Wielka_Brytania czarodzieje realne_wizerunkirok_1956magia

Anglia, rok 1955 Mugolskie wojny światowe wstrząsnęły również światem czarodziejów; konflikt, którego czarodzieje nie potrafili pojąć, ciągnął za sobą ogrom nieszczęść, zniszczenia i śmierci. Niektórzy angażowali się w nie czynnie, broniąc Wielkiej Brytanii przed zniszczeniem. Mugole stanowili inny świat, konflikty o granice, wyższość jednych narodowości nad innymi, nie interesowały czarodziejów. Czarodzieje chcieli jedynie pokoju. Magia była sporym wsparciem podczas bitwy o Anglię. Groza była tym większa, że daty II wojny światowej zbiegły się z datami wojny z Gellertem Grindewaldem, czarnoksiężnikiem, który w imię rzekomego większego dobra zapragnął zapanować nad światem mugoli i wyprowadzić czarodziejów z ukrycia. Plan ten, jakże szalony i zbrodniczy, miał zostać dokonany przy pomocy trzech tajemniczych artefaktów zwanymi Insygniami Śmierci. Grindelwald zdołał zdobyć Czarną Różdżkę, odebrał ją wytwórcy różdżek Gregorowiczowi, a przy jej pomocy siał terror wzdłuż i wszerz Europy, zdobywając kolejne wpływy. Jako pierwszą podporządkował sobie Bułgarię. Znamiennym był pojedynek, który odbył się w 1945 roku pomiędzy nim a Albusem Dumbledorem, jego dawnym przyjacielem i wyjątkowo utalentowanym czarodziejem. Grindewald zabił Albusa, a siedem lat później na skutek wynegocjowanego z Ministerstwem Magii pokoju, przejął zwierzchnictwo nad Hogwartem. Hogwart pod wodzą Grindelwalda podupadł. Niektóre rodziny, zwłaszcza słabszej krwi, zabrały swoje dzieci ze szkoły. Zaczęto w niej uczyć czarnej magii, wprowadzono wojskowy dryl na wzór wschodniego Durmstrangu. Grindelwald jednak rzeczywiście ucichł... Nic nie słychać o Tomie Riddle, lecz jego bliscy znajomi, ludzie, którymi się otaczał w szkole, wiedzą, że mieszka w Anglii. O tajemniczych Rycerzach Walpurgii krążą plotki przez wielu uznawane za czcze teorie spiskowe. Wciąż panuje chaos po wojennej zawierusze; wykorzystują to bandyci, ulice nie są bezpieczne. Panuje pokój, lecz nastroje nie są spokojne – coś wisi w powietrzu, choć trudno do końca wyczuć, czym to pachnie...

16 LIPCA 2015
Harry_Potter Hogwart Londyn Wielka_Brytania czarodzieje realne_wizerunkirok_1936magia

Mortis to roleplay potterowski osadzony w realiach dwudziestolecia międzywojennego w Wielkiej Brytanii. W państwach europejskich władzę przejmują rządy totalitarne, Hitler został już kanclerzem Niemiec, a komuniści przejęli władzę w Rosji. Lata 30. XX wieku to tak naprawdę czas narodzin nowej epoki, budującej się nie jak to bywało do tej pory w bólu, ale w rytmie foxtrota, jazzu i swingu. Świat powoli dochodził do siebie po nie tak dawno zakończonej Pierwszej Wojnie Światowej i choć największym problemem państw był ogólnoświatowy kryzys ekonomiczny - ludzie wchodzili w epokę nocnego życia i wiecznej zabawy. Rozwój miast zapoczątkowany w poprzednim stuleciu zaczął mieć znaczący wpływ na życie mieszkańców, przyciągając do siebie grono młodych i ciekawych nowego ludzi. Miasta zaczęły się więc zapełniać, społeczeństwo tonęło w poczuciu anonimowości, dostępie do szeregu dóbr, samodzielności i niezależności, jakich nie mogli zaznać wcześniej. Był to przede wszystkim okres buntu wobec wszelkich wartości obowiązujących w poprzednich dekadach, przejawiający się tak naprawdę we wszystkich dziedzinach życia. W świecie czarodziejów po wojnie można było zobaczyć, dużo wyraźniej niż wcześniej, rozwarstwienie. Przede wszystkim, coraz bardziej widoczny był podział na rodziny tradycyjne, bardzo staroświeckie i przykładające bardzo dużą wagę do statusu krwi, jak i pewnych norm wyuczonych przez wieki. Ich przeciwieństwem były rodziny, które ruszyły do przodu i poddały się wirowi lat trzydziestych, który wprowadzał powiew świeżości w ich życia. Nie bez znaczenia był fakt, iż większość tych chętnych do zmian i równości rodzin nie miała nawet szans znaleźć się w Skorowidzu Czystości Krwi. Sama lista wywołała bardzo dużo zamieszania, które jeszcze bardziej rozzłościły i zwaśniły konkurujące między sobą rodziny.

11 STYCZNIA 2016
magiahistorycznedark-fantasypiekło

Stwórz z nami opowieść o czarodziejach odkrywających nieznane moce. Poprowadź swojego bohatera jedną ze ścieżek fabularnych, przeżyj przygody, rozwiązuj tajemnice i odkryj czemu Twój stary czarnoksiężnik zgolił brodę.

4 września 2020
Harry_Potter Hogwart Londyn Wielka_Brytania czarodzieje realne_wizerunkiczasy_współczesnemagia

Rok 2018. Wydarzenia sprzed dwudziestu lat są już tylko wspomnieniem zapisanym na kartach historii, a odbudowany z ruiny Hogwart tętni życiem. Świat czarodziejów zmienił się nie do poznania, a choć pewne uprzedzenia i ostrożność wobec mugoli okazały się niemożliwe do wykorzenienia, bez wątpienia wzrosło zainteresowanie wynalazkami czy zwyczajami niemagicznych. Nie brakuje eksperymentatorów, którzy za główny cel obrali sobie połączenie dwóch tak różnych od siebie światów. Uznawana do tej pory za niemożliwą koegzystencja magii i elektroniki według niektórych znalazła się na wyciągnięcie ręki; ci bardziej rozsądni przewidują, że po wielu obfitujących w wybuchy i inne wypadki próbach uda się zmusić te dwie przeciwne siły do współpracy. Chętnych do spróbowania tych nowych, ekscytujących wynalazków z pewnością nie brakuje, jednak wraz z rosnącą fascynacją światem niemagicznym szybko zaczęli się pojawiać także jej przeciwnicy.
Chociaż stare ideały upadły, na ich zgliszczach powstała nowa arystokracja - czarodzieje czystej krwi nie mówią już wprawdzie głośno o dawnej ideologii, ale niewątpliwie posiadają swoją zamkniętą, elitarną społeczność. Świat poszedł do przodu, jednak nie przeszkadza im to w kultywowaniu dawnych tradycji i odcinaniu się od przeciętnego ludu. Nic dziwnego, że na nowo pojawiają się głosy, że należy umocnić pozycję czarodziejów w świecie. Wraz odsunięciem czystości krwi na dalszy plan, wyznacznikami statusu stały się pieniądze, wpływowe posady i znajomości.

14 lipca 2020
FORA SECOND LIFE

tag tag tag tag tag

Deep Lakes to nasze autorskie miasteczko, które znajduje się w Brytyjskiej Kolumbii, w Kanadzie. Położone jest w malowniczej okolicy, otoczone pięcioma dużymi jeziorami, szerokimi pasmami górskimi i gęstymi lasami. Jego historia sięga XVI wieku, a z powstaniem samej mieściny łączą się legendy miejskie dotyczące czarownic i topienia ich w okolicznych jeziorach.

XXX
Seattle duże_miasto

Szmaragdowe miasto położone w stanie Waszyngton na południe od granicy z Kanadą. Liczy niespełna milion mieszkańców i jest jednym z ważniejszych portów lotniczych oraz morskich w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Kultura tego miejsca jest szeroko rozpięta. Pochodzą z niego takie osobistości, jak Bill Gates, Clint Richardson, Constance Cummings. Przechadzając się chodnikami deszczowego miasta znajdziesz murale przedstawiające Nirvanę czy Pearl Jam; a na ulicach dostrzeżesz wielkie loga znanej kawiarni Starbucks czy firmy Amazon, które swój początek miały właśnie tutaj. Mieszkańcom nieobca jest także sportowa rozrywka, na którą tłumnie uczęszczają, stadiony wypełniane są przez fanów futbolu amerykańskiego, baseballu oraz piłki nożnej. Miasto leży przy zatoce Puget, a wraz z jeziorem Waszyngtońskim łączą się w Lake Union. Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie - maruderzy święty spokój, a ci żądni rozrywek - niezasypiający miejski zgiełk. Miasto zaskoczy cię każdego dnia i nigdy nie poznasz go do końca.

22 lipca 2020
Floryda turystyka małe miasteczko system odznak

Hope Valley to nieduże miasteczko w południowo-zachodniej części Florydy, liczące sobie góra 15 tys. ludzkich istnień, osiedlonych tu na stałe. Jego wyjątkowe położenie – pomiędzy Zatoką Meksykańską a ogromnym Parkiem Narodowym Everglades – daje jego mieszkańcom wachlarz możliwości, dotyczących zarówno wyboru pracy, jak i nietuzinkowych sposobów spędzania wolnego czasu. W starej, głównej części miasta czas jakby się zatrzymał. Dwa rynki – większy z ratuszem w centrum i drugi z małym kościołem stanowią serce, wokół którego skupione jest życie mieszkańców. Budynki to raczej niska zabudowa w stylu kolonialnym – pełna wszelkiego rodzaju sklepików, lokalnych biznesów i punktów, które nastawione są na odwiedziny turystów. Tu mieszkają też ci, którzy lubią nazywać się lokalsami. Zaledwie kilka kilometrów dalej znajduje się piękny, ozdobny wjazd do znacznie bogatszej, nowszej części miasta: tam spotkamy ludzi wszelkiej maści i obyczajów, których łączy jedna cecha: pewnego razu zakochali się w Hope Valley na dobre i postanowili tu osiąść na zawsze. W miasteczku panuje pozytywny klimat nie tylko ze względu na pogodę. Duża ilość turystów i ludności napływowej powoduje, że nikogo nie razi tu inna narodowość, orientacja seksualna czy kolor skóry. Nie ma też znaczenia zawód czy zasobność portfela – wszyscy są tu mile widziani. Tylko jedno spędza rdzennym mieszkańcom sen z powiek – rozrastająca się dzielnica bogatych zagraża mniejszym, często rodzinnym biznesom. Bo co, jeśli komercyjny Starbucks zagrozi istnieniu kawiarenki „U Andy”?

15 maja 2020
New York Cityaktywny MGNYCity

Forum typu second-life, osadzone w Nowym Jorku. Mamy aktywnego MG, pomocną administracje jak i użytkowników <3

Zapraszamy!

20 grudzień 2019
forum_literackie forum_homoerotyczne 18+ wizerunki_mieszane

Rainbow to działające od 2014 roku literackie homoerotyczne forum RPG, na którym gracze mogą prowadzić nieograniczoną liczbę sesji w ramach jednego konta. Wszystko zaczyna się od znalezienia kogoś, kto podziela Twoje zainteresowania, np. też lubi fabuły z wątkami BDSM lub underage. Później ustalacie między sobą szczegóły i rozpoczynacie fabułę, w której każde z Was odgrywa umówioną rolę. W fabułach zwykle występują dwie główne postaci, które nawiązują relację, często seksualną. Brzmi dobrze? Zajrzyj do nas i – jak wielu innych graczy – przekonaj się, że nie tylko brzmi!

2014
fora historyczne

historycznerzymautorskieroleplay

Jest rok 225. Cesarstwo rzymskie przeżywa kryzys. Najpotężniejsze niebezpieczeństwo nadciąga ze strony Persji, zagrażając odciętemu od świata przyczółkowi cesarstwa, cytadeli Dura Europos. Obronę dzielnego miasta ma zorganizować wódz o znaczącym imieniu Tiberius.

Urodzony na terenach barbarzyńców, traktowany z pogardą przez podległych mu patrycjuszowskich dowódców, musi stawić czoło nie tylko armii perskiej, ale też zdrajcom w obrębie murów. W przedstawionej historii wielomiesięcznego oblężenia miasta wplata się dramat człowieka do końca wypełniającego samobójczą misję, Imperium w Płomieniach, jest opowieścią o straceńczej odwadze, zdradzie, przede wszystkim jednak - bezpardonowej walce.

05.10.2020
fora Science Fiction

tag tag tag tag tag

Zdarza Ci się czasem odpłynąć do światów całkiem oderwanych od rzeczywistości? Zapomnieć na chwilę o papierologii i kolejkach w urzędach, myślami uciec do mrocznych zakątków ciemnego umysłu Sitha? Fantazjować w trakcie przechodzenia przez automatycznie otwierane drzwi w sklepie w poszukiwaniu władzy? Może marzy Ci się strzelać z blastera, latać własnym frachtowcem, władać mieczem świetlnym, rządzić podziemiem jako Hutt, czy polować na cele jako następca Boba Fetta? BARDZO DOBRZE! Na Twoje szczęście to forum jest miejscem dla Ciebie, ponieważ głównym rodzajem rozrywki, jaki może Ci zapewnić, to godziny spędzone na przeżywaniu losów swojej postaci i oczekiwaniu na posty, które są bezpośrednio dostosowywane pod postać. Oferujemy też typowo RPG'owy rodzaj rozgrywki, którym szczycimy się już od 2006 roku, jako jedne z najstarszych for PBF w polskiej sieci! Jeśli pragniesz zagłębić się w tematykę nie tylko problemów rasowych, ale również czysto życiowych, jest to miejsce, którego szukasz.

XXX
The_Gifted Seattle Olympia USA realne_wizerunki czasy_współczesne supermoce mutanci

Mutanci pozwalają sobie ostatnio na coraz więcej. Ich nienawiść do zwykłych ludzi popycha ich do popełniania kolejnych przestępstw.
Wczorajszego dnia doszło do aktu terrorystycznego. Zgodnie z relacjami nielicznych świadków ataku dokonali mutanci, którzy uciekli z pobliskiego więzienia. Weszli do głównej sali banku i ukrywając swoje twarze pod kominiarkami zażądali pieniędzy od jednego z pracowników placówki. Napastników było czterech, dwóch z nich było uzbrojonych w broń palną. Według dalszych relacji świadków jeden z mężczyzn zniszczył monitoring banku za pomocą świetlistych promieni, które wystrzeliwały mu z dłoni.
Pracownik został przymuszony do wydania mutantom ponad stu tysięcy dolarów. Przez ten czas pozostali klienci oraz pracownicy byli przetrzymywani w roli zakładników.
Jedynymi poszkodowanymi w ataku byli policjanci, którzy otoczyli główne wyjście z banku. Zostali oni ostrzelani przez mutantów, którzy następnie zniknęli w huku eksplozji, która zniszczyła fasadę budynku.
Zakładnicy zostali wyprowadzeni z banku, a następnie przetransportowani do szpitala. Ich życiu nie zagraża niebezpieczeństwo. Niestety dowodzący akcją policji inspektor Jacob Collins walczy o życie w placówce medycznej.

8 GRUDNIA 2017
mass effectPBFgra forumowagra tekstowasci-fis-f

Jest rok 2185.

Shepard łapie pierwszy oddech na stole operacyjnym w tajnej bazie Cerberusa, na Omegę podstępnie wdziera się zaraza a Archanioł dziesiątkuje szeregi gangów...

Znikają koloniści.

Co stało się z mieszkańcami osad? Przymierze obwinia Cerberusa, ale prawda jaką wkrótce odkryje załoga Normandii jest znacznie bardziej przerażająca...

Czy bardziej przerażająca, od tego co faktycznie planuje Człowiek Iluzja?

Po której stronie staniesz? Jak zapiszesz się na kartach historii którą właśnie masz okazję stworzyć? Wszystko zależy od Ciebie. Teraz. Tutaj.

Zbadaj z nami ścieżki których nie odkryła załoga Normandii. Kreuj z nami to uniwersum. Poznawaj mroczne sekrety galaktyki.

Ogranicza nas tylko wyobraźnia…

***

Historia, jaką budujemy oparta jest na uniwersum kultowej gry Mass Effect, bez grywalnych kanonów, które w razie potrzeby funkcjonują jako NPC. Stawiamy na atmosferę opartą na dojrzałości graczy, wzajemnym szacunku i zaufaniu, a w zamian oferujemy dużo wolności w kreowaniu historii, ogarniętych MG, otwartości na pomysły i doskonałą zabawę w przyjaznym i komunikatywnym gronie. Oczekujemy regularnych odpisów przynajmniej raz dziennie o merytorycznej treści zawartej w minimum pięciu zdaniach złożonych, znajomości zasad ortografii, interpunkcji i stylistyki. Znajomość uniwersum gry nie jest bezwzględnie konieczne, w niezbędnym zakresie

można się z nim bez problemu zapoznać z materiałów dostępnych w internecie lub z naszego forum, nie jest to bardziej problematyczne, niż zgłębianie światów autorskich . Zapraszamy. UWAGA ! Pracujemy nad nową szatą graficzną, odsłona już wkrótce.

01.02.2020
fora fantasy
SteampunkWiele-rasŚwiat-autorskiFantasyMagia

Bogowie opuścili nas już dawno temu. Niegdyś każda z ras zaliczanych do Inheritan, Ras Wyższych, pławiła się w blasku swego bóstwa, oddając mu cześć w każdym swym działaniu. Wszelakie gesty i czyny były dedykowane bogom. Ich sny były naszą rzeczywistością, każde jedno słowo – naszą świętością. Jednak pewnego dnia, opuścili nas. Zostawili na pożarcie, na pastwę losu. Jedni ponoć ulecieli w przestrzenie Tragikosmosu. Inni zaś zaszyli się w głębinach Matki Ziemi. Jedna bogini rozerwała swe ciało na trzy części i stała się księżycami.

Stworzyliśmy zatem nowych bogów.

8 Marca 2020.
tagtagtagtag

Herbia jest fabularną grą forumową istniejącą od 2008 roku, RPG osadzonym w autorskim świecie fantasy, który można by określić jako „ciężki”. Nie jest to ani horror, ani uniwersum bajkowych krain wypełnionych cudami oraz magią — jest to świat nieprzyjazny, niebezpieczny, zdradliwy i niekomfortowy, rozdarty wieloma konfliktami oraz sporami. Mechanika forum bazuje na gawędzie, ale obecne są klasyczne karty postaci z wartościami liczbowymi, co jest bazą do porównania dwóch postaci graczy między sobą lub światem zewnętrznym. Mimo to, system pozwala na stworzenie praktycznie dowolnej postaci — jedynym ograniczeniem jest pozostawanie w zgodzie ze światem przedstawionym — pomagając ją zbalansować i dając użytkownikom możliwość rozpoczynania rozrywki na wyrównanym poziomie. Początkujący nie mają czego się obawiać — służymy pomocą przy tworzeniu pierwszej KP (zresztą, każdej kolejnej też), włącznie z dostępem do programu stworzonego przez naszego forumowego kolegę Valasa i ułatwiającego rozdanie punktów. Miłośnicy postaci magicznych mają możliwość zupełnie samodzielnego opracowywania swoich czarów, które mogą przyjąć przeróżną formę: od szczerej modlitwy, przez klasyczną kulę ognia, po okrzyk bojowy czy wróżenie z kostek. Zaś co do rozgrywki, to na zaspokojenie swoich potrzeb mogą liczyć zarówno zwolennicy storytellingu, jak i klasycznych systemów liczbowych. Co prawda, siłą napędową fabuły pozostaje gawęda, lecz ostatecznie to gracz decyduje, jakie są jego preferencje — może skupić się na snuciu opowieści o dziejach postaci, a może skrupulatnie rozwijać atrybuty oraz umiejętności i kolekcjonować nagrody fabularnie, kując swego czempiona.

19 GRUDNIA 2012
fantasygrimdarkmagia

PBF opowiada o historii ledwo wiążącego koniec z końcem miasta, które stanowi część blokady oddzielającej pewną puszczę od reszty kontynentu. Ponad 150 lat wcześniej uwięzione w niej zostały elfy, które nie mogły przeciwstawić się rosnącej potędze imperium krasnoludów. Imperium na przestrzeni wieków stoczyło wiele wojen, aż ostatecznie zawładnęło całym kontynentem. Mimo to, nieustannie targane jest przez wojny domowe i powstania, które są brutalnie tłumione. Grunberg nie stanowi w tym wszystkim wyjątku - to miejsce wręcz przepełnione bojówkami, przestępcami i groźnymi kultami religijnymi, z którymi milicja ledwo jest sobie w stanie poradzić. 8 lat mija od krwawego oblężenia powstańców, a mimo to, miasto wciąż nie jest w stanie podnieść się z kolan. Tego roku zaś zobowiązane jest dodatkowo do wysłania na teren puszczy patrolu, który znacząco uszczupli jego siły. Aktualny porządek tego miejsca wprost wisi na włosku. I wszystko tak naprawdę zależy od tego, co uczynią jego mieszkańcy - czyli między innymi gracze.

Grunberg to miejsce, w którym osiągnąć można praktycznie wszystko - chociaż nikt nie mówi, że będzie łatwo. Król? Rybak? Nikt tego nie broni. To jednak nie jest opowieść o epickich herosach, którzy jedną ręką kładli całe armie. To historia prostych ludzi, którzy odnaleźć się muszą w brutalnym i nierównym systemie. Takie właśnie mają być w założeniach nowo utworzone postacie. Jaką drogę obiorą, zależy już tylko od nich, ale mogą być pewni, że każda decyzja poniesie za sobą konsekwencje. Świat jest przepełniony sekretami, żywy, otwarty i gotowy do eksploracji, ale pozostaje pytanie, czy gracz się na to zdecyduje. Prędzej, czy później, zmuszony będzie wybrać jedną ze stron i wziąć udział w rozgrywającej się wojnie. Czy zdoła coś na niej ugrać? Na to pytanie nikt nie jest w stanie odpowiedzieć.

21 stycznia 2020
tagtagtagtagtag

Żelazny tron, czyli niedościgniona mrzonka dla tłumów i niewygodne krzesło dla jednostek.
Spiski, intrygi i knowania. Nieodgadnione intencje osób pozornie wiernych i załamanie światowych potęg. Brzmi ciekawie? Historia w naszej grze potoczyła się nieco inaczej. Inni nigdy nie nadeszli, a smoki nie powróciły. Żebraczy Król Viserys okazał się sprawnym organizatorem i zdołał zaatakować Siedem Królestw za swojego życia. Robert, król uzurpator, zginął w bitwie wraz ze swym namiestnikiem. Rozpoczął się wówczas proces fragmentacji królestwa. Dawni przyjaciele Roberta koronują się, a pogrążony w wojnie i szaleństwie region Dorzecza dzieli się na trzy małe królestwa i jedno lordostwo. Nadchodzi rok 336 AC. Szesnastka królów władających swymi domenami staje się zmęczona ciągłymi niesnaskami. Czas werbunku, płynącego potokami złota, ale także łez i krwi. Wobec miecza najeźdźcy wszyscy są równi.
Mamy złożony, acz łatwy do zrozumienia system umiejętności, opisujący talenty postaci. Każdy gracz ma prawo stworzyć jednego bohatera będącego od początku królem lub głową rodu. Grając władcą, można wpływać i zmieniać swój region, a nawet oddziaływać na cały kontynent.

GRUDZIEŃ 2017
tag tag tag tag tag

Żelazny Tron nigdy nie pozostaje pusty na długo - wraz ze śmiercią Daerona I Targaryena na jego miejsce wstąpić miał najstarszy brat zmarłego, Baelor Targaryen. Królewski krewny nie był dobrze znany ani możnym Westeros, ani nawet samej stolicy kontynentu. Dotychczas swe dni spędzał raczej z dala od zgiełku dworu, przebywając wśród posągów Siedmiu i oddając wielogodzinnym modlitwom w sepcie Królewskiej Przystani. Właśnie rzekoma pobożność mężczyzny była jedyną informacją na jego temat, która początkowo krążyła po Siedmiu Królestwach wraz z imieniem Targaryena. Taki stan rzeczy nie trwał jednak długo. Już pierwsze z decyzji nowego króla okazały się w najlepszym wypadku dość kontrowersyjne. Zdrada Dornijczyków i mord przez nich dokonany miały pozostać bezkarne. Zamiast wykorzystania znajdujących się w opiece Korony zakładników do wymierzenia sprawiedliwości, zdecydowano o ich powrocie w rodzinne strony, a sam Baelor I towarzyszył im w wędrówce pieszej, ukończonej w trzecim księżycu tego roku. Następnie, ku rozbawieniu lordów Dorne, podjął się przejścia przez wypełniony żmijami dół, by uwolnić uwięzionego w klatce ponad nim krewnego. To, w połączeniu z długim marszem, niemalże doprowadziło do śmierci władcy - czego niektórzy zaczęli mu z resztą życzyć. Najwyraźniej jednak gorliwość w wierze zapewniła młodemu mężczyźnie przychylność Siedmiu. Wraz z szóstym miesiącem 165 roku po Podboju zakończyła się rekonwalescencja władcy i mógł on rozpocząć podróż powrotną do Królewskiej Przystani, gdzie nastąpić ma koronacja.

XXX
gra o tronpieśń lodu i ogniasmokifantasy

Kiedy do Westeros przybyły smoki, nie było armii, która mogła im się oprzeć. Cień potężnych skrzydeł pochłaniał Siedem Królestw tak, jak smoczy ogień mury Harrenhal: zachłannie, skutecznie i jakże bezlitośnie. Aegon sprawił, że wybór stał się prosty – uklękniesz albo zginiesz.

Niemal stulecie później Krew Starej Valyrii wciąż jest silna w potomkach Zdobywcy; na Żelaznym Tronie zasiada Jaehaerys Targaryen, zwany Pojednawcą, zaś u jego boku nieustannie trwa królowa Alysanne i wydaje się, że para królewska – niczym filary podtrzymujące świątynię – wraz z ciężarem koron dzierży potęgę niemal całego Westeros.

Dorne wciąż pozostaje niepodległym Księstwem, które nie tylko oparło się smokom, lecz udowodniło, że te są śmiertelne. Obdzierani z nimbu boskości Targaryenowie – nie Stary Król i jego królowa, lecz nowe pokolenie – muszą stawić czoła dławiącej niby lyseńskie łzy prawdzie.

W 98 roku po Lądowaniu Aegona wiadome jest tylko jedno: nie ma ziemi niczyjej.

W tej grze zwyciężasz albo giniesz.

28 września 2019
WiedźminFantasyPółnocPotworyMieczeMagia

Północ, choć obroniła swoje granice i odbiła większość utraconych ziem, znalazła się w trudnym położeniu. Słaba, zrujnowana, dymiąca jeszcze pożogą, dręczona plagą głodu, chorób i bezprawia. Podczas gdy daleko nad Albą liże zranioną dumę Biały Płomień Tańczący na Kurhanach Wrogów, północni władcy usiłują odbudować ład na swoich włościach, spierają się o rozdarte terytoria. Głosu rozsądku próżno nasłuchiwać ze strony Czarodziejów, kiedyś obecnych w roli doradców na każdym dworze, obecnie, po upadku Rady i Kapituły, rozproszonych po świecie.

Tymczasem, na splamionych krwią błoniach wczorajszych bitew dziś wciąż grasują trupojady wydłubujące szpik oraz mięso spod zaśniedziałych pancerzy. Rozzuchwalone bestie zaglądają w okna chałup. Po gościńcach tułają się sieroty, wdowy i wysiedleńcy, padając łatwym łupem bandytów oraz dezerterów. Kupieckie karawany oraz samotni podróżni przemierzający trakty znów nasłuchują wśród ostępów złowrogiego świstu strzał. Do lasów powróciły komanda Scoia’tael, zdradzone przez Dol Blathanna oraz Nilfgaard. Bez nadziei na zwycięstwo, rzucają się do ostatniego rozpaczliwego zrywu przeciwko ludziom.

W mroźne wieczory wiatr wyje jak potępieniec, a w jego skowycie, wśród deszczu, wśród gromów i błyskawic, słychać tętent Dzikiego Gonu.

30 marca 2018
tag tag tag tag tag

Jeśli szukasz forum, gdzie nie ma żadnych ograniczeń. Żadna książka, film, gra czy serial nie stawia murów dla Twojej wyobraźni to Wizard's World jest właśnie dla Ciebie. Czerpiąc z czterech dostępnych ras (wilkołak, wampir, zmiennokształtny i mag) można puścić wodze fantazji i stworzyć postać jedyną w swoim rodzaju. Tutaj nie ma utartych schematów. Kierunek rozwoju postaci wskazuje klimat forum, który mocno opiera się na post apokaliptycznej wizji świata dark fantasy z elementami Steampunk, w którym głównym źródłem energii są magiczne kryształy. Każdy dzień może być ostatnim, a powiedzenie „Trzymaj swoich przyjaciół blisko, a wrogów jeszcze bliżej” nie jest dalekie od prawdy. Czy ma się już doświadczenie w PBFach, czy jest się w tym świecie całkiem nowym to nie ma znaczenia. Każdy może spróbować odnaleźć tu coś dla siebie, swój mały skrawek na kreatywne wyżycie się.

XXX
fora zwierzęce
Król LewPBFzwierzęceAfryka

Niezależnie od tego czy pociągają cię intrygi i walka o władzę, czy może masz ochotę pograć swoim ulubionym afrykańskim zwierzakiem w realiach filmu „Król Lew”, tutaj odnajdziesz miejsce dla siebie. Wcielając się w lwa, hienę, a nawet zebrę czy sępa możesz włączyć się do wyścigu po koronę Lwiej Ziemi, odnaleźć duchową równowagę w kontakcie z istotami nadprzyrodzonymi lub wieść pełne przygód życie wędrowca.

Świat pełen niebezpieczeństw oraz prastarej magii stoi przed tobą otworem. Dołącz do gry i rozpocznij swoją przygodę.

1 listopada 2018
smokifantasySWS

Smoki Wolnych Stad to forum o długoletniej tradycji (powstaliśmy w 2006 roku!), gdzie każdy, kto zapragnie wcielić się w smoka, znajdzie miejsce dla siebie. Dołącz do jednego z Wolnych Stad i, dzięki pomocy swoich współplemieńców, zostań siejącym postrach czarodziejem czy wojownikiem, wychowującym młode pokolenie piastunem lub ratującym zdrowie i życie uzdrowicielem. Nie zdziw się, kiedy usłyszysz z pysków twoich smoczych pobratymców opowieści brzmiące jak legendy, a okaże się, że były to prawdziwe wydarzenia z udziałem graczy, które w naturalny sposób zachowały się w się w tradycji ustnej naszych smoczych podopiecznych. Pamiętaj: na SWS główną siłą fabuły są postacie graczy i interakcje między nimi, więc to jak będzie wyglądać twoja rozgrywka zależy od ciebie i od innych graczy. Ale przecież nie tylko innymi smokami się żyje! Za ponadstandardowe rozgrywki odpowiedzialna jest Administracja i Mistrzowie Fabuły, którzy potrafią ubarwiać wydarzenia na bardzo niecodzienne sposoby.

Kwiecień 2006
zwierzęcekotywarrior catswojownicyna podstawieerin hunter

Artemida jest to najstarsze, wciąż prężnie rozwijające się forum oparte na świecie Wojowników autorstwa Erin Hunter. Akcja forum skupia się na dzikich, leśnych kotach żyjących w czterech klanach: Cienia, Gromu, Rzeki i Wichru, które łączy przestrzeganie Kodeksu Wojownika oraz wiara w Gwiezdny Klan, a także kotach spoza klanów: samotnikach żyjących na własną łapę oraz pieszczochach - domowych kotach.

Forum stawia przede wszystkim na fabułę w której każdy może znaleźć coś dla siebie: od morderczych potyczek między członkami poszczególnych klanów, przez zawiłe intrygi i zdrady, po skomplikowane przyjaźnie, a nawet silniejszą od czegokolwiek innego miłość.

Znajdzie się tu także miejsce dla miłośników kostek, bowiem nasz sztab dobrze przeszkolonych w autorskim systemie Mistrzów Gry dokłada wszelkich starań, by każde polowanie, walka, przygoda, czy też wyprawa zawierały w sobie mnóstwo ciekawych elementów, które nieraz zaszokują - w pozytywny sposób!

2006
manga & anime

Bleachmangaanime

PBF oparty na mandze i anime Bleach, pozbawiony postaci kanonicznych. Forum wyróżnia się szerokim wachlarzem dostępnych graczowi ras, jak i rozbudowanym systemem rozwoju postaci. Można wcielić się w pożerającego dusze pustego, jak i shinigami chroniącym równowagę panującą pomiędzy światem żywych, a zaświatami.

Pomimo 10 lat funkcjonowania forum wciąż się rozwija rozbudowując świat gry o autorskie rozwiązania nie stojące jednak w sprzeczności z duchem oryginału. Posiadamy ekipę zgranych i doświadczonych mg, którzy z chęcią poprowadzą przygody nowym graczom.

30 marzec 2008
Dragon_Ball wiele_światów rysunkowe_wizerunki rok_751 supermoce

Dragon Ball: Another Universe to świat, jaki powstał w wyniku ingerowania we właściwy przepływ Czasu. Grupa bliżej znana jako "Łamacze Czasu", wyrządziła wiele szkód, używając stworzonych przez siebie Wehikułów Czasu. Zmiany w przeszłości, jakie przez nich nastąpiły, spowodowały powstawanie Odłamów Czasu, które później przekształciły się w nowe, zupełnie inne Linie Czasowe. "Another Universe" jest właśnie jednym z takich światów....

WRZESIEŃ 2015
tag tag tag tag tag

Według legend, ludzkość powstała z Pyłu, rzucona bez ostrzeżenia we wrogi świat i zmuszona do ciągłej walki o przetrwanie ze Grimmami. W którymś momencie ludzie odkryli Dust - naturalne źródło energii. Było to przełomowe odkrycie, które pozwoliło łatwiej odpierać ataki wroga, dając możliwość zasiedlania nowych terenów oraz stworzenia wielkich miast. Ludzkość rozkwitała w bardzo szybkim tempie.

XXX
Klątwa OguniYokaiMushiGoreKlątwyAnimeManga

Mamy rok 2020. Miasteczko owiane złą sławą i wieloma tajemnicami. Miasteczko, z którego nie da się wydostać, a każdy turysta zostaje tu na zawsze. Dzieje się tak z powodu magicznej siły, która zaatakowała miasto około 1990 roku. Czas wtedy stanął dla mieszkańców w miejscu. Straciło ono kontakt ze światem zewnętrznym. Każda ze świątyń stojących w mieście i okolicach stała się siedzibą duchów i magnesem na yokai. Ludzie musieli się nauczyć żyć w świecie, w którym przeplata się świat żywych i świat demonów. Technologia również zatrzymała się w latach 90tych.

06 września 2020
pokemon pokemon_crystal anime manga textgame pikachu

Marzyłeś kiedyś, by zostać trenerem lub koordynatorem Pokemonów? Wybrać niepowtarzalnego startera z którym wyruszysz w prawdziwą podróż. Móc zdobywać nowe stworki, trenować je, by stały się championami. Na Crystalu zapewniamy takie atrakcje! Najpierw wystarczy założyć kartę postaci, a potem wybrać odpowiedniego mistrza gry, który poprowadzi Ci niezapomnianą przygodę. Dodatkowo oferujemy: Fakemony, pokazy, walki z liderami i innymi userami, konkursy z nagrodami, eventy, zagadki itp. Ale to nie wszystko, bowiem możesz także zdecydować się na granie Pokemonem! Warto wspomnieć, że poznasz tu wielu przyjaciół z różnych stron Polski. Zaproś znajomych i pozwól ponieść się na skrzydłach wyobraźni już dziś!

23 MARCA 2011
naruto anime shinobi

Mam przyjemność zaprezentować PBF w świecie Naruto. Stworzyliśmy go z myślą o jak najwygodniejszej mechanice tworzenia oraz rozgrywki dla gry opartej na taktycznych efektach. Ceniąc sobie wydarzenia z mangi postaraliśmy się o jak największą zgodność z ciągle wydawaną serią, z wprowadzeniem zmian jedynie dla wygody naszych graczy. Nie zabraknie również nowych elementów wprowadzonych dla rozwoju fabuły. Zapraszam do gry!
Znane nam wydarzenia z mangi, są już jedynie elementem podręczników do historii. Kilkadziesiąt lat po straszliwej wojnie, która wstrząsnęła światem shinobi, słuch zaginął po ogoniastych bestiach, a ludzie otrząsnęli się z koszmaru, wracając do trudów życia codziennego. Mimo powszechnego poczucia bezpieczeństwa, sytuacja polityczna pogarsza się z dnia na dzień. Pomiędzy pięcioma Kage, nie ma nawet krzty zaufania. Kumo ponawia próbę kradzieży Kekkei Genkai , shinobi Konohy stanowią jedynie marne wspomnienie dawnej potęgi tej wioski, Suna wypiera się starych sojuszy, zaś Kiri i Iwa, stanowią dla obcych wielką i niebezpieczną zagadkę. I tu na arenę wkracza Oto, które widząc narastające konflikty między wioskami, postanawia odzyskać należne mu miejsce na mapie świata. Młodzi shinobi nie mogą spać spokojnie. Krainy przemierzają niebezpieczni nukenini, bezkarni w obliczu osłabionych jednostek ANBU. To jednak nie koniec. Chciwość i pragnienie władzy, narasta wśród nowych Daimyo. Pięciu władców feudalnych, stanowi wbrew pozorom największe zagrożenie dla osłabionych przez wojnę wiosek, które aby przetrwać, muszą bez słowa sprzeciwu służyć swym panom. Niebezpieczeństwo nadciąga ze wszystkich stron, także w postaci ośmiu ognistych smoków. Od kiedy zniknęły ogoniaste bestie, nic już nie stoi na przeszkodzie wszelkiej maści demonom, aby te spróbowały przejąć władzę nad światem ludzi. I jeszcze ta plotka o tajemniczym Konstruktorze, nadciągającym z odległego zachodu, wieszcząc koniec ery shinobi.

CZERWIEC 2013
Harry_Potter Hogwart tag tag tag tag tag

Świat, w którym odbywa się rozgrywka bazuje na uniwersum ukazanego w mandze/anime, ale nie jest jego wierną kopią. Mimo tej samej genezy, wydarzenia toczą się w całkowicie inny sposób. Akcja ma miejsce jeszcze przed założeniem ukrytych wiosek. W czasach pełnych wojen i krwawych spisków, gdzie zwaśnione Rody walczą o każdy kawałek ziemi. Sojusze powstają i upadają, a wielcy Shinobi rodzą się i obracają w proch. Kontynent pełen jest niebezpieczeństw i tajemnic, takich jak Głębokie Odnogi - prowincja będąca schronieniem dla wszelkiego rodzaju morderców i elementu przestępczego, albo też Tajemnicze Lasy, obfitujące w dziwaczne formy życia i nieznane zagrożenia. W tym wszystkim powstają ostoje spokoju, neutralne prowincje skupiające się na handlu i rozwoju świata. Realia ocierają się o późne średniowiecze, ale z każdym kolejnym rokiem powstają nowe wynalazki i wygody życia codziennego. Świat idzie do przodu z każdym kolejnym dniem, który może okazać być ostatnim. A pośród tego wszystkiego Shinobi - ludzie swoimi możliwościami wykraczający poza możliwości zwykłego śmiertelnika. Plucie ogniem, zwiększanie swoich rozmiarów, kontrola piasku, możliwości medyczne, a nawet popychanie świata niezwykłymi mechanizmami. Gracz wciela się właśnie w jednego z nich. Chyba, że zechce zagrać Samuraiem - honorowym wojownikiem, mistrzem miecza, który może i nie jest przystosowany do tego co mogą osiągnąć Shinobi, ale bije ich na głową sprawnością fizyczną i hartem ducha.

MARZEC 2015
tag tag tag tag

Virus to forum postapokaliptyczne wzbogacone o elementy fantasy. Fabuła toczy się w roku 3002, a na popękanych ziemiach zbroczonych posoką zwanych Desperacją każdego dnia toczą się walki, nie tylko o przetrwanie pojedynczych jednostek, ale również przez gangi oraz inne ugrupowania o umocnienie swojej władzy. Trzecią stroną są anioły, które pod nieobecność Boga postanowiły wziąć sprawy w swoje ręce i naprawić splugawiony świat, próbując pozostać po neutralnej stronie. Choć i one coraz bardziej zostają dotknięte śmiercią Desperacji. Rozbudowane przewodniki umieszczone w jednym dziale pozwolą każdemu nowemu użytkownikowi bez problemu w zapoznaniu się ze światem przedstawionym na forum, choć zawsze mogą poprosić jakiegoś admina bądź innego użytkownika forum o pomoc.

13 WRZEŚNIA 2013
AngliaWielka_Brytaniamangaanimerysunkowe_avatarywishtownnadnaturalne

Po świecie, niczym zaraza zaczęła rozprzestrzeniać się tajemnicza mutacja. Powodowała ona zmiany w centralnym układzie nerwowym, wywołujące nietypowe objawy. Według miejskich legend, ludzie dotknięci tą chorobą zyskiwali kontakt z zaświatami, inni twierdzili, że w ten sposób zostali naznaczeni przez samego Szatana, a moce, które zyskali to oznaka klątwy. Co gorsza, ze śpiących umysłów chorych bez udziału ich wiedzy i woli zaczęły wydostawać się potwory. Nazwane Koszmarami bestie rozpoczęły sianie spustoszenie wśród ludzi. Zabijały, pożerały i niszczyły. Mieszkańcy pewnego angielskiego miasteczka postanowili się zjednoczyć w walce przeciw potworom i tym, którzy dali im życie. Małe obywatelskie stowarzyszenie w zatrważającym tempie rozrastało się, aż urosło do rangi ogólnoświatowej organizacji, mającej na celu ochronę ludzi przed wiedźmami – Inkwizycji. Czarownice, obawiające się zagrożenia ze strony ludzi, odsunęły się w cień. Wiele z nich zamieszkało w mrocznych lasach. Jednak ostatnimi czasy pokazuje się ich coraz więcej. Słyszy się także o demonicznym Cyrku wiedźm, porywającym dzieci. Wszystko wskazuje na to, iż czarownice szykują się do odwetu na ludziach. Czy Inkwizycja jest gotowa, by odeprzeć atak?

Maj 2013